Здравейте колеги и за много години.
Към проблема.Предполагам че ще ми напомните че има тая тема някаде си из форума но понеже четох и търсих около 3 часа и не намерих същото искам да отворя нова с цел да ми отговорят хора който 100% имат представа от мотора за който питам.Та значи проблема е следният: има си го вече претрисането типично за маховик диагностициран е вече че е започнал да се отказва да ме кара няма тея страхотните лопания и глупости но има типичното претрисане при потегляне и залюляването на мотора когато е на място колата. диагностицирахме го след като сменях съединителя и претискателя + лагерпомпата и сега се появява и същноста мога ли да си сложа или немога да си сложа комплекта маховик и съединители от някой си фолксваген дето можело да се слага на тоя демек присажда от някой си 150 коня дето бил и незнам си ко щото един ми вика неможело друг ми казва можело в сервиза ми казаха може после неможе и сгеа като го отвориха казаха май може ама туй маи нещо мноо мноо не ме топли. идеята ми е да няма демфер вече не ма ебе колко пари трят щото аз тей или иначе се ожених за тая кола вече така че поне да е като света че когато тресе маховика се разбива и кутията а тя е около 2500 лв втора ръка и понеже предпочитам по малкото зло 1800 лв искам да ви помоля да ми кажете вашите експертни мнения и особено хора с тоя проблем или хора дето са минали през тоя проблем или някой човек работещ в сервиз някъде по света и има 100% предства за това че повярвайте ми колеги писна ми да обикалям от сервиз в сервиз за глупости и някои си набедени маистори да ми приказват врели не кипели и като кавам сервизи вмятам и така не безизвестния сервиз фолксваген във велико търново аз съм от там В.Т. и направо ми се накриви шапката вече надявам се разбирате ме.Човек би казал колата е кенеф ами да кенеф е като един елементарен проблем се превръща в катастрофа с максимален размер за сметка на някав папагал - отплеснах се бая май .Та отново значи колата е 2001 със стари компютър е на AJM маховика е 240 мм кутията е 6 степенна може да забравям да напиша нещо но просто вече изкукуригах. ЗНАМ ЧЕ ПОСТА Е ДЪЛЪГ И БЕЗМИСЛЕН НО ПРОСТО ОТ НЕРВИ НЕСЛАГАМ ЗАПЕТАЙКИТЕ И ПИША И ПОВТАРЯМ ЗА КОЕТО СЕ ИЗВИНЯВАМ КОЛЕГИ.
БЛАГОДАРЯ ВИ ЗА ВНИМАНИЕТО ПРЕДВАРИТЕЛНО!!! МНОГО СЕ НАДЯВАМ ДА МИ ДАДЕТЕ СВЕТЛИНАТА ОТ КОЯТО СЕ НУЖДАЯ ЧЕ СИ ЕБАЛО МАМАТА РАЗБЕРЕТЕ МЕ!!!
П.С. АКО НА НЯКОЙ МУ СЕ СЛУШАТ КОМИЧНИ СЛУЧКИ СЪС "СЕРВИЗИТЕ МИ" ДА ПИТА.
МОГА МЕМОАРИ ДА НАПИША!
ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM маховик+съединител
- Evil_Master
- Мнения: 100
- Регистриран на: Пет 14 мар 2008 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
- Контакти:
- chain
- Мнения: 160
- Регистриран на: Вто 30 яну 2007 11:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
притрисането е от маховика...
моя съще не се чуваше силно..просто савсем лекичко но претрисаше...
смених го и се оправи.цялата работа ми струваше 750лв.
това включва маховина=650лв + 100лв за смяната...
имам 1 приятел майстор който ми каза 4е е правел експеримент с 1 шкода.. сложил и е обикновен маховик с притискател съответно цял комплект... и излиза работата на около 500-600лв с ремонта..
и колата си става с обикновен а не демферен маховик.
каза 4е колата все още се кара навъртяла е 50 000км и НП.
като имаш предвид 4е маховика го вземали от морга а не нов...

моя съще не се чуваше силно..просто савсем лекичко но претрисаше...
смених го и се оправи.цялата работа ми струваше 750лв.
това включва маховина=650лв + 100лв за смяната...
имам 1 приятел майстор който ми каза 4е е правел експеримент с 1 шкода.. сложил и е обикновен маховик с притискател съответно цял комплект... и излиза работата на около 500-600лв с ремонта..
и колата си става с обикновен а не демферен маховик.
каза 4е колата все още се кара навъртяла е 50 000км и НП.
като имаш предвид 4е маховика го вземали от морга а не нов...


- Stivi
- Мнения: 8375
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
chain написа:притрисането е от маховика...
моя съще не се чуваше силно..просто савсем лекичко но претрисаше...
смених го и се оправи.цялата работа ми струваше 750лв.
това включва маховина=650лв + 100лв за смяната...
Това ако го прочете някой мераклия да купи колата трудно ще го убедиш че е на 140 000км а е сменен маховика....тия пущини са скъпи ама оригиналните деянят поне по 200 000км че и повече:)
Точно така - всичко зависи от карането, градското изключително много амортизира съединителя, а и не само него, като цяло доста повече компоненти се изнасят по-бързо от карането в града. А и ако се кара по спортно, въртят се гуми и т.н. пак се изнася всичко по съединителя и може и на 100к км да се наложи замяна. При нормално каране може и 200к да изкара.
- chain
- Мнения: 160
- Регистриран на: Вто 30 яну 2007 11:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
да не спорите мога да ви покажа стария си
просто беше се заварил като обикновенн и въбще няма и следа че обира нещо..
то мойто е от простутия
а и все пак колата е 360НМ което си е свършило работата.
а и стила ми е изцяло SPORT. дали градксо или извън.
мн мн sorry на колегата за спама.. просто неразбирачите можеха да спестят коментари а просто да пишат на ЛС...
п.с. все пак има коли на 4000км със смяна на скоростна кутия
факт е 
просто беше се заварил като обикновенн и въбще няма и следа че обира нещо..
то мойто е от простутия
а и все пак колата е 360НМ което си е свършило работата.

а и стила ми е изцяло SPORT. дали градксо или извън.

мн мн sorry на колегата за спама.. просто неразбирачите можеха да спестят коментари а просто да пишат на ЛС...
п.с. все пак има коли на 4000км със смяна на скоростна кутия


-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 11:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
маховика
аз го имам сащия проблем 1.9 Г4 110.Момчето което прави диагностиката каза 700 лева,но можело да кара оше.аз така я купих карам жече 15000 км такаПо ниакои пат ми заяждаат скоростите трудно изключват,но се включват без проблем незнам.Трябжва да се смени.
- Evil_Master
- Мнения: 100
- Регистриран на: Пет 14 мар 2008 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
- Контакти:
Колеги най - напред благодаря за мигновените отговори!
Значи аз съм от търново и съм проверил цените на комплектите тук:
маховик от ФВ = сервиз и дестрибутор - 1379лв
феродов+претискателен без връщане на старите - 882лв
феродов и претискателен с връщане на старите - 217 лв
феродов и претискателен от магазин някаде си дето е най евтино - 512 лв
ВСИЧКИТЕ СА LUK A ТЕЗИ КОЙТО МАХНАХ СЪЩО СА LUK
лагер помпа в ФВ - 142 лв INA
лагер помпа в магазин някаде си - 153 лв INA
Аз смениH моя съединтел и претискател и помпа като взех от ауточойса - ФВ търново - и след монтажа му при първатa проба на колата, съединтеля боксуваше доста по вече отколкото стария и миришеше не се седеше поркаи колата и най фрапиращия момент е че след окло 40 км спря да боксува и се оправи, обаче тресенето при потегляне стана много по голямо от колкотo беше преди смяната на въпросните съединител и претискател.Въпраса ми тук е дали - понеже аз мсятам че тоя дето съм го купил е рециклиран е ментарлак и е боксувал щото е крив и сега тресе по вече щото е крив или се доразтресе щото му дадох 7-8 пъти и стопих и останалата част от маховика.Знам че няма отговор на въпроса който задаох просто според изпатилите и хората с опит как го виждате тоя проблем. И най важното до тук е че в сервиза ми незнаят как защо и какво се случва с колата!!!! Направете си сметка за ко ми иде реч!!! ЗА СЕРВИЗ ФОЛКСВАГЕН ИЗОБЩО НЯМА ДА ГОВОРЯ - КОЛИТЕ КОЙТО НЕМОГАТ ДА ОПРАВЯТ ГИ ПРАЩАТ В ТОЯ СЕРВИЗ ДЕТО АЗ ХОДЯ ТЕЙ ЧЕ СМЯТАЙТЕ ТАМ Пък КВИ СА. Наистина ми писна да се знаимавам - колата ще се счупи от разглобяване колеги щото папагалите в сервизите незнаят ко става или знаят но ме съботират това е другата ми версия незнам обаче кое е вярно ма се ми се струва че е първото.
Значи колегата chain дето е сложил маховик - от къде си и кой го е слагал в смисъл твои приятел ли или цената за всеки е такава?
Колега ifidik от къде мога да намеря за такива части на такива цени?
И отново да питам ако се сложи някой маховк без демфер и комлекта прилежащ му от кола с маховик 240 мм - за да тръгне колата има ли от къде да чете компютъра оборотите?? ( попринцип не ми се занимава да прая харцойски изпълнения но ако евентуално стане по здраво и по добре не е лоша идеята - нали знаете най-доброто за любимата
А относно на типа каране карам я малко сякаш колата е служебна не винаги но по често е така и карането не е се едно сефте сядам на кола но е агресивно спортно каране в моментите когато я карам като служебна.
и да не забравя да спомена двигателя леко се залюлява и оспокоява след малко пак така но капака не се тресе още - предния капак - на коша нали - мисля че долу горе всичко споменах до тук ако се сетя нещо ще пиша пак. И това залюляване уж не е от дюза проверено е уж!!! поне се надявам да не е !!! наистина дано не е !!!!
БЛАГОДАРЯ ВИ ЗА ОГОВОРИТЕ КОЛЕГИ ОЦЕНЯВАМ ГО!!
пак се поулях с писането май
Значи аз съм от търново и съм проверил цените на комплектите тук:
маховик от ФВ = сервиз и дестрибутор - 1379лв
феродов+претискателен без връщане на старите - 882лв
феродов и претискателен с връщане на старите - 217 лв
феродов и претискателен от магазин някаде си дето е най евтино - 512 лв
ВСИЧКИТЕ СА LUK A ТЕЗИ КОЙТО МАХНАХ СЪЩО СА LUK
лагер помпа в ФВ - 142 лв INA
лагер помпа в магазин някаде си - 153 лв INA
Аз смениH моя съединтел и претискател и помпа като взех от ауточойса - ФВ търново - и след монтажа му при първатa проба на колата, съединтеля боксуваше доста по вече отколкото стария и миришеше не се седеше поркаи колата и най фрапиращия момент е че след окло 40 км спря да боксува и се оправи, обаче тресенето при потегляне стана много по голямо от колкотo беше преди смяната на въпросните съединител и претискател.Въпраса ми тук е дали - понеже аз мсятам че тоя дето съм го купил е рециклиран е ментарлак и е боксувал щото е крив и сега тресе по вече щото е крив или се доразтресе щото му дадох 7-8 пъти и стопих и останалата част от маховика.Знам че няма отговор на въпроса който задаох просто според изпатилите и хората с опит как го виждате тоя проблем. И най важното до тук е че в сервиза ми незнаят как защо и какво се случва с колата!!!! Направете си сметка за ко ми иде реч!!! ЗА СЕРВИЗ ФОЛКСВАГЕН ИЗОБЩО НЯМА ДА ГОВОРЯ - КОЛИТЕ КОЙТО НЕМОГАТ ДА ОПРАВЯТ ГИ ПРАЩАТ В ТОЯ СЕРВИЗ ДЕТО АЗ ХОДЯ ТЕЙ ЧЕ СМЯТАЙТЕ ТАМ Пък КВИ СА. Наистина ми писна да се знаимавам - колата ще се счупи от разглобяване колеги щото папагалите в сервизите незнаят ко става или знаят но ме съботират това е другата ми версия незнам обаче кое е вярно ма се ми се струва че е първото.
Значи колегата chain дето е сложил маховик - от къде си и кой го е слагал в смисъл твои приятел ли или цената за всеки е такава?
Колега ifidik от къде мога да намеря за такива части на такива цени?
И отново да питам ако се сложи някой маховк без демфер и комлекта прилежащ му от кола с маховик 240 мм - за да тръгне колата има ли от къде да чете компютъра оборотите?? ( попринцип не ми се занимава да прая харцойски изпълнения но ако евентуално стане по здраво и по добре не е лоша идеята - нали знаете най-доброто за любимата

А относно на типа каране карам я малко сякаш колата е служебна не винаги но по често е така и карането не е се едно сефте сядам на кола но е агресивно спортно каране в моментите когато я карам като служебна.
и да не забравя да спомена двигателя леко се залюлява и оспокоява след малко пак така но капака не се тресе още - предния капак - на коша нали - мисля че долу горе всичко споменах до тук ако се сетя нещо ще пиша пак. И това залюляване уж не е от дюза проверено е уж!!! поне се надявам да не е !!! наистина дано не е !!!!
БЛАГОДАРЯ ВИ ЗА ОГОВОРИТЕ КОЛЕГИ ОЦЕНЯВАМ ГО!!
пак се поулях с писането май
- Evil_Master
- Мнения: 100
- Регистриран на: Пет 14 мар 2008 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
- Контакти:
- Stivi
- Мнения: 8375
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM
Evil_Master написа: ЗНАМ ЧЕ ПОСТА Е ДЪЛЪГ И БЕЗМИСЛЕН НО ПРОСТО ОТ НЕРВИ НЕСЛАГАМ ЗАПЕТАЙКИТЕ И ПИША И ПОВТАРЯМ ЗА КОЕТО СЕ ИЗВИНЯВАМ КОЛЕГИ.
Добре че поне си се извинил предварително понеже положението с писането ти е направо трагично

- kok12
- Мнения: 640
- Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Неразочаровайте колегата. При мен проблема е само студена и леко притръсва на место,не постоянно и само студена. Знам има и случей,да се сложи обикновен не демферен,ставала по шумна,ми логично намя кой да обира вибрациите,но дали е надежден,това е по-скоро грижата. На мен от слушане ми споделиха,че е от маховик, казоха,че ще почне и при топла да го прави,да съм си бил карал,незнаех ,че кутията страда от този тип проблем. Леле колко пари само.
Колега chain,за 100 лева е невероятно да ти свалят кутията да сменят там кото ще сменят,нов маховик и да я сглобят, струва ми се доста малко.
Колега chain,за 100 лева е невероятно да ти свалят кутията да сменят там кото ще сменят,нов маховик и да я сглобят, струва ми се доста малко.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта