студен старт на голф 4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
tzon
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 06 юни 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

студен старт на голф 4

Мнениеот tzon » Вто 30 дек 2008 11:46


сега в този студ при - 5 сутрин ми пали или при въртене около 3 - 4 сек. докато запали или даже някой път от втория път ,после през деня няма никакъв проблем само докато врътна ключа, това нормално ли си е, и също така студена леко глахне(това май си е норманлно),и в студа скоростите ми влизат по трудно особенно 2 (да не е за смяна маслото или и това си е нормално)?колата е голф 4 бензин




Потребителски аватар
kok12
Мнения: 640
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
Автомобил: Golf 4
Двигател: ASZ
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kok12 » Вто 30 дек 2008 13:05


напълно нормални са ти притесненията

Поздрави


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Вто 30 дек 2008 13:21


За скоростите - смени маслото, но не очаквай огромна разлика!
Аз го смених два пъти защото мислех че първото е менте, разлика никаква! Сега сложих и добавка на РЕСУРС, но пак при студ втора ми влиза трудно. Малко като покарам се оправя! Имам проблем само с 2-ра скорост - явно е разбит синхрона!


tzon
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 06 юни 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот tzon » Вто 30 дек 2008 16:03


значи всичко е както трябва :D


Потребителски аватар
kok12
Мнения: 640
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
Автомобил: Golf 4
Двигател: ASZ
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kok12 » Вто 30 дек 2008 19:11


tzon написа:значи всичко е както трябва :D


ДА :P


theultimate
Мнения: 2140
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Мнениеот theultimate » Вто 30 дек 2008 19:17


Каквото и да е маслото скоростите влизат малко по-трудно докато е студена колата. Но малко. Ако е прекалено трудно, значи маслото е гъсто и/или фалшиво.


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Мнениеот MK4 » Вто 30 дек 2008 20:08


и мойта при -5 пали след 2-3 секунди въртене, явно е нормално, така си палят тия голфове, преди имах фиат браво, тая кола в диапазона -15 и +40 градуса не даваше на стартера и четвърт оборот да направи, както и покажа ключа така палеше ;)


tzon
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 06 юни 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот tzon » Вто 30 дек 2008 20:17


аз говоря само за първото палене за деня,иначе и аз имах фиат преди и тои палеше като луд при - 20


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Мнениеот MK4 » Вто 30 дек 2008 20:42


tzon написа:аз говоря само за първото палене за деня,иначе и аз имах фиат преди и тои палеше като луд при - 20


и аз за първото палене говоря, като е студена, после ясно че е ок, но по принцип завърта малко повече преди да запали в сравнение с фиата ми, това исках да кажа


tzon
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 06 юни 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот tzon » Вто 30 дек 2008 20:57


еми щом не е проблем и също сам забелязал че при първото палене ми пали на 1100 оборота и леко леко пада за около 1 2 мин. до 900 като през двете минути пада, а следващите паленета залепва на 1100 и като стигне някаква температура падат изведнъж на 900


Потребителски аватар
badjo-vw
Мнения: 583
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот badjo-vw » Вто 30 дек 2008 22:11


така е с всички е така


Потребителски аватар
badjo-vw
Мнения: 583
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот badjo-vw » Вто 30 дек 2008 22:12


така е с всички е така


Потребителски аватар
badjo-vw
Мнения: 583
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот badjo-vw » Вто 30 дек 2008 22:13


така е с всички е така


tzon
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 06 юни 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот tzon » Вто 30 дек 2008 23:55


е защо това с оборотите е така като на парво палене е най студена барзо падат тогава, на следващите като си седи пове4е време на 1100 ми загрява по барзо , даже в студа я карам така 200 метра ,гася и паля наново и тогава вече ми забива 1100 докато стане кам 60 градуса, защо е така ?


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот skotis » Сря 31 дек 2008 0:01


tzon написа:е защо това с оборотите е така като на парво палене е най студена барзо падат тогава, на следващите като си седи пове4е време на 1100 ми загрява по барзо , даже в студа я карам така 200 метра ,гася и паля наново и тогава вече ми забива 1100 докато стане кам 60 градуса, защо е така ?

Температурен датчик, няма да сбъркаш ако го смениш



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 32 госта