MK2 1.8Т 20V

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Съб 27 дек 2008 19:13


Аз едвам съм го навил да навърже кабеляка,
Скоро ще е, ма като се замисял още колко работи ще изкочат . . .

Така ще хвръкне синхрото че ще има разпилени части, ако тръгне нормално, ще изкара зимата, ако ли не 6 степената кутия е в готовност :wink:

Последна промяна от madcap на Нед 28 дек 2008 13:34, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Съб 27 дек 2008 21:03


Проекта си го бива , но немога да разбера защо толкова хора се страхуват от инсталаций. В електрониката на практика няма невъзможни неща и ако жичкаджията е къдърен всичко е ТИП ТОП.

РАСО


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Нед 28 дек 2008 13:36


Мда, не е страшно за човек който си разбира от работата, просто не искаше да се захваща защото нема пара в тая кола, а за времето което ще прави моя кош, ще си изкара повече . . .

Сега да видя дали ще го навия да свържеш, дигитално табло от 2-ка вместо от това на Сеата :?:


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro

Мнениеот Adrian-AAA » Пет 16 яну 2009 10:32


само инсталацията ли остана ? много се застоя,следя с интерес
очаквам развитие :да:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re:

Мнениеот leonardo_vd » Пет 16 яну 2009 10:54


madcap написа:Мда, не е страшно за човек който си разбира от работата, просто не искаше да се захваща защото нема пара в тая кола, а за времето което ще прави моя кош, ще си изкара повече . . .

Сега да видя дали ще го навия да свържеш, дигитално табло от 2-ка вместо от това на Сеата :?:

А тогава как ще се справите с имобилайзера? Трябва да се деактивира.


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro

Мнениеот madcap » Съб 17 яну 2009 1:38


Ми нема да е с дигиталка, с оргиналното си табло от сеата ще си е, а имобилаизера ще се маха, за къф ми е, уж тая неделя требва да донаредим останалата част от инсталацията и ако е наред да палим, ако не се закахъри нещо, бе скоро ще е, аз вече не бързам, важно е да стане как требе :drunk


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro

Мнениеот leonardo_vd » Съб 17 яну 2009 8:40


madcap написа:Ми нема да е с дигиталка, с оргиналното си табло от сеата ще си е, а имобилаизера ще се маха, за къф ми е, уж тая неделя требва да донаредим останалата част от инсталацията и ако е наред да палим, ако не се закахъри нещо, бе скоро ще е, аз вече не бързам, важно е да стане как требе :drunk

То таблото на Сеата е в пъти по-добро от дигиталното на МК2. Ми дано му чуем гласа скоро време.А конзолата с педалите? Какво направихте с нея?


Потребителски аватар
nayden_n
Мнения: 55
Регистриран на: Сря 22 окт 2008 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro

Мнениеот nayden_n » Сря 28 яну 2009 23:48


:) Какво стана колега , запалихте ли вече :?: Айде ,че да я пуснеме с някоя от нашите коли да си сверим часовниците :да:


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro

Мнениеот madcap » Чет 29 яну 2009 19:32


Ми тая вече требе да палим че миналата майстора даде вира, малко болнав излезна, само да стане ще я тестваме

Така ми се кара вече че . . .


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro

Мнениеот alpine » Чет 29 яну 2009 19:51


Пали прави и следващата стъпка според мен е една кутийка 6 скоростна + холдекс :arrow: 8)


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro

Мнениеот madcap » Пет 30 яну 2009 1:28


Бе 6-тата щя се сложи, ма за тоя халдекс ще видим, чекай да тръгне че се изнервям вече, тогава ще му мислим

За сега търся инфо в нета как мога да си сложа АБС-а от сеата на голфа, някой ако е срешал подобно нещо да дава линкове, а на някой събор ще го снимам с Мимето :oops:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro

Мнениеот leonardo_vd » Пет 30 яну 2009 9:16


Проблем ще е ако нямаш дупки за датчиците и гривните на главините. Иначе сваляш цялата помпа и я мяткаш при теб. Трябва ти и компютъра на абс-а с инсталацията, които неща със сигурност имаш. Други тръбички ще трябва да прекара, не съм сигурен много, но от абс-а отива тръба към всяко колело.
Ако нямаш дупки на шенкела имаш 2 варианта.
1.да си направиш дупки за датчиците и да минтираш гривни за тях
2.Да потърсиш от Г60 шенкели и дискове.

2-рия вариант е по-добър, защото хем ще решиш проблема с АБС-а хем ще имаш по-голями спирачки, а рано или късно ще ти потрябват. :wink:
Аз сега обмислям да бутна абс на 1-ката.


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro

Мнениеот 6669 » Пет 30 яну 2009 15:24


leonardo_vd написа:2.Да потърсиш от Г60 шенкели и дискове.

2-рия вариант е по-добър, защото хем ще решиш проблема с АБС-а хем ще имаш по-голями спирачки, а рано или късно ще ти потрябват. :wink:

Аз в момента съм с предни главини от Пасат Б3 с дупки за датчиците, с спирачни апарати от ВР6 и дискове от Г60, а отзад с нормалните 226мм за Голф 2 :wink:


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro

Мнениеот madcap » Пет 30 яну 2009 18:28


Аз сега съм си с дупките за датчиците, на новите каде ги имам нз, не съм ги гледал, незнам дали прг АБС на голфа може да се закачи към ел схемата да не дава грешка, но ще видим


Потребителски аватар
golf777
Мнения: 1439
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
Автомобил: mk2 gl 1990
Двигател:
Местоположение: Харманли
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro

Мнениеот golf777 » Пон 09 фев 2009 20:06


madcap написа:Аз сега съм си с дупките за датчиците, на новите каде ги имам нз, не съм ги гледал, незнам дали прг АБС на голфа може да се закачи към ел схемата да не дава грешка, но ще видим

Красе, да идваме след раб да помагаме,че имам мерак да се повозя на турбинката



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта