Добро утро колеги,
чета от доста време, но ето че момента за писането най-накрая дойде, съвсем нечакано. Вчера си купих Пасат Б5, 1.9, 1998. Отдавна исках да си взема пасат, но се бях прицелил в нещо по-новичко, докато неволята не ме принуди да се разбързам - скъсах ремъка на другата ми кола - Пежо 406.
Докато я прибирах минах около 200км по магистрала със средна скорост 140км/ч и да ви кажа...даааааааа.... друго си е...
На пръв поглед има няколко неща за които трябва да попитам /търсих с търсачката и четох ФАКс/
1. Лампата на АБС-а ми свети постоянно - от прочетеното разбрах за няколко вероятни причини, но все пак как мога да разбера дали работи въобще?
2. При потегляне и смяна междъ 1-ва и 2-ра има един особен шум като от удар някъде вдясно отпред - на тампон ми прилича ама...Мога ли да си го сменя сам?
3. Задния ми стоп е разбит и трябва да го сменям, има ли някакви философии?
4. Не можах да разбера дали климатроника работи - не духа студено, нито има видима разлика между тръбите му на пипане. но все пак беше 6 градуса. Възможно ли е дори и при нагласяне на най-ниска температура компютъра да не иска да го пусне?
5. Има ли някъде ръководство с обяснения на таблото и компютъра поне на руски или български - търсих из нета, но не намерих
Засега толкова. Ще се включа пак след 2-3 дни, че отивам в командировка.
Поздрави
mod edit: batmilko
Съвети за Пасат Б5
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Честито!
1. Направи компютърна диагностика. То ще си покаже.
Може просто накладките ти да са за смяна...
2. Закарай я за преглед в сервиз, за да й направят оглед на предницата.
Може някое каре да ти е заминало...
3. Ще се удивиш колко е елементарна тази замяна.
С по три гайки са захванати стоповете, а и отщипваш платката с крушлетата. Толкоз.
Освен ако не са ти изсъхнали и двете ръце или си пълен технически инвалид...
4. Напълно възможно е при ниски температури на околната среда (под около 6°) компютърът на автомобила съвсем съзнателно да не запуска компресора...
5. Прегледай този сайт. Има доста информация.
Успех!
P.S. Съветвам те да редактираш заглавието на темата си с някое, доста по-конкретно и отговарящо на същината вътре.
1. Направи компютърна диагностика. То ще си покаже.
Може просто накладките ти да са за смяна...
2. Закарай я за преглед в сервиз, за да й направят оглед на предницата.
Може някое каре да ти е заминало...
3. Ще се удивиш колко е елементарна тази замяна.
С по три гайки са захванати стоповете, а и отщипваш платката с крушлетата. Толкоз.

Освен ако не са ти изсъхнали и двете ръце или си пълен технически инвалид...
4. Напълно възможно е при ниски температури на околната среда (под около 6°) компютърът на автомобила съвсем съзнателно да не запуска компресора...
5. Прегледай този сайт. Има доста информация.
Успех!

P.S. Съветвам те да редактираш заглавието на темата си с някое, доста по-конкретно и отговарящо на същината вътре.

- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Да добавя :
1. Може да е ниско нивото на спир. течност, поради различни причини.
2. Тампон на скор. кутия или двигател също са възможни причини.
4. VAG-COM ще каже ако има някакви грешки и по климатроника.
5. Нет голям, всичко не можеш да избродиш. Щом четеш руски, за теб е ТОЗИ сайт. От там ти препоръчвам "Статьи", "Ремонт", "База знаний (FAQ)" и разбира се, "Форум". Мисля че и в нашия форум имаше полезни неща - напр. ТУК.
Честито и от мен, и много безаварийни километри/мили !
1. Може да е ниско нивото на спир. течност, поради различни причини.
2. Тампон на скор. кутия или двигател също са възможни причини.
4. VAG-COM ще каже ако има някакви грешки и по климатроника.
5. Нет голям, всичко не можеш да избродиш. Щом четеш руски, за теб е ТОЗИ сайт. От там ти препоръчвам "Статьи", "Ремонт", "База знаний (FAQ)" и разбира се, "Форум". Мисля че и в нашия форум имаше полезни неща - напр. ТУК.
Честито и от мен, и много безаварийни километри/мили !
Благодаря за отговорите. Наистина е извънредно елементарно да си смениш стопа.
Обаче ми поискаха 400 лири /ок 850лв/ за да ми сменят ангренажния ремък... и 200 лири за фул сървис /смяна на масло, филтри/ много бе...
АБС-а изгасна от самосебе си...
Почвам да се ровя в посочените сайтове.
Първи едит. Порових се малко и:
- климатроника ми не работи - мига в продължение на 15-на сек при запалване. При проведения опит за диагностика "цирк" + "ЕКОН" ми дава 214 00 - напрежение на електрозахранването. Какво точно означава това, някой знае ли? Ще съм благодарен на мнения за отстраняването.
Обаче ми поискаха 400 лири /ок 850лв/ за да ми сменят ангренажния ремък... и 200 лири за фул сървис /смяна на масло, филтри/ много бе...
АБС-а изгасна от самосебе си...
Почвам да се ровя в посочените сайтове.
Първи едит. Порових се малко и:
- климатроника ми не работи - мига в продължение на 15-на сек при запалване. При проведения опит за диагностика "цирк" + "ЕКОН" ми дава 214 00 - напрежение на електрозахранването. Какво точно означава това, някой знае ли? Ще съм благодарен на мнения за отстраняването.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта