Та въпроса ми е как се сваля ето тази джаджа на волана
Искам да сменя куплунга на контактния ключ (клеморед ли се наричаше?), но така и не успях да избия това чудо. Опитах следните неща:
1. Аерозолна смазка.
2. WD - 40.
3. Нагряване със спиртна лампа.
4. Яко млатене с големия бойчо.
Опитах и със скоба за вадене на перки на вентилатори, но така и не успях да напъхам накрайниците между пружината и това нещо. Може би нещо пропускам? Лошото е, че ако то не се махне не може да се извади контактния ключ. Моля помагайте, защото твърдо съм решил да го отремонтирам сам - преди година уж ми "сменяха" клемореда, но силно се съмнявам дали наистина е бил сменен и колата ми прави сериозни проблеми като: не пали винаги като завъртиш ключа; изключва захранването на релето за бензиновата помпа по време на работа на двигателя. Видял съм се в чудо, защото смених бензинова помпа, бензинов филтър, проверил съм датчика на Хол (благодарение на описанието на vaskoto1 в една доста стара тема), карал съм колата в сервиза на BOSCH, но проблема си стои. За комутатор и кабели не говоря, защото в момента, който изгасне по време на движение дава искра до небесата. Благодаря предварително на всички отзовали се.
Golf MK3 Сваляне на контактен ключ
Само ще ти кажа,че найстина се вади със специални скоби,но моля те внимавай щото ако знаеш тая пружина как е натегната -пази се да не изстреля фланеца щото....Аз сменявах клеморед -извадиш ли ключа е работа за 5 мин.При слагането ще видиш зор -едвам го набих и задържах тоя фланец и с друг гайка а не с тая дето си е оригиналната-навивах яко докато прибере-после я развих и завих оригиналното-развивай леко щото изстреля ли се тоя фланец с тая натегната пружина - плаша си!Успех
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
- anger
- Мнения: 788
- Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Абе човека няма да ме излъже, ама проблема е в това че той е собственик на сервиза и има 5 - 6 човека работници. От известно време той изобщо не пипа по колите, а оставя другите да се оправят. И...знаете какво следва зад гърба на шефа:P Аз затова и се съмнявам да е сменен наистина, защото не го прави той. Все пак благодаря на всички, че се отзоваха на молбата ми, задължен съм за новото, което научих от вас Ще продължавам да се боря с проблема, пък ако се закучи - режа го с ъглошлайфа и заварявам отгоре едно кормило от балканче и после Drive
- naneK
- Мнения: 770
- Регистриран на: Сря 23 авг 2006 13:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Провадия
Re: Сваляне на контактен ключ Golf 3
Виждам, че темата е доста старичка... но и на мен ми се наложи да свалям патрона.
Та... някой може ли да ми покаже какво в действителност преставляват въпросните клещи
и от къде мога да намеря такива?
Та... някой може ли да ми покаже какво в действителност преставляват въпросните клещи
и от къде мога да намеря такива?
- alex_zazy
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!
Re: Сваляне на контактен ключ Golf 3
Разгледай тая тема, човека се е справил със скоба за лагери и я има на снимка!
viewtopic.php?f=6&t=25895&hilit=%D0%BA%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%B4
viewtopic.php?f=6&t=25895&hilit=%D0%BA%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%B4
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Нед 05 апр 2009 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dimitrovgrad
Re: Сваляне на контактен ключ Golf 3
виждам че темата е доста старичка .. обаче ако на някои му се наложи отново да прави тази процедура нека споделя и аз как го смених този клеморед...
Отначало също се чудех как да махна тази пружина от там.. но после ми хрумна да развия кормилната щанга от доло чак под педалите ... там работата е доста по проста .. развиваш един болт 17 или 19 беше... сваляш целия кормилен прът да го нарека че незнам как се казва точно.. обръщаш го наобратно и виждаш този клеморед... държи се на едно малко болче , сменяш го с новия и си започваш да сглобяваш по обратния ред... само има една малка пружина доло която ще даде зор при сглобяването за това трябва да сте двама единия да натиска кормилния прът надоло.. а другия да го вкара в шлиците където е бил.. общо взето това е... успех и дано съм полезен с нещо
Отначало също се чудех как да махна тази пружина от там.. но после ми хрумна да развия кормилната щанга от доло чак под педалите ... там работата е доста по проста .. развиваш един болт 17 или 19 беше... сваляш целия кормилен прът да го нарека че незнам как се казва точно.. обръщаш го наобратно и виждаш този клеморед... държи се на едно малко болче , сменяш го с новия и си започваш да сглобяваш по обратния ред... само има една малка пружина доло която ще даде зор при сглобяването за това трябва да сте двама единия да натиска кормилния прът надоло.. а другия да го вкара в шлиците където е бил.. общо взето това е... успех и дано съм полезен с нещо
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта