към колегите с ААМ мотори

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
pesho_sl
Мнения: 693
Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AGR 1998
Местоположение: Варна

Мнениеот pesho_sl » Нед 28 дек 2008 19:43


Бързият написа:
pesho_sl написа:Колеги
Що е то - двата маркуча (доло и горе) са топли а не е стигнала 70:
а) термодатчик;
б) термостат;
в) и двата отговора.

Моля помогнете!!!


:lol: термостат


и аз така си мислех, но реших да се допитам до по-вещите!!!
МЕРСИ за бързия отговор. Утре ще се сменя!!!




Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот Бързият » Нед 28 дек 2008 19:47


pesho_sl написа:
Бързият написа:
pesho_sl написа:Колеги
Що е то - двата маркуча (доло и горе) са топли а не е стигнала 70:
а) термодатчик;
б) термостат;
в) и двата отговора.

Моля помогнете!!!


:lol: термостат


и аз така си мислех, но реших да се допитам до по-вещите!!!
МЕРСИ за бързия отговор. Утре ще се сменя!!!

Обаче има още едно положение . Писал си че са топли заедно , обаче когато се пусне перката колко градуса показва на таблото ? Ако пак не мърда от 70 сменяй и датчика (с него задължително и гумения О-пръстен)


Потребителски аватар
pesho_sl
Мнения: 693
Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AGR 1998
Местоположение: Варна

Мнениеот pesho_sl » Нед 28 дек 2008 21:29


Бързият написа:
pesho_sl написа:
Бързият написа:
pesho_sl написа:Колеги
Що е то - двата маркуча (доло и горе) са топли а не е стигнала 70:
а) термодатчик;
б) термостат;
в) и двата отговора.

Моля помогнете!!!


:lol: термостат


и аз така си мислех, но реших да се допитам до по-вещите!!!
МЕРСИ за бързия отговор. Утре ще се сменя!!!

Обаче има още едно положение . Писал си че са топли заедно , обаче когато се пусне перката колко градуса показва на таблото ? Ако пак не мърда от 70 сменяй и датчика (с него задължително и гумения О-пръстен)


перката не съм я чувал. още сега отивам да я пробвам! и без това няма какво да правя!


Потребителски аватар
VW`VENTO
Мнения: 584
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 21:34
Автомобил: VW BORA 1.9TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Ловеч

Мнениеот VW`VENTO » Пон 29 дек 2008 16:09


днес смених стария термостат със нов и започнаха и проблемите.Няма грам парно,а преди да го сменя имаше перфектно.Някой ще ми каже ли как най лесно се обезвъздушава системата и радиатора на парното.След като сменихме термостата сменихме и антифриза и започна едно обезвъздушаване.Колата работи на тихи обороти с отворена капачка на разширителя темп.стига до 90 гр перката вкл ,а парното никакво го няма.Моля за съвет :cry:


Потребителски аватар
pesho_sl
Мнения: 693
Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AGR 1998
Местоположение: Варна

Мнениеот pesho_sl » Пон 29 дек 2008 18:41


VW`VENTO написа:днес смених стария термостат със нов и започнаха и проблемите.Няма грам парно,а преди да го сменя имаше перфектно.Някой ще ми каже ли как най лесно се обезвъздушава системата и радиатора на парното.След като сменихме термостата сменихме и антифриза и започна едно обезвъздушаване.Колата работи на тихи обороти с отворена капачка на разширителя темп.стига до 90 гр перката вкл ,а парното никакво го няма.Моля за съвет :cry:

и аз днес смених тая гад, но обезвъдушаването мина идеално и парно си има! не знам при теб защо се е получило така! :roll:


Потребителски аватар
VW`VENTO
Мнения: 584
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 21:34
Автомобил: VW BORA 1.9TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Ловеч

Мнениеот VW`VENTO » Пон 29 дек 2008 19:45


pesho_sl написа:
VW`VENTO написа:днес смених стария термостат със нов и започнаха и проблемите.Няма грам парно,а преди да го сменя имаше перфектно.Някой ще ми каже ли как най лесно се обезвъздушава системата и радиатора на парното.След като сменихме термостата сменихме и антифриза и започна едно обезвъздушаване.Колата работи на тихи обороти с отворена капачка на разширителя темп.стига до 90 гр перката вкл ,а парното никакво го няма.Моля за съвет :cry:

и аз днес смених тая гад, но обезвъдушаването мина идеално и парно си има! не знам при теб защо се е получило така! :roll:

радвам се за теб колега,че всичко е минало ОК.Как премина при теб обезвъздушаването?При отворена капачка на разширителя ли го прави или при затворена и радиатора на парното обезвъздушава ли го и него отделно или целия кръг сам ?


Потребителски аватар
pesho_sl
Мнения: 693
Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AGR 1998
Местоположение: Варна

Мнениеот pesho_sl » Пон 29 дек 2008 22:14


VW`VENTO написа:
pesho_sl написа:
VW`VENTO написа:днес смених стария термостат със нов и започнаха и проблемите.Няма грам парно,а преди да го сменя имаше перфектно.Някой ще ми каже ли как най лесно се обезвъздушава системата и радиатора на парното.След като сменихме термостата сменихме и антифриза и започна едно обезвъздушаване.Колата работи на тихи обороти с отворена капачка на разширителя темп.стига до 90 гр перката вкл ,а парното никакво го няма.Моля за съвет :cry:

и аз днес смених тая гад, но обезвъдушаването мина идеално и парно си има! не знам при теб защо се е получило така! :roll:

радвам се за теб колега,че всичко е минало ОК.Как премина при теб обезвъздушаването?При отворена капачка на разширителя ли го прави или при затворена и радиатора на парното обезвъздушава ли го и него отделно или целия кръг сам ?


1. наляха антифриза;
2. запалих колата на отворена капачка
3. след около 2 минутки затвориха капачката
4. като стигна 90 и перката спря да се върти, човека отвори капачката и стиска горния маркуч да излезе въздуха.
Общо взето това беше и всичко за 15 лв.


Потребителски аватар
absent
Мнения: 427
Регистриран на: Вто 29 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот absent » Чет 01 яну 2009 18:05


колеги реших сам да си сменям термостата ама не успях да намеря някоя по подробна тема за смяна или пък снимки някой може ли да помогне каде се намира термостата на ААМ и как се сменя


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Чет 01 яну 2009 18:08


absent написа:колеги реших сам да си сменям термостата ама не успях да намеря някоя по подробна тема за смяна или пък снимки някой може ли да помогне каде се намира термостата на ААМ и как се сменя

Това трябва да помогне :wink:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... sc&start=0


Потребителски аватар
absent
Мнения: 427
Регистриран на: Вто 29 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот absent » Чет 01 яну 2009 18:46


мерси колега


Потребителски аватар
absent
Мнения: 427
Регистриран на: Вто 29 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот absent » Пет 02 яну 2009 20:02


така и така съм пуснал темата пък и проблема явно пак е в същия раздел та да си кажа мъката
,днеска открих поредния проблем баси майк....
гледам взело да пуши от радятора поогледах го и останових че долу вдясно в ъгъла мокро и пуши досега несъм забелязал да ми губи течност ама все пак :shock дайте съвет кво да правя



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта