Това е ИСТИНСКИЯ Сервиз за VW
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
- kondzhagyulo
- Мнения: 194
- Регистриран на: Нед 10 авг 2008 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Балчик
Това е ИСТИНСКИЯ Сервиз за VW
Изскренно ви препоръчвам сервиза на Ивайло от Ботевгад!
Преминах през ада с моя PASSAT заради няколко " РЕНОМИРАНИ" сервиза и "клубни МАЙСТОРИ" на VW ( във Варна и София ). А той ( Ивайло ) от всичко нагоре ми е бил и съсед - живеел на петия етаж в моя вход. Имах проблем с двигатела и той го разреши на пук на всички други.
Преминах през ада с моя PASSAT заради няколко " РЕНОМИРАНИ" сервиза и "клубни МАЙСТОРИ" на VW ( във Варна и София ). А той ( Ивайло ) от всичко нагоре ми е бил и съсед - живеел на петия етаж в моя вход. Имах проблем с двигатела и той го разреши на пук на всички други.
- kondzhagyulo
- Мнения: 194
- Регистриран на: Нед 10 авг 2008 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Балчик
- kondzhagyulo
- Мнения: 194
- Регистриран на: Нед 10 авг 2008 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Балчик
Ами проблема се появи точно след закупуването - средата на Август, тази година. Започна се с едно прегряване на 16-я км. след излизане от Автокъщата, не беше останал антифриз в разширителния съд. От там на пътна помощ и обратно от където сме я купили. Там в сервиза я огледахме най-обстойно, тествахме и всичко и бе наред. След това направих пълно обслужване - ангренажен, пистов ремък, ролки, обтегачи, водна помпа, горивен и въздушен филтър, масло. И представи си "разбирателите" ми сипали масло 10w40, защото "това било за този тип двигатели". Продължи да губи вече вода, пак започна да вдига градуси. Хайде на майстор от форума - не се включвала перката на климатроника и един клапан. Оправиха ги, обаче взе да смесва маслото с вода. Взех яко да се ровя из темите на форума, консултирах се по телефона с клубни майстори и от всичко прочетено стигнах до извода, че е кривнала главата от прегряване. Хайде този път на реномиран сервиз - "Автотрейд" Варна. Там в мое присъствие и въпреки моето настояване за глава с гарнитура, приемчика и монтьорите стигнаха до заключение че е масления охладител.Сменихме го и на 36-я км. пак същото. Поговорихме си относно тяхната грешка и решиха да ми свалят от цената за ремонта на главата. Ама цената пак беше много по-висока от един сервиз препоръчван от форума и аз се набих там. Шлайф на глава, нова гарнитура, болтове на главата и др. и ми се обаждат, че я сглобяват. Обаче ми се обаждат след два дни да ми кажат, че била протекла от към блока ислед като са я отворили видели пукнатина в блока. За лош късмет тогава бях на пловдивския панаир и не можех да отреагирам както трябва - да отида до сервиза. Решението било или нов блок, или присадка за теч в блок. Заех се да търся блок и намерих, обаче майсторите ми казаха, че не било толква фатална пукнатината и с присадката щяло да се получи и мога да измина около 4-5 хил.км., ама да съм я обявявал за продажба. Ок. така и направиха. Отивам да си взема колата от сервиза и какво да гледам - маслото е 10w40, а антифриза вместо G12 - син - нямало проблеми. Потеглям с колата и нещеш ли на 16-я км. взе да прегрява. Е...х ма..у нали току-що излизам от сервиз!!! Обратно в сервиза и монтьора на шофьорското място и по същия път. На същото място загря. Спираме, вдигаме капака, оглежда и открива ше перката на радиатора се върти на свободно, а не с оборотите на двигатела както трябва - Виско съединитела не бачка. Сменихме го и всичко си дойде на място. Тръгнах от Балчик за Ботевград, ходих до София няколко пъти, "Ventoman" ми прави диагностика и всичко бе ок. Изведнъж в София ми пресече маслото отново. Една седмица и повече колата си отвися пред окръжна болница докато ме въртя един прослувут клубен майстор и накрая ми изтърси една цена да ме откаже, а друг ми отказа, защото никога не е отварял помпа-дюза за което съм му признателен, че си призна и ми остана Жоро от АРЗ Люлин, където трябваше да чакам да ми дойде нкога реда. Волю - неволю откарах колата до Ботевград (там живеем със семейството ми) и там съвсем близо до блока бяха открили преди седмица сервиз в който все пак реших да попитам за ремонта пък под носа ми е и мога да съм в сервиза през целия ремонт за да контролирам до колкото мога. Оказа се, че монтьора по двигателите ми е комшия, а монтьора по ходовата част е съученик на брата на жена ми. Комшията работеше дулго време в сервиз на "Ауто Плюс"в София заедно с "Ventoman" от форума. Любимата му марка автомобили е VW. Отворихме главата и първото нещо което му направи впечетление е, че два от болтовете много трудно се развиха и вървяха на криво. Като вдигнахме главата видяхме пукнатините в блока - тръгваха от леглата на 2 и 3 болт и стигаха до водната и маслената магистрала. Огледахме болтовете много внимателно и видяхме, че основата преди резбата е сплескана, разтегнати и стари. Извода бе много ясен - заради неработещия ВискоСъединител е прегряла и изкривила главата, след шлайфа не са сложили гарнитура с необходимата дебелина и не са сменили болт. на главата, които са били разтегнати и поради тази причина са допрели в основата на блока и са ги напънали пвече за да стегнат главата без динамометричен ключ и в комбинация с непочистени от маслото легла са напукали блока. Още повече при първото сваляне на главата да я шлайфат трябва да са били слепи да не видят пукнатините в блока или не ги е имало. Намерих си блок с бутала, биели и колянов вал от Автоморга в село Приселци до Варна от двигател 2002 г. абсолютно нов с 1 стотна хлабина( ако не се лъжа ) на буталата от фабричната, само за 800 лв. с документи и фактура. Прецизноста с която ми събраха двигатела и всички чаркове ме изпълни. Маслото, антифриза са по спесификация на VW. Беше ми умрял акомулатора на Пасата от 75 ампера и сложихме този от Golfa-ми и при -6 градуса тази сутрин запали с завъртането на ключа. ЕВАЛА им правя на момчетата. Golf-а ми е при тях за ремонт.

Те така е, вечено има нещо по тия Фолксфагени, от 10ти Декември досега на джета горе долу същия набор й смених първо акумулатор от дилъра взех, мигачите не работеха, смених мултифункционалния суич пак от дилъра нов. Нещо почна да тропа(при положения че от 2г престой в Атланта, дупка не съм видял) като се оказа гумата едвам се държи, и главината е за смяна с все лагер и всичко.След това единия стоп спря да работи, пак на същия майстор. На следващия ден съединителя потъна и сега в момента ми сменят съединител и скоростна кутия... Тоя поне взима евтино, за 20 кинта смени суича за мигачите където се свалят еърбег и волан, а в сервиз ми искаха малко над 200
Всичко по джетата за този месец излезе около 1200, но единственото което може да ни успокои, е че винаги може и да е по-лошо...
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Гледам че ме има и мене в темата, и ми се иска да чуя твоето мнение относно моето поведение спрямо пассата ти и да задам един въпрос.
1. Под диагностика, сме направили диагностика на двигателя а не на прегряването и всичко си беше наред. Мисля още тогава ти споменах за проблем с виското. Да споделят колегите с 2.5ТДИ на колко от тях при смяна на ангренаж съм им сменил виско и термостат (на всички).
2. Ти ми звънна след време и каза че е омешала водата с антифриза. Бях така любезен да ти калкулирам, части и труд, ако труда ти се е видял скъп, това са цените в София и двигателите ги стягаме с динамометричен ключ и и рекламаций нямаме! Глави и блокове не пукаме. Казах ти че предполагам че е спукан блока, не съм врачка но се оказа точно това! Ти тогава ми развиваше теория да разчитаме на това че е гарнитурата на главата. Предполагах че влезе ли колата при мен , окаже ли се блока тая кола докато не намериш блок ще откара поне месец вътре . Казах ти че не се наемам, и ти казах че нямам условия което не беше точно така, цялата работа е че докато ти е седял пассата някаде да ти се ремонтира, са минало поне 150автомобила през мен. На ден ми званят поне 30 приети повиквания за ремонт.
3. На един приятел във Варна, две момчета му направиха основен ремонт на нисан 200SX и му излезе 60лв. И аз имам няколко приятели на който им правя колите без пари.
Чудя се нужно ли е да пускаш такава тема с цел да оплюваш? Аз ако бях на твое място бих споменал хората който са ми обърнали внимание с добро, и хората който са ми стошили колата с лошо, но замен пассата първо че си си го взел с този спукан блок, и второ поне веднъж защо не си я загасил преди поредното прегряване.
И въпроса ми е , кой е работил с мен в ауто плюс , защото единствените бивши колеги който имам тук са:
Радо, ремонтира служебната корса, стигна до Плевен и пак са отваряли мотора да го правят.
Данчо и Иво, сголбиха един Фиат, след месец дойде човека, (1. По ниска гарнитура на главата спрямо шлайфа и бяха удряли клапаните в буталата. 2. Не бяха стегнали главата колкото тябва)
И дай боже да те слуша пассата и да нямаш грижи вече с него!
1. Под диагностика, сме направили диагностика на двигателя а не на прегряването и всичко си беше наред. Мисля още тогава ти споменах за проблем с виското. Да споделят колегите с 2.5ТДИ на колко от тях при смяна на ангренаж съм им сменил виско и термостат (на всички).
2. Ти ми звънна след време и каза че е омешала водата с антифриза. Бях така любезен да ти калкулирам, части и труд, ако труда ти се е видял скъп, това са цените в София и двигателите ги стягаме с динамометричен ключ и и рекламаций нямаме! Глави и блокове не пукаме. Казах ти че предполагам че е спукан блока, не съм врачка но се оказа точно това! Ти тогава ми развиваше теория да разчитаме на това че е гарнитурата на главата. Предполагах че влезе ли колата при мен , окаже ли се блока тая кола докато не намериш блок ще откара поне месец вътре . Казах ти че не се наемам, и ти казах че нямам условия което не беше точно така, цялата работа е че докато ти е седял пассата някаде да ти се ремонтира, са минало поне 150автомобила през мен. На ден ми званят поне 30 приети повиквания за ремонт.
3. На един приятел във Варна, две момчета му направиха основен ремонт на нисан 200SX и му излезе 60лв. И аз имам няколко приятели на който им правя колите без пари.
Чудя се нужно ли е да пускаш такава тема с цел да оплюваш? Аз ако бях на твое място бих споменал хората който са ми обърнали внимание с добро, и хората който са ми стошили колата с лошо, но замен пассата първо че си си го взел с този спукан блок, и второ поне веднъж защо не си я загасил преди поредното прегряване.
И въпроса ми е , кой е работил с мен в ауто плюс , защото единствените бивши колеги който имам тук са:
Радо, ремонтира служебната корса, стигна до Плевен и пак са отваряли мотора да го правят.
Данчо и Иво, сголбиха един Фиат, след месец дойде човека, (1. По ниска гарнитура на главата спрямо шлайфа и бяха удряли клапаните в буталата. 2. Не бяха стегнали главата колкото тябва)
И дай боже да те слуша пассата и да нямаш грижи вече с него!
- kondzhagyulo
- Мнения: 194
- Регистриран на: Нед 10 авг 2008 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Балчик
Ventoman написа:Гледам че ме има и мене в темата, и ми се иска да чуя твоето мнение относно моето поведение спрямо пассата ти и да задам един въпрос.
1. Под диагностика, сме направили диагностика на двигателя а не на прегряването и всичко си беше наред. Мисля още тогава ти споменах за проблем с виското. Да споделят колегите с 2.5ТДИ на колко от тях при смяна на ангренаж съм им сменил виско и термостат (на всички).
2. Ти ми звънна след време и каза че е омешала водата с антифриза. Бях така любезен да ти калкулирам, части и труд, ако труда ти се е видял скъп, това са цените в София и двигателите ги стягаме с динамометричен ключ и и рекламаций нямаме! Глави и блокове не пукаме. Казах ти че предполагам че е спукан блока, не съм врачка но се оказа точно това! Казах ти че не се наемам, и ти казах че нямам условия което не беше точно така, цялата работа е че докато ти е седял пассата някаде да ти се ремонтира, са минало поне 150автомобила през мен.
3. На един приятел във Варна, две момчета му направиха основен ремонт на нисан 200SX и му излезе 60лв. И аз имам няколко приятели на който им правя колите без пари.
Чудя се нужно ли е да пускаш такава тема с цел да оплюваш? Аз ако бях на твое място бих споменал хората който са ми обърнали внимание с добро, и хората който са ми стошили колата с лошо, но замен пассата първо че си си го взел с този спукан блок, и второ поне веднъж защо не си я загасил преди поредното прегряване.
И въпроса ми е , кой е работил с мен в ауто плюс , защото единствените бивши колеги който имам тук са:
Радо, ремонтира служебната корса, стигна до Плевен и пак са отваряли мотора да го правят.
Данчо и Иво, сголбиха един Фиат, след месец дойде човека, (1. По ниска гарнитура на главата спрямо шлайфа и бяха удряли клапаните в буталата. 2. Не бяха стегнали главата колкото тябва)
И дай боже да те слуша пассата и да нямаш грижи вече с него!
Теб не искам да те оплювам - напротив, препоръчвам те и давам телефона на хора спроблем по електрониката.Ти ми направи перфектна диагностика и беше 100% прав за блока. Не ми каза за Виското, а за дебитомера ми каза, че имал съвсем незначителна по-ниска стойност. А до колкото, че съм купил колата със спукан блок - не съм съгласен. Има толкова неща относно предния ремонт на главата, че не трябва да си Шерлок Холмс за да сглобиш частите на пъзела за да ти стане ясно.
Колегата с който си работил се казва Ивайло и е от Ботевград. Не работи в "Ауто Плюс" от окло година (не съм сигурен).
Подходи адски внимателно към колата.Това е последния шлайф на главата и е с най-дебелата гарнитура. Стегна я с динамометричен ключ на няколко степени и с интервал между последното натягане.Завъртяхме на ръка в най-високото положение на буталата и не се получи удар. След като я запалихме - а това стана без да се замисли двигатела, нямаше никакъв съмнителен звук - още е така. Пали с първото завъртане както при плюсова така и при минус 6 градуса сутрин при това е с акомулатор от 60 ампера.
След Нова година съм решил да дойда да и направиш нова диагностика. Не се обиждай, обаче тогава докато ми калколира ремонта минаха 5-6 дни, ити щеше да се притесняваш, ако твоята кола седеше паркирана на такова място + това се оказа блока и какво правехме тогава? Искам да спазя добрия тон и да не обиждам никого, обаче от такива "сервизи" - БЛАГОДАРЯ и едва ли някой иска да му се случва история като моята.
Последна промяна от kondzhagyulo на Пон 29 дек 2008 14:14, променено общо 1 път.
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Това се опитвам пак да ти кажа, адски ангажиран съм доста хора съгурно даже съм забравил за което се извинявам. Нямам спомен но със сигурност съм те забавил с калкулацията, със всеки е така но работата върви, успявам да изчистя всички записани. И там е и логиката, щом съм бил доста ангажиран, значи съм имал и доста работа и в тези мигове не мога да си позволя да губя време за проточен ремонт. Ако мен имаш в предвид под висока цена, всичко е смятано по нормо време и цената е по-ниска от тукашните сервизи с разликата че една кола в сервиз се прави като поредната , а всяка направена от който и да е самостоятелен майстор се прави с желание.
Можеби словореда на написаното от теб ме провокира. Аз от теб тогава останах с добри впечатления и исках да ти реша проблема.
Този твой познат да не ме бърка с някой ? С Ивайло от Ботевград не съм работил и в сервиза от основаването му не познават такъв човек. И сервиза в който работя не е "ауто плюс"
За спукания блок има едно златно правило, "смърт без причина няма".
Едва ли са източили антифриза в автокъщата, а и никой търговец на коли не би допуснал да демонстрира кола без охладителна течност в казана. За мен колата си е смучела антифриза от както си я взел и много преди това.
Когато и да решиш, звънни и ще погледна пассата!
Можеби словореда на написаното от теб ме провокира. Аз от теб тогава останах с добри впечатления и исках да ти реша проблема.
Този твой познат да не ме бърка с някой ? С Ивайло от Ботевград не съм работил и в сервиза от основаването му не познават такъв човек. И сервиза в който работя не е "ауто плюс"
За спукания блок има едно златно правило, "смърт без причина няма".
Едва ли са източили антифриза в автокъщата, а и никой търговец на коли не би допуснал да демонстрира кола без охладителна течност в казана. За мен колата си е смучела антифриза от както си я взел и много преди това.
Когато и да решиш, звънни и ще погледна пассата!
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Интресна тема.
Съжалявам , че колегата е изпатил толкова лошо. Цялата история е показателна. Докато я четях потръпвах. Особено ми е интересно това с "клубните майстори". Ще се радвам ако ми пратиш на лични имената им. Гложди ме огромно любопитство.
Сигурно някой ще скочи за тази идея и ще иска да ги напишеш тук. Това е твое решение и ако не го направиш ще го разбера. Истината също е такава, че желанието, възможностите и можеби преценката на хората с които си контактувал (визирам и клубните майстори) както ги наричаш се разминават.
Без да се обижда колегата и с уговорка, че разбира в пъти повече от мен. Искам да питам какви са цените извън София ? Явно има голяма разлика, на какво се дължи тя според него?
Успех и здраве на всички през новата година!
Съжалявам , че колегата е изпатил толкова лошо. Цялата история е показателна. Докато я четях потръпвах. Особено ми е интересно това с "клубните майстори". Ще се радвам ако ми пратиш на лични имената им. Гложди ме огромно любопитство.
Сигурно някой ще скочи за тази идея и ще иска да ги напишеш тук. Това е твое решение и ако не го направиш ще го разбера. Истината също е такава, че желанието, възможностите и можеби преценката на хората с които си контактувал (визирам и клубните майстори) както ги наричаш се разминават.
Ventoman написа:
Бях така любезен да ти калкулирам, части и труд, ако труда ти се е видял скъп, това са цените в София и двигателите ги стягаме с динамометричен ключ и и рекламаций нямаме
Без да се обижда колегата и с уговорка, че разбира в пъти повече от мен. Искам да питам какви са цените извън София ? Явно има голяма разлика, на какво се дължи тя според него?
Успех и здраве на всички през новата година!
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
sasho07 написа:Интресна тема.
Съжалявам , че колегата е изпатил толкова лошо. Цялата история е показателна. Докато я четях потръпвах. Особено ми е интересно това с "клубните майстори". Ще се радвам ако ми пратиш на лични имената им. Гложди ме огромно любопитство.
Сигурно някой ще скочи за тази идея и ще иска да ги напишеш тук. Това е твое решение и ако не го направиш ще го разбера. Истината също е такава, че желанието, възможностите и можеби преценката на хората с които си контактувал (визирам и клубните майстори) както ги наричаш се разминават.Ventoman написа:
Бях така любезен да ти калкулирам, части и труд, ако труда ти се е видял скъп, това са цените в София и двигателите ги стягаме с динамометричен ключ и и рекламаций нямаме
Без да се обижда колегата и с уговорка, че разбира в пъти повече от мен. Искам да питам какви са цените извън София ? Явно има голяма разлика, на какво се дължи тя според него?
Успех и здраве на всички през новата година!
Пич гледам, че нямаш грам представа от сервизни нормо времена. И за това мисля че изобщо не ти е мястото в тази тема.
Ще бъда така добър и теб да те светна!
Идва една кола в сервиза. Посрещаш шофьора и. Трябват ми точно пет минути да разговарям с него може и да не е на тема автомобили да разбера дали сам си е преебал колата и дали е поредния сервиз в който влиза клиента. Следва обяснение от клента което в много от случайте е малоумно. Тогава задавам въпроса, "а какво по точно чувствате или се е случило" .
99% от клиентите си поставят сами диагнозите спрямо проблемите на автомобила и 98% от тах дирекно ти казват какво искат да направиш (дори и не симилират че аз съм приемчика а не монтьора).
Около 35-40% са познали проблема. Манталитета на Българина е такъв, че идва с определена цел в сервиза а не да потърси помощ. Тогава се чудиш дали да преебеш господин всезнайко (да му отремонтираш-смениш пойсканото от него и чак тогава да го светнеш какъв е реално проблема на автомобила), понеже съм добър човек, винаги съм подкрепял клиента и никого не съм преебал.
Тук е момента да отбележа че не случайно обяснявам всичко това!
След това преценяваш проблема, преценяваш кой монтьор ще се занимава с колата и преценяваш колко време ще му трябва да открие проблема. Всеки монтьор работи на процент от труда си. Преценяваш че проблема е трудно откриваем, а за крайната цел, отремонтираната кола не може да се вземат много пари за ремонта. Монтьора може да загуби два дена, а през това време ще си работи и и няма да се притеснява. Тогава винаги задвам психологическия въпрос "къде каза че си ходил преди да дойдеш тук" . Тогава на 98% от случайте , клиента почва да ми обяснява каде и колко време му е висяла колата и каква салата са дробили. В тези случай се извинявам на клиента и му казвам откровенно че не се наемаме да му отремонтираме автомобила (а не че не можем).
Всичко е психология!
Та по темата и защо скочих като си прочетох ника тук.
Разказвам по спомен!
Звани момчето един ден, разказва някаква история и иска да му закача колата на ваг-ком'а.
Срещнахме се пихме сок, закачих я , всичко даваше перфектни стойности, а и колата си вървеше перфектно. Разказа ми пак по-подробно мочето за проблемите на автомобила, изслушах го. Мисля тогава ми каза че помалко пак губи антифриз и ми обясни за някаква пукнатина в блока и за някакво лепене. Заговорихме за съвет и му казах че тази кола не е за него. Културен човек без монтьорски характер. Представях си го в луксозна безпроблемна кола, облечен като за модно ревю, навъртайки милион километри, а не да виси по сервизите. Около четирима са хората на който съм давал такъв савет, трима са ме послушали и до момента ми благодарят за съвета.
Помеждодругото тогава колата не прегря нито веднъж. Преди да се разделим на ОМВ'то пассата работи поне 15 минути на място докато си говорехме отвън, ако виското не е въртяло, след цялото ръчкане щеше да кипне чайника. Ако загрее повече мотора си има шалтер и щеше да пусне перката. Много често на точно такива коли на който им се сваля предницата за смяна ангренаж, забравят да вкарат тази букса.
Та идеята ми е че малко е блудкава историята с виското.
Мина се време и пича ми се обади и каза че пассата е смесил маслото с антифриза. Пита ме каво би му струвало да се смени гарнитурата на главата при мен. Казах му че ще му го сметна и ще му звънна.
Всеки божи ден ми званят много хора за ремонт на колите им, адски ангажиран съм, забавил съм се с отговора, ок така е.
Ако си пекан майстор калкулираш следното ( ТУК Е МЯСТОТО КАДЕТО щЕ ТИ ОБЯСНЯ КАК СЕ КАЛКУЛИРАТ ЦЕНИТЕ):
1. Гарнитура глава.
2. Всмукателна.
3. Изпускателна.
4. Семеринги.
5. Антифриз.
6. Масло и маслен филтър.
7. Опръстени.
8. Гарнитури на тандем помпата.
9. Ако се налага нови болтове на главата.
10. ................ има и доста други но да не изброявам.
11. Парите който ще вземат в шлаиф базата.
Аз задължително за да се съглася да поема колата, ще сменя и темостат, температурен шалтер, ще проверя водната помпа и виското.
Идва момента да калкулираме и туда.
Отваряш една ауто дата примерно (аз работя със сервизна програма за дадената марка автомобили ) и там примерно имаш нормо време за смяна гарнитура глава.
Там виждаш примерно едно време да речем 2,5
Да речем в сервиза в който работиш времето за час е 40лв и калкулираш. След това званиш на още 3 сервиза и казваш една цена .
В провинцията примерно това време на час може да е 30лв.
А иначе може да се намери някой на село с много свободно време и да направи колата и за 5лв.
Казах му в севиза една цена, навън със 100лв беше по-надолу. И тогава му казах че много се съмнявам че проблема е само в главата, и че предполагам че е в блока. ТОГАВА ПИЧА САМ КАЗА, НЕ МОЖЕ ЛИ ДА РИСКУВАМЕ ДА СМЕНИМЕ САМО ГАРНИТУРАТА ПЪК щЕ ВИДИМ.
Казах му че единствено видими пукнатини мога да видя в блока.
Защо предполагах че можеби има проблем с блока. Еми веднъж е прегряла (не се знае преди това каква е историята). Имаме външна цепнатина в блока. За да се случи това колата е била сериозно прегрята. Сменили са гарнитура глава и главата е шлайвана, е добре де, като условно в задачата имаме пукнатина на блока, защо не мина и той през шлайф базата да се провери, да се види на не е и той крив. Колата е продължавала да губи антифриз. Пича по спомен, ме пита за добавка за запушване на тая пукнатина. Е добре де , тя тази добавка ще мине през редиаторите, какво охлаждане очаква след това ?
А някой зададе ли си въпроса този двигател не е замръзвал с вода ?
Бях на 99% сигурен че проблема е в блока.
Обсъдихме и варянта че ако проблема е в блока докато се намери друг ще мине месец, а хилядите хора който щяха да ми звъннат през това време ? Казах му че през това време евентуално ще изкараме колата чрез бутане на платен паркинг.
Казах му цена на пича , той каза че ще ми се обади да ми отговори, е така и не ми се обади а накрая плясна една ш..на тема с недомлъвки оплювайки почти всички.
Свалял съм турбини и в 3 часа през ноща, времето ме гонеше.
В сервиза на ден приемам по над 30 автомобила, този пассат не е единствения! Хиляди хора са имали проблеми с автомобилите си и са си решавали проблемите по всевъзможни начини!
Ще ме извините но цялата тема е една пумия!
п.с. Ако се сетя още нещо ще си редактирам поста!
- kondzhagyulo
- Мнения: 194
- Регистриран на: Нед 10 авг 2008 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Балчик
Ето снимка на блока с пукнатините в червените очертания.
Ако увеличите снимката ще видите една от тях ( поради качеството на снимката другите не се виждат ) - това е на 3-тия болт.
Как мислите - на това място биха се появили поради:
1. Замръзване?
2. Прегряване?
3. Непавилно завиване ( стари и разтеглени болтове на главата + непочистени от масло и стружки резба на блока, неправилно подбрана дебелина на гарнитурата след шлайф на глава и зверско натягане )
4. Не знам и не се сещам за други причини.
Аз не съм монтьор както, ме определи "Ventoman", но естеството на моята работа ме кара да се замислям за качеството на услугите предлагани ни в сервизите. На мен също ми се е случвало да сгафя. Тази тема не мисля, че е "помия", защото ако на вас ви се случи - няма да сте очаровани.
Оставям да прецените сами.
Ако увеличите снимката ще видите една от тях ( поради качеството на снимката другите не се виждат ) - това е на 3-тия болт.
Как мислите - на това място биха се появили поради:
1. Замръзване?
2. Прегряване?
3. Непавилно завиване ( стари и разтеглени болтове на главата + непочистени от масло и стружки резба на блока, неправилно подбрана дебелина на гарнитурата след шлайф на глава и зверско натягане )
4. Не знам и не се сещам за други причини.
Аз не съм монтьор както, ме определи "Ventoman", но естеството на моята работа ме кара да се замислям за качеството на услугите предлагани ни в сервизите. На мен също ми се е случвало да сгафя. Тази тема не мисля, че е "помия", защото ако на вас ви се случи - няма да сте очаровани.
Оставям да прецените сами.

-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Ventomen- Изглеглеждаш ми ядосан, не е нужно.
По какво прецени, че изобщо нямам място тук?? Приемам, че си ядосан.
Не смятам темата за "помия" и наистина съм пич!!
По някакво стечение на обстоятелствата имам и представа от сервизни нормо времена
. Имам и преки наблюдения върху авто бранша и начина на ценообразуване, работя в него. Работя и с аутодата и с монтьори. Фирмата не е никак малка и съм сигурен, че е позната на всички или повечето. Можеби и с теб сме се вижда ли. Няма да споменавам име за да не звучи като реклама. Лирично отклонение.
Нещата които си написал са ужасно верни, говоря за работата. Попитах те само защо според теб цените в София са по-различни? Интересува ме за да сравня мнението ти с моето?
Да разбирам ли, че цените до голяма степен са в зависимост от преценката и свободното време??
Убеден съм, че си съвестен човек и воупще не намеквам обратното. Най малкото защото си си направил труда да пишеш толкова.
И колега kondzhagyulo историята, че е лоша лоша е, ама дай някое конкретно име само се гадае. Не вярвам да се притесняваш. Така не помагаш особено и утре друг ще изпати.
По какво прецени, че изобщо нямам място тук?? Приемам, че си ядосан.
Ventoman написа:Ще ме извините, но цялата тема е една пумия!
Не смятам темата за "помия" и наистина съм пич!!
По някакво стечение на обстоятелствата имам и представа от сервизни нормо времена

Нещата които си написал са ужасно верни, говоря за работата. Попитах те само защо според теб цените в София са по-различни? Интересува ме за да сравня мнението ти с моето?
Ventoman написа:В провинцията примерно това време на час може да е 30лв.
А иначе може да се намери някой на село с много свободно време и да направи колата и за 5лв.
Да разбирам ли, че цените до голяма степен са в зависимост от преценката и свободното време??
Убеден съм, че си съвестен човек и воупще не намеквам обратното. Най малкото защото си си направил труда да пишеш толкова.
И колега kondzhagyulo историята, че е лоша лоша е, ама дай някое конкретно име само се гадае. Не вярвам да се притесняваш. Така не помагаш особено и утре друг ще изпати.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Tomcat написа:Аз малко да оправдая Вентомана, той е само приемчик. Нито прави коли, .....
Дали е така, извинявам се ако не съм доразбрал нещо, но: http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=69085
Само не разбрах от цялата работа защо така скочи Вальо, без да е казано някъде че разбираш ли той е виновен или оплют.
- kondzhagyulo
- Мнения: 194
- Регистриран на: Нед 10 авг 2008 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Балчик
sasho07 написа:
И колега kondzhagyulo историята, че е лоша лоша е, ама дай някое конкретно име само се гадае. Не вярвам да се притесняваш. Така не помагаш особено и утре друг ще изпати.
Не искам да слагам ВСИЧКИ СЕРВИЗИ под общ знаменател, затова и темата, която отворих е да споделя с колегите от форума за перфектното отношение и обслужване в сервиза на Ивайло от Ботевград ( утре ще пусна телефоните за връзка с него ). От дълги години имам Golf II и с него не съм имал проблемите с сервизното обсужване ( но той е 1.3 карубуратор, 1986г., докато гореспоменатия проблем е с по-новия дизелов двигател ). Не съм имал за цел да започна да плюя наред и поради тази причина имената на сервизите не са споменати тук. Още повече, че засягат пряко само тези, които са във Варна и региона. Ето мнението ми от Другата тема:".http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=5615&postdays=0&postorder=asc&start=30
Извинявам се на всички, косвено обидени от мен и специално на "Ventoman
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта