колеги от какво може да е това
- K_O_K_O
- Мнения: 62
- Регистриран на: Пет 09 май 2008 12:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
(emo-gar написа:Абе я се моли да не е акумулатора,че ако се осведомиш за цена на нов,ще откриеш "градския транспорт")колега много добре знам колко е един нов акумулатор,но аз съм представител на бош и направо ще си го взема на складова цена Wink а колеги някой знае ли как да си проверя масата и къде се намира тя.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
K_O_K_O написа:(emo-gar написа:Абе я се моли да не е акумулатора,че ако се осведомиш за цена на нов,ще откриеш "градския транспорт")колега много добре знам колко е един нов акумулатор,но аз съм представител на бош и направо ще си го взема на складова цена Wink а колеги някой знае ли как да си проверя масата и къде се намира тя.
- Най-често проблема с масата е клеясала каб.обувка към стартера
- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
-
javor_bg
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега, когато твоята кола не иска да запали вземи пробвай с твоя акумулатор дали ще запали колата на баща ти. И докато въртиш наблюдавай дали не върти по-бавно. Така ще знаеш дали ти е паднал акумулатора. Ако на неговата кола върти и пали нормално значи търси проблем в стартер или проблем с "масата" както казаха някои колеги. Става въпрос за кабелът за маса от акумулатора към шасито и кабелът за маса от шасито към двигателя.
Ако колата на баща ти не запали нормално с твоя акумулатор обаче мерни на колко волта ти зарежда твоя реле-регулатор при включени дълги светлини и трябва също да измериш консумацията колко милиампери е при включена аларма ако имаш такава, защото и повишената консумация в покой и тя си изтощава акумулатора.
Ако колата на баща ти не запали нормално с твоя акумулатор обаче мерни на колко волта ти зарежда твоя реле-регулатор при включени дълги светлини и трябва също да измериш консумацията колко милиампери е при включена аларма ако имаш такава, защото и повишената консумация в покой и тя си изтощава акумулатора.
-
QAZIMODO
- Мнения: 79
- Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 13:41
- Автомобил: VW GOLF
- Двигател: AHF
- Местоположение: разград/варна
Re: колеги от какво може да е това
здравеи.и при мен го има абсолиутно същият проблем.случва ми се почти през ден. аз лично мисля че проблема е от стартера,защтото акумулатора ми е нов.K_O_K_O написа:като стана студено колеги сутринта като подам на контакт няма проблем и после като завъртя да паля стартера почва да върти и изведнъж се губят всички тоци и спира и така на няколко пъти докато запаля и това само сутринта после всичко си е добре.днес взех на баща ми акумулатора да видим дали от моя е проблема и като го сложихме беше още топла и си запали нормално само че този път се чу едно свиркане от стартера и така на няколко пъти като я палихме и после утихна.от какво може да е това
- ivanbl
- Мнения: 293
- Регистриран на: Пон 27 окт 2008 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
колеги и на мен една сутрин когато беше много студено като врътнах и изчезнаха тоците... акумулатора ми не е нов, като го погледнах 2 от клетките бяха с по малко течност... почти се виждаше ръба на клетката.... как се оправих ли... ами качих акумулатора на зарядното за 10 мин, докато започнаха да излизат балончета и като го качих на колата си завъртя без проблем....
според мен ми беше замръзнал акумулатора и като го стоплих се оправил.... следващия път като замръзне ще пробвам един трик.... пускам за малко фаровете... и после паля... някаде бях чел че така се "сгрявал" акумулатора....
остава да пробвам 
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта