http://forum.vwclub.bg/posting.php? ... topic&f=15
http://www.autobild.de/test/neuwagen/ar ... l_id=10726
Сега просто нямам време да превеждам и да поствам снимки.
Чете и пълнейте както се казва автомобила е неевроятен.
Аз лично очаквах да използват 3.8литровия мотор от Карера С, но от Порше за предпочели 3.6литровия.
Попринцип винаги 911Турбо е било по-мощно от М-5 цата на БМВ и конкурентните модели на Ферари, но този път от Цуфенхаузен са по скромни и модела разполага "само" с 480 кончета. Но по отношение на въртеящия момент са се постарали и той е 640Нютон Метра. Мотора се захранва от тва турбо компрасора и има система за порменливи фази на газо разпределението VarioCam Plus и турбини с поменлива геометрия.
За ускорението няма да си говорим, защото този автомобил е еталона за спирачен път и ускорение повече от 30години.
0-100км/ч 3.9(3.7)сек 0-200сек 12.8(12.2)сек - цифирите сами говорят, а Галардо(4.2-4.5сек) и Ф430(4.1-4.2сек) за засрамени отново както Ф360МОдена беша засрамено от 996 911 Турбо.
- * Данните в скоби са за автомобилите с трансмисия ТиптроникС.
Най-хубавато обаче е цената, която е почти същата като на старото турбо.
Това, че колата е смо 480коня е хубаво, защото означава че ще има и 911 Турбо С, след известно време, което ще е на 520коня.
Но автомобилите от Цуфенхаузен се справят и с далеч по мощните коли на конкурентите.
П.П
Някой мераклия може да постне малко снимки, че аз излизам.
Излезе новото 997 - 911 Turbo
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Излезе новото 997 - 911 Turbo
Последна промяна от niikoo_1 на Вто 14 фев 2006 17:03, променено общо 1 път.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Само дето хич не върви с тия 3.9сек от 0-100км/ч се излагат.Mr Green Fun
Да припомня малко за предишните модели:
993 911 Турбо - 408коня - 0-100км/ч 4.4сек и почти 300км/ч
993 911 Турбо С - 424коня - 0-100km/ч 4.2сек и 12.2сек на 1/4миля
996 911 Турбо - 420коня - 0-100км/ч 4.2сек 306км/ч 1/4миля 12.1сек
996 911 Турбо С - 450коня
997 911 Турбо - 480коня - 0-100км/ч 3.9(3.7сек с ТиптроникС)сек
Колата определено кърти секъф фаянс, мивки, вани, казанчета и кранчета, а след нея се очаква и 911 GT3 - с която се дрифти мноо яко
Да припомня малко за предишните модели:
993 911 Турбо - 408коня - 0-100км/ч 4.4сек и почти 300км/ч
993 911 Турбо С - 424коня - 0-100km/ч 4.2сек и 12.2сек на 1/4миля
996 911 Турбо - 420коня - 0-100км/ч 4.2сек 306км/ч 1/4миля 12.1сек
996 911 Турбо С - 450коня
997 911 Турбо - 480коня - 0-100км/ч 3.9(3.7сек с ТиптроникС)сек
Колата определено кърти секъф фаянс, мивки, вани, казанчета и кранчета, а след нея се очаква и 911 GT3 - с която се дрифти мноо яко
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Въпреки, че съм голям фен съм имал възможност да седна зад волана само на Кайен С и останах доста доволен и ухилен след като направих 130км/ч с него. По-бърз автомобил не бях карал, но един СУВ със спортен нрав едва ли може да достави това удоволствие, което може един спортен автомобил със задно и доста по-малко кончета.
Иначе за Кайман С на мен лично ми харесва - явно е въпрос на вкус, интересното при него, е че не е екипиран с LSD. Автомобила има потенциал да бъде по-бърз и от 911 КарераС (съдя за това страничното натоварване на което издържа и скороста му на слалом), но са поработили сериозно за да не бъде. Пазарната стратегия си казва думата отново за жалост.
Навремето са направили същото нещо с 968Турбо
,
което е било много бързо и доста по-евтино от 964 911 Турбо и затова има произведени само няколко бройки.
Голям фен съм на старите аер коолд 911-ки въпреки всичките им недостатъци и специфичия начин на управление.
Ако имам възможност бих се сдобил с един от следните модели 911 Карера 3.2 от 1989година, 993 911 Карера 2, 911 930 Турбо 3.3 - 300коня, 911 964 Карера 2, 356 Спайдер, 911 Карера 3.2 Спайдер.
Новите модели също много ме кефят, но всеки който разполага с пари и не много познания може да си ги купи, а да харесваш и цениш старите модели се изисква да бъдеш истински фен и да имаш голямо сърце.
Eй това са мойте любимци, дано някой ден да мога поне да управлявам някой от тях.

Иначе за Кайман С на мен лично ми харесва - явно е въпрос на вкус, интересното при него, е че не е екипиран с LSD. Автомобила има потенциал да бъде по-бърз и от 911 КарераС (съдя за това страничното натоварване на което издържа и скороста му на слалом), но са поработили сериозно за да не бъде. Пазарната стратегия си казва думата отново за жалост.
Навремето са направили същото нещо с 968Турбо

което е било много бързо и доста по-евтино от 964 911 Турбо и затова има произведени само няколко бройки.
Голям фен съм на старите аер коолд 911-ки въпреки всичките им недостатъци и специфичия начин на управление.
Ако имам възможност бих се сдобил с един от следните модели 911 Карера 3.2 от 1989година, 993 911 Карера 2, 911 930 Турбо 3.3 - 300коня, 911 964 Карера 2, 356 Спайдер, 911 Карера 3.2 Спайдер.
Новите модели също много ме кефят, но всеки който разполага с пари и не много познания може да си ги купи, а да харесваш и цениш старите модели се изисква да бъдеш истински фен и да имаш голямо сърце.
Eй това са мойте любимци, дано някой ден да мога поне да управлявам някой от тях.





- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Скоро гледах един филм " Кръвта на рицарите Темплиери " , там имаше едно Порше , незнам кой модел (не ги отбирам мноо ) , ама тоя яко го ръчкаше ,
Имам един познат от Костинброд , с едно черно Порше , манияк е той на тема Порше ,
а снощи тука гледах едно , тъкмо го бяха боядисали жълто , а задните джанти бяха с голям борд ,(да си кажа честно Порше ме кефи повече от VW
)
абе просто красота
Имам един познат от Костинброд , с едно черно Порше , манияк е той на тема Порше ,
а снощи тука гледах едно , тъкмо го бяха боядисали жълто , а задните джанти бяха с голям борд ,(да си кажа честно Порше ме кефи повече от VW

абе просто красота

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Нали знаете, че ФВ са братовчеди с Порше.
Малко интересни факти за тези, които не ги знаят.
1.МБ Е500 - тъй нареченото Чочоне е разработено от Порше
2. Ауди РС2 също е разработено (туниран е 2.2литровия 5 цилиндров турбо мотор и са превърнали това комби в звяр 4.9сек 0-100км/ч и това е било преди повече от 10години) от Порше. На всумакателния колектор на мотора пише Porsche.
Доста фирми едно време са оставяли именно на тях да разработят спортните им модификаций. Помагали са и на Фолксваген. М/у двете фирми има трансфер на технологий. Не знам какво е положението с прочуто DSG на VW бях чел някъде, че от Порше ще почната да го използват. Това е може би най-добрата трансмисия в класа си, поне аз не знан за друга, която да се доближава до нейните качества.
Малко интересни факти за тези, които не ги знаят.
1.МБ Е500 - тъй нареченото Чочоне е разработено от Порше
2. Ауди РС2 също е разработено (туниран е 2.2литровия 5 цилиндров турбо мотор и са превърнали това комби в звяр 4.9сек 0-100км/ч и това е било преди повече от 10години) от Порше. На всумакателния колектор на мотора пише Porsche.
Доста фирми едно време са оставяли именно на тях да разработят спортните им модификаций. Помагали са и на Фолксваген. М/у двете фирми има трансфер на технологий. Не знам какво е положението с прочуто DSG на VW бях чел някъде, че от Порше ще почната да го използват. Това е може би най-добрата трансмисия в класа си, поне аз не знан за друга, която да се доближава до нейните качества.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта