
Няма мощност, а гори (ГОЛФ 4 1.8Т)
Нека запазим добрия тон ако искаме да продължим темата,която е интересна за всички,тъй като никой няма излишни пари за нов катализатор.
Отплесваме се от темата,ама лошо няма - знам,че точно с такива "номера"-чрез стеснения и разширения по тръбите се влияе на скоростта на газовете,и в изпускателната и във всмукателната система.
А наскоро бях свидетел как,заради проблеми след махане на катализатор,за да имитират такъв натъпкаха оригиналното гърне на катализатора със ситна стоманена мрежа
.
Отплесваме се от темата,ама лошо няма - знам,че точно с такива "номера"-чрез стеснения и разширения по тръбите се влияе на скоростта на газовете,и в изпускателната и във всмукателната система.
А наскоро бях свидетел как,заради проблеми след махане на катализатор,за да имитират такъв натъпкаха оригиналното гърне на катализатора със ситна стоманена мрежа


- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Между другото катализатора на моето 1.8Т AGU(А3-ка)е метален и отвътре и дори не изкаха да ми го изкупят и си го пазя.Като го махнах колата си тръгна доста по-добре,а хем не беше запушен.Момчетата които го махаха ми казаха че този тип катализатори имали живот 4-5 пъти по-голям от другите с платината вътре и затова си го пазя ако някой ден стане задължителен на прегледите да го слагам пак 

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Dorian написа:Между другото катализатора на моето 1.8Т AGU(А3-ка)е метален и отвътре и дори не изкаха да ми го изкупят и си го пазя.Като го махнах колата си тръгна доста по-добре,а хем не беше запушен.Момчетата които го махаха ми казаха че този тип катализатори имали живот 4-5 пъти по-голям от другите с платината вътре и затова си го пазя ако някой ден стане задължителен на прегледите да го слагам пак
На мойта 4-ка е същия, както и този на 1-ката, но разликата е че на 4-ката беше изгорял половината отвътре. Това сигурно е заради чипосването на колата и каране 1 година така. След като го свалих се ОТПУШИ малко на вървене. Имам клипове, така че който не вярва да гледа. Жалко само че момчето си дава парите за сваляне и слагане на катализатора.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Свалянето на катализатор с изчерпан ресурс подобрява функционирането на изпускателната система(оттам частично и работата на ДВГ) с всички положителни последици за динамиката на колата и отрицателни последици за екологията....ама в България екология е мръсна дума .....Не заблуждавайте хората да си връщат обратно катализаторите,защото противоречи на едно от правилата на форума да не се дават некомпетентни съвети ,които вкарват колегите в ненужни разходи!!!!Проверил съм всичко от собствен опит!!!!
А за колите с 1 ламбда сонда катализаторът въобще няма значение(стига ламбдата да е преди катализатора).....
А за колите с 1 ламбда сонда катализаторът въобще няма значение(стига ламбдата да е преди катализатора).....
Re: Няма мощност, а гори (ГОЛФ 4 1.8Т)
Здравейте, карам 1.8Т /AUM е кода на двигателя/ с две ламбда сонди е. Въпроса ми е има ли някъде квалифициран тунинг за изпускателнаата система /респективно махане на катализатор и т.н./? Питам за някои, които професионално се занимават с това, не просто заварки на гърнета
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Няма мощност, а гори (ГОЛФ 4 1.8Т)
Ето един дивашки вариант за "заместник" на ламбда сонда.Схемата е направена с достъпни части,има възможност за "регулиране" на сместа.За съжаление е пълен симулатор който лъже ECU че всичко е ОК.За хора каращи на бензин не върши никаква работа,но при газовите уредби успешно помага за постоянно светещия "chek engine" заедно с емулатора на дюзите.
http://www.bobblick.com/techref/project ... o2sim.html
http://www.bobblick.com/techref/project ... o2sim.html
Re: Няма мощност, а гори (ГОЛФ 4 1.8Т)
мнооого мноого отдавна и аз имах проблем като твоя но с пасат смени гърнето и си готов вярвай ми (гарантирано от ГЕРБ)
колата стана по икономична и дърпа много повече стана като нова

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Няма мощност, а гори (ГОЛФ 4 1.8Т)
И накрая некой от философите нема ли да каже, защо на момчето колата не върви след като сложи ТурбоМегаВажния катализатор ??? Щото май и идея си нямата от 1.8т. Колега ако още не си оправил колата пиши едно лично да ти кажа болежките на тоя мотор. Само да допълня че проблема ти не е от КАТАЛИЗАТОРА а е много дребен.
ПП. Утре слагам на 1-ката тръба на 55 и 2 катализатора и съм 12 секунден. Направо ме утепахте от смех.
Ама то на 1.6 и седалките да му махнеш не се усеща.
ПП. Утре слагам на 1-ката тръба на 55 и 2 катализатора и съм 12 секунден. Направо ме утепахте от смех.

Ама то на 1.6 и седалките да му махнеш не се усеща.

- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Няма мощност, а гори (ГОЛФ 4 1.8Т)
Еми leonardo сподели на всеуслшание какъв е дребният проблем, та и ние да научим нещо. Нали идеята е за взаимопомощ.
- marchq
- Мнения: 381
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Няма мощност, а гори (ГОЛФ 4 1.8Т)
За много години на всички.
Искам да ви кажа че проблема беше от дебитомера. Смених го с чисто нов Бош към 370лв ми излезе. 


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта