Corado vs. golf2 (g60)
- tontoni
 - Мнения: 210
 - Регистриран на: Вто 28 окт 2008 14:08
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
Corado vs. golf2 (g60)
Според вас коя кола е по стабилна голф2 или корадо като и двете са с г60 двигател.И коя би била по-бърза според вас?
			
									
									- golf_mania_jambol
 - Мнения: 802
 - Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Ямбол
 
- Rabbit_TDI
 - Мнения: 8410
 - Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
 - Автомобил: A6 C5
 - Двигател: BFC
 - Местоположение: Карлово/Натрапник в София
 - Контакти:
 
- Stef4o
 - Мнения: 1532
 - Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
 - Автомобил: Golf V
 - Двигател: BKD
 - Местоположение: София
 
В доста серизни сайтове(разбирай - точно инфо) бях чел, че корадото е с доста лека задница, за сметка на предницата.Така, че тежеста е по-голяма на предния мост, което си е доста кофти в по-остри завои 
 
Иначе голфа е по-бърз.......по - лек е..........
			
													Иначе голфа е по-бърз.......по - лек е..........
				   							 				   
					Последна промяна от Stef4o на Вто 06 яну 2009 21:26, променено общо 1 път.
									
			
										
						- zdravko_dimitrov1986
 - Мнения: 1769
 - Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Самоков
 
Корадото наистина е по-тежко, но аз имам следният въпрос:
Корадото, понеже е по-ниско, не е ли и с по добра аеродинамика.
Лично според мен Корадото е по стабилно.
За бързината зависи - ако е на писта със завои, Корадото може би има преимущество, поради следните причини.
1. По-ниският си център на тежестта.
2. По добрата си аеродинамика
Току що проверих данните на двата автомобила в нета. Като ускорение до 100 са еднакви, Корадото е по тежко от Голфа с около 80кг, но по важното е къде точно са разпределени тези килограми.
			
									
										
						Корадото, понеже е по-ниско, не е ли и с по добра аеродинамика.
Лично според мен Корадото е по стабилно.
За бързината зависи - ако е на писта със завои, Корадото може би има преимущество, поради следните причини.
1. По-ниският си център на тежестта.
2. По добрата си аеродинамика
Току що проверих данните на двата автомобила в нета. Като ускорение до 100 са еднакви, Корадото е по тежко от Голфа с около 80кг, но по важното е къде точно са разпределени тези килограми.
- radotom
 - Модератор

 - Мнения: 19726
 - Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
 - Автомобил: Passat B6
 - Двигател: CBBB
 - Местоположение: Пловдив
 
mr_bush написа:Аз съм очарован от стабилноста на Голфа
Шегуваш ли се?!?
Сток Голф2 е най-нестабилното нещо (с изключение на велосипеда) на което съм се качвал до сега!
Имал съм Голф, карал съм на приятели Голфовете, карал съм и Голфове под наем... Не говоря от опита си само с една кола.
Честно, в една калинка (рено5) определено се чувствах по-стабилен!
Всъщност- и в Трабанта си се чувствах по-стабилен, но там цялата тежест е ниско долу заради лекото купе, та го приемам за нормално.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 52 госта
			   
  - да не говорим че изглежда по яко вътре и вън.