въпрос за каре на голф 2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
pitbullkb
Мнения: 95
Регистриран на: Съб 09 юни 2007 19:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

въпрос за каре на голф 2

Мнениеот pitbullkb » Съб 10 яну 2009 4:29


преди малко си тръгвам от една кръчма запалих колата да по загрее направих няколко маневри навих пълен за да потегля и хоп колата както си беше на първа спря само се чува едно стържене исключих от скорост пак включих на коя ли не скорост едно и също само шума,а от три четири дена на сам ми щракаше дясното каре,заслушвах се дали не си отидоха скоростите гледах от долу дали няма масло нямаше такива работи но не щракането идва от дясната страна та мисълта ми е по комптентните да кажат своето мнение

Последна промяна от pitbullkb на Съб 10 яну 2009 11:55, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Съб 10 яну 2009 8:25


не става много ясно какво питаш.


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Съб 10 яну 2009 9:32


Smoke написа:не става много ясно какво питаш.



От кръчмата ще да е ... :lol:
и хоп колата както си беше на първа


Ама си остана на място и повече не тръгна ли колега ?


Потребителски аватар
pitbullkb
Мнения: 95
Регистриран на: Съб 09 юни 2007 19:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pitbullkb » Съб 10 яну 2009 11:53


колата си работи нормално но просто като включиш на скорост на която и да е се чува едно стържене от дясната страна и неиска да върви все едно си на неутрална скорост


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Съб 10 яну 2009 12:01


Аз имах такъв проблем с едно Рено Канго - бях му скъсал полуоската.
Симптомите бяха същите включваш на скорост пускаш съединителя и не тръгва само нещо си там стърже и се чува как дрънчи и това беше.


Потребителски аватар
pitbullkb
Мнения: 95
Регистриран на: Съб 09 юни 2007 19:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pitbullkb » Съб 10 яну 2009 12:04


точно така сега отивам да разглабям да видя какви са последствията,а възможно ли е каре да е?


Потребителски аватар
sa6i4
Мнения: 486
Регистриран на: Чет 11 сеп 2008 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sa6i4 » Съб 10 яну 2009 12:27


pitbullkb написа:точно така сега отивам да разглабям да видя какви са последствията,а възможно ли е каре да е?

Ми кво друго да е...За да не тръгва колата,а мотора бръмчи...
Имах идентичен проблем със старата ми кошница Деу Рейсър,лявата полуоска изкачаше от скоростите и ставаше мазало :lol: Всичко това от старост на купето и "изгнилост" :D


Потребителски аватар
pitbullkb
Мнения: 95
Регистриран на: Съб 09 юни 2007 19:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pitbullkb » Съб 10 яну 2009 13:17


sa6i4 написа:
pitbullkb написа:точно така сега отивам да разглабям да видя какви са последствията,а възможно ли е каре да е?

Ми кво друго да е...За да не тръгва колата,а мотора бръмчи...
Имах идентичен проблем със старата ми кошница Деу Рейсър,лявата полуоска изкачаше от скоростите и ставаше мазало :lol: Всичко това от старост на купето и "изгнилост" :D
колега какво общо според теб има купето и изгнилост с карето?


IvetuIcheva
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 30 ное 2008 19:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот IvetuIcheva » Съб 10 яну 2009 14:17


извадило ти се е карето-работа за 30 минути е,още ли не си го оправил?


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Съб 10 яну 2009 16:43


IvetuIcheva написа:извадило ти се е карето-работа за 30 минути е,още ли не си го оправил?
По принцип е така, ако имаш условия, инструменти и опит. И аз залагам на измъкната полуоска.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Съб 10 яну 2009 18:00


20 лв е едно каре в моргата
оригиналдъ :) направо го отнасяй твоето


Потребителски аватар
pitbullkb
Мнения: 95
Регистриран на: Съб 09 юни 2007 19:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: въпрос за каре на голф 2

Мнениеот pitbullkb » Пет 16 яну 2009 14:04


проблема беше решен с ново дясно външно каре


Потребителски аватар
sa6i4
Мнения: 486
Регистриран на: Чет 11 сеп 2008 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re:

Мнениеот sa6i4 » Пет 16 яну 2009 14:19


pitbullkb написа:
sa6i4 написа:
pitbullkb написа:точно така сега отивам да разглабям да видя какви са последствията,а възможно ли е каре да е?

Ми кво друго да е...За да не тръгва колата,а мотора бръмчи...
Имах идентичен проблем със старата ми кошница Деу Рейсър,лявата полуоска изкачаше от скоростите и ставаше мазало :lol: Всичко това от старост на купето и "изгнилост" :D
колега какво общо според теб има купето и изгнилост с карето?

Има общо с това,че при Деу Рейсър и Опел Кадет от старост и гнилост купето се разкрачва отпред и каретата почват да изкачат.Лек за това е напъването с хидравлика при опорите на макферсон и малко се изправя,но започнат ли да изкачат пиши я бегала тая барака.Тъпото каре ми изкочи точно пред руската църква в центъра на София в час пик да видиш какво мазало става...Идеше ми да я запаля тая кола!
За 2 седмици някъде 4-5 пъти ми изкочи,а стане ли това си дотука-или с въже или пътна помощ...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта