Лампата е за прегряване на двигателя!
Представлява две вълнообразни чертички отдолу (уж вода) и една перпендикулярна на тях, която би трябвало да представлява термометър потопен във вода. Ако таблото държи нормална температура 90 градуса ,занчи проблема не е в термодатчика за антифриза дето е до термостата,ако и перката на радиатора ти се включва и изключва нормално значи и нейният датчик е наред и остават 2 варианта:
1. Проблема да е в самото табло ,ако наистина лампата се управлява от един от термодатчиците на антифриза (този до термостата или този на радиатора) ,както си мисля ,че е де. Но немога да пренебрегна вероятноста лампата да се управлява от другаде , за което няма как да съм сигурен и да се касае за вариант 2
2. Тази лампа да следи температурата на маслото и датчика да е прецакан или буксата да окъсява (по-малко съпротивление : показва по-висока температура) - Идея си нямам къде е този датчик и дали изобщо съществува,ама ако съществува ще го открия!
То като дадеш контакт лампата трябва да светва и да се вижда ,че бачка ,и като запалиш колата да загасва.....абе май таблото нещо не е наред.....отваряй и гледай да не е обгоряло нещо
Имаше един такъв случей с колегата embi4a (май-му беше ника ,той е с кордоба AEX). Та на неговото табло платката направо била обгоряла. Виж и твоята да не е почнала и да стане работата само със смяна на някой елемент
