


Мнение за този модел на Мазда ВЕЧЕ КУПЕНА :)
Мнение за този модел на Мазда ВЕЧЕ КУПЕНА :)
Искам да чуя мнения за този модел на Мазда, и ще е по добре от някой който има наблюдения върху него а не от някой сектант който знае само Голф и нищо друго. Нещо по конкретно ако може за здравина, разход надеждност. Все пак до скоро мазда водиха по здравина дълги години !!!




Последна промяна от xP_NiRee на Вто 10 фев 2009 23:39, променено общо 1 път.
- stoqn_g60
- Мнения: 4380
- Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ADA
- Местоположение: у Софията
Тази Мазда се води 323F второ поколение,то се произвежда от края на 94,до средата на 98.Този модел е фейслифт на предишната генерация 323F
.Моторите варират от 1.5 до 2.0, конските сили са съответно от интервала 88-144.Аз личо бих ти препоръчал да търсиш 1.8L той има мощност 114 кс при 6000 rpm,въртящият момент е 157 НМ при 4000 рпм.По каталог я дават максиламлна скорост 191км/ч ,а ускорението 0-100 за 10 сек.Разхода за града е от порядъка на 9,10 литра(според зависи),а извънградско 7,при смесено нямам никаква идея.Според мен най-добрия начин за да засечеш разхода е пълниш догоре и като минеш 100км(дали градско,извън смесено) отиваш пак до бензиностанцията
.За подръжка е сравнително скъп,както подръжката на всеки азиатски автомобил,но ако земеш оригинални части слагаш и си
.Верно ще се изръсиш ама няма как.Големия мотор го препоръчвам ,в случай,че обичаш спортното каране. Този мотор 2.0 144 коня е нещо страшно
Набира се като ненормален .Здравината на точно второто поколение е изумителна,подсилени са носачите и окачването,щото в предишното поколение 323Ф ,абе бяха си кекавки
Ако мотора е поддържан няма ядове с него.Като цяло са доста надеждни коли , мислех че са много тясни,обаче вътре простор майко.Единствено можеш да разбереш дали са карани много ,по това дали скърца таблото и пластмасите
както казваше един приятел.Колега ако това ти е последния избор,желая ти да намериш читава колица
Успех от мен







- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
съквартиранта има такава... 1.5 май 80 коня.
ламарините, брони,маски са много скъпи!
ние се размазахме с таз кола.. или по-точно мен ме размаза един пияница с ренде който се блъсна в нас!
ремонта на колата по спомени включваше:
нова предна маска (тя е от 2 части та и двете...)
табло с air bag
волан с air bag
1 странично стъкло
1 предно стъкло
2 калника
нови предни амортисьори
радиатор за климатика
десен фар.
нови колани
В крайна сметка това, което платиха от Армеец тогава по каското май около 3600лв (за тотал щета,не че колата беше тотал, ами господата не давали повече от 60% от застрахователната сума за щети) за малко да стигне за ремонта на щетата...
инак 1.5 мотора 80коня много добре върви. Но на мен лично колата ми се струва ниска.
ламарините, брони,маски са много скъпи!
ние се размазахме с таз кола.. или по-точно мен ме размаза един пияница с ренде който се блъсна в нас!
ремонта на колата по спомени включваше:
нова предна маска (тя е от 2 части та и двете...)
табло с air bag
волан с air bag
1 странично стъкло
1 предно стъкло
2 калника
нови предни амортисьори
радиатор за климатика
десен фар.
нови колани
В крайна сметка това, което платиха от Армеец тогава по каското май около 3600лв (за тотал щета,не че колата беше тотал, ами господата не давали повече от 60% от застрахователната сума за щети) за малко да стигне за ремонта на щетата...
инак 1.5 мотора 80коня много добре върви. Но на мен лично колата ми се струва ниска.
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
големият двулитров мотор е V6 и освен звука няма нищо кой знае какво особено в него, 1.8 май няма втора генерация...мисля че има 1.9 16 114 коне ... 1.5 16 мисля е 88 коне ...... ....симпатична количка ...аз лично не бих си взел пластмасова ми е ....няма какво да ме грабне .....иначе предполагам за ежедневка става ..... ако те кефи скачай няма какво да му мислиш ...не се жениш все пак 

Значи модела има 1.8 литра двигател със 115 коня. Аз съм се спрял на 1.5 16V 88 кончета. Във форума на Мазда казаха че не е скъпа поддръжката по памет бях прочел че карето струвало 70 левчета на магазина, пък за Голфа знам че е по 50 лева на морга понеже един все ги сменя. Хвърлил съм око на такава мазда но за сега събирам мнения и коментари. Също така не е чак толкова ниска отдолу. Може ли някой да намери из интернета характеристика на този автомобил и по скоро на този двигател на който съм се спрял, да видя ускорение, разход, макс. скорост. Със сигурност ще върви повече от моя Голф а и не ми трябва за състезания. Трябва ми за ежедневка, която да не гори много, да не се чупи много.
И благодаря на колегата stoqn_g60 за пожеланието. Мисля че на това съм се спрял, много ме грабва в този автомобил това че 4-те врати нямат рамки само прозорци
И благодаря на колегата stoqn_g60 за пожеланието. Мисля че на това съм се спрял, много ме грабва в този автомобил това че 4-те врати нямат рамки само прозорци

Колега, имам преки впечатления от Тойота Корола - същата година горе-долу.Предполагам, че са идентични с Маздата.1.6 мотор, мисля беше или 110 или 115 коня.Разхода е неприлично висок 10-11 на бензин(има газова) градско.Динамиката обаче е добра .Седалките са ми твърди поне на мен, самата кола като пространство вътре си е тесничка.Иначе пък отзад нещо и тропа в момента, някакъв тампон 150 лева струва... Ако се сетя още нещо ще добавям
Ето ти този линк, може би си го видял, ама все пак
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?t=1613

Ето ти този линк, може би си го видял, ама все пак

http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?t=1613
Автомобила, за който пиша е мой личен.
Колата е придобита като втора употреба преди 1 година. Сега, когато пиша обявата колата е на 164'000км, от които аз съм направил(a) 10'000 км. Преди купуването на тази кола се имаха предвид като алтернативни варианти и тогава търсех евтина кола за женатарно в последствие тя остана основна кола. Карам автомобила, за който пиша целогодишно. Колата е с предно предаване и ръчна скоростна кутия.
Основните ми изисквания към един автомобил са:
удобство,комфорт,мека возия,надежност и добра еластичност
Причини, поради които купих точно MAZDA 323 :
да съм честен ,несъм го мислил много
Подробности за автомобила:
Купе: Седан Двигател: бензинов
Оборудване:
Серво управление, Алуминиеви джанти,
Впечатления за купето на MAZDA 323 :
ще започна така да се каже от зад напред.Това е кола от нисък клас и цена и като такава (аз с това мнение я взех) си заслужава парите салона е скромен но хубаво направен всичко което ти трябва да е на удобно място,единствената ми забележка е че,няма незнам как да го кажа отвори или жапки където можеш да си оставиш телефоните,кафето,ключовете или нещо друго по дребно всички прибори са удобни,в купето има достатъчно място за пътниците и шофьора,а от пред дори и за по големи хора мястото за краката е достатъчно.Вътре в купето не се чуват никакви външни шумове НО до 3200-3300 оборота след това двигателя става шумен,незнам на какво се дължи,аз лично несъм правил нищо по гърнета тоест незнам дали има катализатор , ако примерно от това идва шума.Единствения недостатък на возията за мен лично е че,окачването е доста спортно-твърдо,което е голямо предимство в завой.Обема на багажника е задоволителен.Чистачките чистат идеално ,но да си имате предвид да си взимате по единични бройки защото двете са с различен размер и така хващат цялото стъкло
Впечатления за двигателя/трансмисията, мощност, еластичност, разход на гориво при MAZDA 323
Двигателя ми е 1.3 16v 75кс не може да се очаква кой знае какви подвизи от него,от начало го карах на бензин-няма проблеми , ускорението е добро,старта също, имайки предвид параметрите на двигателя може да се каже отличен мотор.Пали без проблем още преди да си завъртял.за ускорение -минеш ли 3000 обурота става друга кола набира доста прилично, но то си е ясно, малък мотор му трябват обороти ама то и за големите е горе долу същото единсвения недостатък е че двигателя става шумен на високи обороти но, то с днешните ограничения и камери е добро подсещане като почнеш да го чуваш(двигателя) могат да ти намалеят точките.Скоростите се превключват много меко направо като за жена (без да се обиждат) разхода на бензин е около 7 среден.Сега я карам на газ 8-10 е най точно важи и за градско и за извънградско,това сигурно се дължи на малката кобатура, ако ти тежи крака 10 ако не 8 ти решаваш.Сняколоко думи като искаш да си направиш кеф минаваш на бензин,пускаш музиката силно за да не ти прави впечатление че се чува двигателя,стъ пваш здраво на педала (под 2500 да не падат оборотите)и летиш, а като те налегне немотията на газ лекичко на ниски обороти и се молиш да ти свали разхода под 8.
Впечатления за управлението/окачването, стабилност, возия на MAZDA 323 :
управлението на този автомобил е прекрасно,волана се върти с лекота, окачването е твърдо направо може да се каже спортно въпреки че двигателя не е такъв ,подрусва вътре но пък е много устойчива в завой но две добри няма.За времето което я карам съм много доволен от окачването като здравинанищо не съм сменял.Спирачките са добри.По каталог и дават гуми 175/70/13 но това лято и сложих 195 60 14 с лети джанти и направо се залепи за пътя.Като цяло управление и поведение на пътя е супер (пак да кажа за класа и цената си)
Основни недостатъци на MAZDA 323 :
малко твърдичко вози , но се свиква.Ако си взимате подобна кола вземете по голям двигател 1.6 или 1.8 разхода е същия но еластичноста ще е по-добра
Основни предимства на MAZDA 323 :
здравина и надежност ,която компесира по скъпата подръжка
Особености при поддръжката на MAZDA 323 :
основен недостатък на всички мазди (имал съм и други ) е задното окачване, амортисьорите и това че гният кошовете и по-точно бомбетата на задните амортисьори.Друг недостатък е ниско разположените биалетки които закачат ако минаваш през неравности но, все пак неможеш да караш като каруцар
Друго:
с няколко думи ,за парите които даваш е супер автомобил.За годините си нищо не скърца пука или чука сякаш се возиш в нова кола ,без странични шумове
Последна промяна от Nafta на Съб 03 яну 2009 18:41, променено общо 1 път.
Според мен не са чак толкова скъпи колкото ги изкарвате понеже се навъдиха бая такива мазди и като цяло бая японски автомобили,от там по -голяма конкуренция и следователно по-поносими цени за частите. Пример е че в града в който живея навремето имаше 1 такава мазда и все се обръщах по нея като я видя (тогава бях и по-малък, нямах нито книжка нито кола) а сега има поне 10 такива
Брат ми скоро си купи Хонда Сивик Купе, за сега е доволен. А и малко по-скъпите части ще покриват здравината, така че не виждам какъв е проблема. Във форума на Мазда пишеха че поддръжката е като на Голф + 10 % отгоре
Все още събирам мнения и коментари за посочения автомобил !!!


- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Някой от колегите спомена за широк салон и просторен, аз бих казал точно обратното. Братовчед ми имаше такава Мазда, и смея да кажа, че на задните седалки не ми беше особено комфортно - 185 см, към 80 килограма съм. Един път даже я карах, впечатления: доста добре се изстрелва като за мотора си (1.5 16V), но не е нещо особено, определено си върви повече от моята баба Джета, ама толкоз. Става за евридей автомобил с уговорката, че не сте много едрички, все пак е правена за японци тази кола. За части не мога да коментирам само знам, че били доста скъпи, може и да не ми е вярна информацията. Иначе като изработка на салона я слагам между Голф МК2 и МК3, понеже МК3 изглежда с доста по-солиден салон, а този на МК2 пък е морално остарял, но доста добре изработен откъм материали (евтино, но пък здраво).
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта