Въпрос за делко

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Въпрос за делко

Мнениеот biostrong » Чет 01 яну 2009 20:42


Въпроса ми е може ли от такова делко Изображение
което е от МК2 1,8 да се вземе хол датчика и да се сложи на мястото на чукчето на делко от МК2 1300 - и двете са с вакуумен аванс коректор




emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Чет 01 яну 2009 23:24


Конструкцията на "делко" с ЧУК и такова с ХОЛ се различава,по-скоро цялото да се подмени с безконтактно-там зъбно колело,диаметри,дължина не знам за модела как стои въпроса.Ще трябва и Комутатор да се добави в схемата,също и бобина предназначена за работа с този комутатор(иначе ще сменяш комутатори през ден!).Аз бих препоръчал едно добро старо електронно запалване в комбинация с почистеното и центровано мех."делко"


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот biostrong » Пет 02 яну 2009 8:52


Благодаря за отговора колега но аз съм в момента като с делкото на снимката, имам си хол датчик, комутатор и т.н. няма да правя конверсия от механично към електронно запалване - идеята ми е друга - интересува ме конкретно аванс платката която се намира в това делко и е с датчик на хол може ли да се пъхне в разположено на главата делко от 1,3 на мястото на аванс платката с чукчето ?

Изображение
Изображение


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Пет 02 яну 2009 12:21


Така разбрах въпроса,по същество-не знам,ако имаш и двете делка...принципа "проба-грешка" може да даде отговора :oops:


cougarAEK
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 12 юли 2008 6:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот cougarAEK » Пет 02 яну 2009 22:43


Два модела са датчиците , трябва да го отвориш да разбереш разликата е в захвата ако смениш цялата плочка пак става като може да се наложи да размениш местат реда на палена на капачката огледално 1и 4 цилиндър респективно с това 2и 3


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот biostrong » Пет 02 яну 2009 23:18


cougarAEK написа:Два модела са датчиците , трябва да го отвориш да разбереш разликата е в захвата ако смениш цялата плочка пак става като може да се наложи да размениш местат реда на палена на капачката огледално 1и 4 цилиндър респективно с това 2и 3


колега мерси, дай по подробно инфо за датчиците ако можеш - преди малко разглобих 1 делко което стои на блока но беше много клеясало и не можах да го пръсна на всички части като наложих обаче плочката (цялата - горна и долна част) върху делкото от 1,3 и ми изглежда че са взаимозаменяеми - дупките за болтчетата които държат плочката също съвпадат само че датчика не застава от същата страна на която седи чукчето (което според мен не трябва да е проблем) и другото което забелязах е че двата вида делка са с различна посока на въртене съответно вакума им дърпа в различна посока но мисля че и това не е проблем така че би трябвало да стане врътката но не съм съвсем сигурен все още


cougarAEK
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 12 юли 2008 6:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот cougarAEK » Съб 03 яну 2009 1:50


Разликата е в захвата към самата плочка единия модел дори се продават направо капсоловани към плочката а другия модел се сменя върху старата плочка иначе принципа на работа и на двата датчика е абслютно еднакъв , ако решиш да приспособяваш монтираш датчика на такова положени да съвпадне с палеца да сочи първи цилиндър на делкото трябва да е белязано оригинално и въртящата ламаринка да съвпада на отвор срещу датчика , след това на центровка със стробоскоп


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот biostrong » Съб 03 яну 2009 11:42


ок, мерси много за инфото :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 54 госта