Приспособление за по-бързо загряване на двигателя?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
emohrisstov
Мнения: 1487
Регистриран на: Съб 18 мар 2006 14:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Село София
Контакти:

Приспособление за по-бързо загряване на двигателя?

Мнениеот emohrisstov » Вто 30 дек 2008 11:12


Здрасти колеги.
Абе тези дни в този студ се чудех може ли да се сложи нещо пред радиатора на Голф 3 АФТ, за да влиза по-малко студен въздух. Колата ми много трудно загрява в това време, та се замислих дали неможе да се измисли нещо. Не говоря за циганийки, като кашони, вестници и балатум на предната решетка, нещо по-дискретно и същевременно вършещо работа :roll:
mod edit: vasstop
бУрзо как ти звучи?


Объркал съм се, к'во толкова, поправих се :wink:




Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Приспособление за по-бързо загряване на двигателя?

Мнениеот joker » Вто 30 дек 2008 11:35


emohrisstov написа:Здрасти колеги.
Абе тези дни в този студ се чудех може ли да се сложи нещо пред радиатора на Голф 3 АФТ, за да влиза по-малко студен въздух. Колата ми много трудно загрява в това време, та се замислих дали неможе да се измисли нещо. Не говоря за циганийки, като кашони, вестници и балатум на предната решетка, нещо по-дискретно и същевременно вършещо работа :roll:
mod edit: vasstop
бУрзо как ти звучи?


Объркал съм се, к'во толкова, поправих се :wink:

Май твоя проблем се нарича термостат,защото не би трябвало чак толкова да се влияе от външната температура....поне при мен не е така...загрява почти за едно и също време както лятото(е когато термостата държи затворено, естествено)...


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Приспособление за по-бързо загряване на двигателя?

Мнениеот andro_ » Вто 30 дек 2008 11:44


joker написа:Май твоя проблем се нарича термостат...

:wink:


Потребителски аватар
emohrisstov
Мнения: 1487
Регистриран на: Съб 18 мар 2006 14:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Село София
Контакти:

Мнениеот emohrisstov » Вто 30 дек 2008 11:50


Май вярно ще се окаже термоастата. Сега прочетох няколко теми за него, точно моите проблеми, колата си загрява,но трудно, а и като карам, много бързо изстива, особено по бързо, това не е нормално нали? Ще сменям термостат май след нова година :roll:


Потребителски аватар
peachbaby
Мнения: 175
Регистриран на: Вто 23 дек 2008 10:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот peachbaby » Вто 30 дек 2008 15:19


много правилно си се насо4ил колега.са6тия проблем го имах и аз но днес смених термостата с нов,,,beehr,,,и останах о4арован от ефекта.сменяи и не му мисли много 4е в тоя студ :lol: :lol: :D :D :lol: :lol:


diavo
Мнения: 95
Регистриран на: Съб 15 дек 2007 8:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот diavo » Вто 30 дек 2008 18:45


по принцип има разни приспособления за по-бързо загряване, но те не са оригинални и трябва да си ги направиш сам! Необходими са ти технически познания не чак толкова малко пари и време.

Едно от тези устройства е най често алуминиев корпус отдве части. Целта е хем да преминава охлаждаща течност хем в този метален корпус има отвори в които се навиват подгревателни свещи от дизел. Устройстеото се монтира на някой от маркучите на малкия кръг. Също така трябва да се подвърже електрически.
При неисправен термостат надали ще помогне! Но когато всичко е наред устройсва като това имат както своите предимства така и недостатъци.
Едно от големите предимства е че при доста ниски температури като се включи устройството двигателя загрява доста бързо! Голям минус е доста високата консумация на електрическа енергия


diavo
Мнения: 95
Регистриран на: Съб 15 дек 2007 8:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот diavo » Вто 30 дек 2008 18:45


по принцип има разни приспособления за по-бързо загряване, но те не са оригинални и трябва да си ги направиш сам! Необходими са ти технически познания не чак толкова малко пари и време.

Едно от тези устройства е най често алуминиев корпус отдве части. Целта е хем да преминава охлаждаща течност хем в този метален корпус има отвори в които се навиват подгревателни свещи от дизел. Устройстеото се монтира на някой от маркучите на малкия кръг. Също така трябва да се подвърже електрически.
При неисправен термостат надали ще помогне! Но когато всичко е наред устройсва като това имат както своите предимства така и недостатъци.
Едно от големите предимства е че при доста ниски температури като се включи устройството двигателя загрява доста бързо! Голям минус е доста високата консумация на електрическа енергия


Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот nikolai_an » Вто 30 дек 2008 19:03


смени си термостата и не се занимаваи с излишни глупости!


Потребителски аватар
pesho_sl
Мнения: 693
Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AGR 1998
Местоположение: Варна

Мнениеот pesho_sl » Вто 30 дек 2008 19:23


nikolai_an написа:смени си термостата и не се занимаваи с излишни глупости!

аз така направих и сега всичко е "ток и жица" така да се каже!!!
ПП: че да видим до кога!!!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта