Anbuch написа:Ако гумата е така и от двете си страни (от вътрешен и външен) точно пренапомпването е причината
ако правилно се ориентирам по снимката -чистите части по двата (вътрешен и външен)ръба на гумата не опират по пътя вследствие на пренапомпването...когато гумата е пренапомпана тя стъпва на пътя само със средната си част,а ако е мека-само с двата си външни ръба....Хайде спадни гумите с 0,5 атмосфери и виж дали ще има разлика
ако е тампон на заден мост-ще има тресене,скърцане и поднасяне на цялата заднища-доста неприятно е,особено като возиш някой...
ако е крив самия мост(както при мен-8градуса)-няма да износва гумата-не и по този начин..ако подносва само единия ръб на гумата,то тогава има проблем и евентуално стенд за реглаж на ходова част би хванал разликите
баланс на гумите-абсурд да износи гумите