Тракане на двигателя на студено

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
ionko
Мнения: 159
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 7:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Тракане на двигателя на студено

Мнениеот ionko » Пон 29 дек 2008 11:21


Здравейте!!!
Като стана студено двигателя сутрин започна целия да се тресе и от гърнето не се чува равномерен звук а накъсан като поработи известно време всичко се нормализира. Двигателя е доста по шумен от нормалното.Двигателя е 1,8ABS а колата ГОЛФ3 ,един приятел има Пасат от междинните модели и той е със същия двигател но няма такива проблеми.Маслото ми е Лики Моли 15W40 а оборотите са около 1100като я запаля на студено.Ако някой има идея да помага :D
Весели Празници!!!




Потребителски аватар
joro_tt
Мнения: 256
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот joro_tt » Пон 29 дек 2008 11:40


Тази сутрин и мойта беше така - все едно работи на 2 цилиндъра...
Провери си кабели, свещи, капачка...


ionko
Мнения: 159
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 7:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот ionko » Пон 29 дек 2008 11:47


Свещите са чисто нови NGK еднополюсни и със старите Brisk беше така,кабелите на тъмно съм ги гледъл и те са изправни ,съмнявах се в маслото но въпросния приятел е с OMV 15w40 и няма проблем


ionko
Мнения: 159
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 7:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот ionko » Пон 29 дек 2008 11:48


joro_tt при теб всичко изправно ли е или и ти се чудиш на какво се дължи това


Потребителски аватар
joro_tt
Мнения: 256
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот joro_tt » Пон 29 дек 2008 13:09


Ами незнам дали е изправно всичко....
Свещите са ми на ~10000, кабели не съм сменял но мисля че са добре...
Тая сутрин ми го направи сефте това, но си мисля че е нещо по тоците..
С AC Delko съм 10W40.
На тебе да не ти тракат повдигачите, щото ако са те е нормално да изтракат при палене сутрин в студеното докато качи масло.
Иначе как палиш от раз или въртиш 2-3 пъти?


ionko
Мнения: 159
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 7:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот ionko » Пон 29 дек 2008 16:12


Пали от раз ,те повдигачите си тракат но за кратко и се оправят,някак си звука от гърнето не е равномерен а с леки прекъсвания сякъш работи на 3цилиндъра като мине 1-2минути и се оправя,да не би стъпковото моторче да е нещо прецакано на студено какви обороти трябва да държи
мойте са 1100 и като загрее бадат на около 900


ionko
Мнения: 159
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 7:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот ionko » Пон 29 дек 2008 16:24


Сега се сетих за едно нещо :D кабелите са читави обаче единия не е оригиналния а е от Рено дали има някакво значение и ако не прави хубав контакт нетрябва ли и като загрее да работи на три цилиндъра :roll:


Потребителски аватар
peshoxx
Мнения: 631
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот peshoxx » Вто 30 дек 2008 6:54


При мен напоследък се получи същото,особено ако е влажно времето.Докато накрая въобще отказа да пали.Накрая се оказаха свещи.Сложих старите и запали без проблем.Като си помисля,че бях с оригинални Бош от чужбина и то VW Group.... :roll:


Потребителски аватар
krastio
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот krastio » Вто 30 дек 2008 12:05


Сложи си едно Мотулче 10W40 и виж дали пак ще ти прави така. Маслото ти е по гъсто и сутрин на студено докато го разбие...така ще е .


ionko
Мнения: 159
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 7:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот ionko » Вто 30 дек 2008 12:16


И аз така си помислих че може да е от маслото защото като поработи се оправя но и кабелите на свещите ще сменя


Потребителски аватар
fl0oD
Мнения: 49
Регистриран на: Нед 10 сеп 2006 1:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот fl0oD » Вто 30 дек 2008 12:33


Провере те си палците на делкото и аз имах същият проблем и смених си ..саму палеца и се оправи и също си проверете кабелите там кадето влизат в капачката да не там да имате проблем с кабелите защото обикновенно там клиасва...и се ибава.. поздрави


Потребителски аватар
rahwin
Мнения: 266
Регистриран на: Нед 16 ное 2008 17:48
Автомобил: VW Passat B5 1999г
Двигател: AJM
Местоположение: Пловдив/Раковски

Мнениеот rahwin » Пон 05 яну 2009 18:29


И аз го имам тоя проблем сутрин.Кабелите ми са нови (~3000км), с 15W40 Shell, свещи не съм сменял.


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Пон 05 яну 2009 18:32


rahwin написа:И аз го имам тоя проблем сутрин.Кабелите ми са нови (~3000км), с 15W40 Shell, свещи не съм сменял.

На мен ми чукаха повдигачи от маслото, и аз бях с 15W40 сега с 10W40 е ОК :wink:


ionko
Мнения: 159
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 7:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот ionko » Пет 09 яну 2009 12:23


Май това наистина се дължи на повдигачите :D



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта