проблем с оборотите при загрял двигател (1000кубика 98г.)
проблем с оборотите при загрял двигател (1000кубика 98г.)
Когато двигателя на колата е все още студен всичко е наред, но когато загрее оборотите му започват да се менят но само на празен ход или когато се движа по инерция. Също така ми направи впечатление, че колебанието на оборотите се увеличава когато включвам повече консуматори на ток. Сменях дроселовата клапа и проблема не е от нея.
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
jo написа:zdr i az imam sa6tia problem kato go zapalia vsi4ko si e normalno kato poraboti malko i obortomera ot 900 pada na 500 po4ti tova stava kato natisna spira4kite i kato osvobodia ot skorost i az neznam ot kakvo se polu4ava
Първо - добре дошъл колега
Пиши на кирилица Иначе ти е спукан вакуума на сервото, най-вероятно
-
Anio-Mamata
- Мнения: 53
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 19:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
maslinkov написа:Добре дошъл в клуба на имащите резервна клапа. Виж си центровката и температурния датчик.
Просто сменяш датчика без да мислиш защо не ти го отчита диагностиката и на загрял на 90гр. двг. мърдаш делкото докато престанат да ти играят оборотите. Пробвай и ще се убедиш. /посоката в която трябва да го мърдаш по малко е към теб, или този който го прави отпред на колата/. Ако след процедурата при включване или изкл. на фаровете ти гасне слагаш на крачето на температурния датчик към компа 262 ома съпротивление и това е всичко. Самата смяна на датчика играе роля на рестартиране на компа в случая. ВАЖНО: при вкл. и изкл. на голям консуматор, или ако си я карал по - агресивно малко преди това, пак има 1-2 леки колебания на оборотите, но това е нормално. А колкото и парадоксално да звучи, ако си сложил и съпротивление, разходът ти драстично ще падне както при мене. /за другите двг. не гарантирам за ефекта/ Айде успех!
- McLarena1976
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 22 май 2008 11:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- eradev
- Мнения: 257
- Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 11:43
- Автомобил: HR-V
- Двигател: D16W1
- Местоположение: Бургас
А можете ли да ми кажете каде се намира този темп. датчик?
ето тук се намира http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=8627078
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
McLarena1976, попълни си в гаража ,кода на двигателя! Ако твоето поло е многоточков("пълен") инжекцион ,като на колегата пуснал темата, твоята дроселова клапа е неразделна част от моторчето ти на празен ход - за да го смениш: сменяш дросела. Ако си с моноинжекцион, тогава си с отделно моторче на празният ход
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта