Идеята каква е - имам едни спирачни апарати - преди време ги купих от един колега във форума за Пасат-а понеже са със супорт за преден вентилиран диск на 256мм.
Проблема какъв е - незнам дали стават за Пасат-а за да знам дали да си търся други или да спя спокойно,че си имам.
Апаратите по думите на колегата са от Корадо или Сироко (не знаеше с точност) и са за 256мм диск.Въпроса е само за супорта дали е същия като моя понеже апаратите на Пасат за вентилиран и невентилиран са еднакви по принцип и разликата е само в супорта.
На тях има номер,който обаче в ЕТКА не отговаря на нищо за да мога да видя от каква кола са и дали стават.
Поради зверския студ навън не мога да си позволя да вдигна колата,да разглобя колелото и да се опитам да ги сложа - ще замръзна многократо а гараж няма.....
Утре ще видя точно номера и да направя някоя и друга снимка на супортите.
Благодаря предварително!



Имам един спирачни апарати - дали ще станат за В3? - стават
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Имам един спирачни апарати - дали ще станат за В3? - стават
Последна промяна от zfa159 на Вто 30 дек 2008 19:55, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
357 615 123 AX ляв апарат за Пассат 1Y, SB, 1Z, AAZ, ABN, AAM, ABS, AEK,AFT...
Scirocco/Corrado KR, 9A, 2E, ADY...
С други думи- на първо четене бих спал спокойно
Впрочем, както правилно отбелязваш, разликата е само в супортите!
Опааааа... ама ти точно за супорти питаш!
Айде пак проверка ...
brake carrier with pad retaining pin
443 615 125 B
357 615 125 B
Scirocco/Corrado
357 615 125 A
Passat
Че brake carrier e супорт, това го разбирам. Ама какво е pad retaining pin и дали цялата разлика не е само в него....
Scirocco/Corrado KR, 9A, 2E, ADY...
С други думи- на първо четене бих спал спокойно

Впрочем, както правилно отбелязваш, разликата е само в супортите!
Опааааа... ама ти точно за супорти питаш!

Айде пак проверка ...
brake carrier with pad retaining pin
443 615 125 B
357 615 125 B
Scirocco/Corrado
357 615 125 A
Passat
Че brake carrier e супорт, това го разбирам. Ама какво е pad retaining pin и дали цялата разлика не е само в него....

Последна промяна от radotom на Пон 29 дек 2008 23:21, променено общо 1 път.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
radotom написа:357 615 123 AX ляв апарат за Пассат 1Y, SB, 1Z, AAZ, ABN, AAM, ABS, AEK,AFT...
Scirocco/Corrado KR, 9A, 2E, ADY...
С други думи- на първо четене бих спал спокойно
Впрочем, както правилно отбелязваш, разликата е само в супортите!
Опааааа... ама ти точно за супорти питаш!![]()
Айде пак проверка ...
Да де знам,че разликата е само в супорта - преди доста време имаше една тема и там бях обеснил и демонстрирал защо е така :
разстоянието от края на челюстта до буталцето реално е сбора от двете накладки като дебелина + дебелината на диска.
В единия случай диска е по-дебел ама дават по-тънки накладки и се коменсираше абсолютно точно.
А за супортите - чак утре мога да ида да погедна какво пише на тях ама не бяха стандартните 9 знака - може и да не се четат понеже са мръснички....утре ще ги огледам за номер и ще кача и снимки да ги погледнете на какво приличат

Благодаря!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ето малко снимки на супорта (единия от двата) :
Номера както на снимката така и на апарата не се чете добре - доста е корозирал точно там и пробвах да го жуля,чистя и т.н. - никакъв ефект няма.Наподобява на : 3535 - 20N6 или 3535 - Z0N6
Ама не е с повече цифри - само толкова символа са.Иначе системата е Girling и имам и апаратите за тези супорти - техния номер е SN 2 356- не се чете - 1278 (с по-ситен шрифт) Girling 54
Номера както на снимката така и на апарата не се чете добре - доста е корозирал точно там и пробвах да го жуля,чистя и т.н. - никакъв ефект няма.Наподобява на : 3535 - 20N6 или 3535 - Z0N6
Ама не е с повече цифри - само толкова символа са.Иначе системата е Girling и имам и апаратите за тези супорти - техния номер е SN 2 356- не се чете - 1278 (с по-ситен шрифт) Girling 54
Последна промяна от zfa159 на Вто 30 дек 2008 19:57, променено общо 2 пъти.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Днес ми омръзна да търся истината по научния метод и приложих другия - като се постопли леко навън (изгря малко слънце) нарамих гедорето и така и така трябваше да чопля по колата свалих стария супорт и сложих новия за пробата - съответства напълно и в действителност разлоката остава само в размера на отвора за диска (вентилирания е по-дебел съответно отвора за него е по-широк)...така че незнам от какво са тези апарати ама стават за Пасат-а.
Също така апаратите ми са еднакви с тези,които имам вкъщи така че ще рециклирам теиз,които имам за да си карам колата през това време с моите си
- щастлив съм а темата е за катанец
Благодаря!
Също така апаратите ми са еднакви с тези,които имам вкъщи така че ще рециклирам теиз,които имам за да си карам колата през това време с моите си


Благодаря!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: petrovi4_bg и 33 госта