Халогени. Проблем?!
Халогени. Проблем?!
Здравейте колеги за първи път пускам тема и ми е малко странно
Виждам че има много компетентни момчета тука и така да попитам аз. Вчера си купих оригиналните халогени за Голф3 и видях че нямам изкарани кабели. Не се учудих много защото ключа за фаровете ми се дърпа само 1 път на зад и съответно е само за усилен стоп. Така въпроса ми е от каде и какви кабели да изкарам, релета трябват ли и общо зето това е 
-
sasho67
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пон 03 ное 2008 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костинброд
халогени
Здравей колега,при мен положението беше същото. Взимаш /+12 V/ от акомулатора ,проводник 2,5 мм2 ,следва предпазител 15 А ,реле -халогени .Сигнал за релето взех от ключа за усилен габарит.Маса/-12 V/
от масата на фаровете.
от масата на фаровете.
- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: халогени
мислиш ли че е разбрал нещо,защото аз разбрах че ще е нужно птрдпазител реле и кабел.......sasho67 написа:Здравей колега,при мен положението беше същото. Взимаш /+12 V/ от акомулатора ,проводник 2,5 мм2 ,следва предпазител 15 А ,реле -халогени .Сигнал за релето взех от ключа за усилен габарит.Маса/-12 V/
от масата на фаровете.
- Ventci_abf
- Мнения: 149
- Регистриран на: Пет 09 май 2008 19:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Прочетох какво ми обесни колегата в началото и си го принтирах и го занесох на 1 маистор и тои се исмя и каза " със тая хартия във тоалетната" и човека ми го върза към ключа за осиления стоп от там сложи "отворено реле" и бушон. Както го е описал колегата става самоче не е правилно защото товарело нещо 
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта