

Искам да сменя куплунга на контактния ключ (клеморед ли се наричаше?), но така и не успях да избия това чудо. Опитах следните неща:
1. Аерозолна смазка.
2. WD - 40.
3. Нагряване със спиртна лампа.
4. Яко млатене с големия бойчо.
Опитах и със скоба за вадене на перки на вентилатори, но така и не успях да напъхам накрайниците между пружината и това нещо. Може би нещо пропускам? Лошото е, че ако то не се махне не може да се извади контактния ключ. Моля помагайте, защото твърдо съм решил да го отремонтирам сам - преди година уж ми "сменяха" клемореда, но силно се съмнявам дали наистина е бил сменен и колата ми прави сериозни проблеми като: не пали винаги като завъртиш ключа; изключва захранването на релето за бензиновата помпа по време на работа на двигателя. Видял съм се в чудо, защото смених бензинова помпа, бензинов филтър, проверил съм датчика на Хол (благодарение на описанието на vaskoto1 в една доста стара тема), карал съм колата в сервиза на BOSCH, но проблема си стои. За комутатор и кабели не говоря, защото в момента, който изгасне по време на движение дава искра до небесата. Благодаря предварително на всички отзовали се.