Изведнъж много високи обороти - и на газ и на бензин ...?!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
GT_power
Мнения: 159
Регистриран на: Пет 21 яну 2005 12:35
Автомобил:
Двигател: 1.8T
Местоположение: София

Изведнъж много високи обороти - и на газ и на бензин ...?!

Мнениеот GT_power » Пет 09 яну 2009 10:45


Здравейте колеги!
Изненада ме неочакван проблем тази сутрин с Пасатчето В3, 1.8Mi (ABS):
Значи, колата не беше палена няколко дни. Снощи я припалих и нямаше никакъв проблем. Тази сутрин неочаквано акумулатора беше паднал напълно. Сложих друг и когато потеглих бях изненадан, че колата държи много високи и нестабилни обороти на празен ход - около 1500 - 2000 и повече даже. Няма значение дали на газ или на бензин - оборотите са все високи и нестабилни :shock
Моля, споделете Вашето мнение, къде може да е проблема, че така просто не се кара :?
Благодаря ви предварително!




Silverclub
Мнения: 29
Регистриран на: Сря 07 яну 2009 9:45
Автомобил: VW Passat
Двигател: BMP 2012
Местоположение: София

високи обороти

Мнениеот Silverclub » Пет 09 яну 2009 13:34


Това изглежда е сериозен проблем при пасатите, защото и моя пасат е Б3 1.8МИ и този проблем се появява и при мен.И при мен няма значение дали е на бензин или на газ.Дано някой да помогне по този проблем, защото е много гадно да спреш на сфетофар и колата ти да е на 2000 оборота. ПОМОГНЕТЕ!!!


Потребителски аватар
OvivO
Мнения: 422
Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
Автомобил: какъвто си искам
Двигател: с който си искам
Местоположение: София

Мнениеот OvivO » Пет 09 яну 2009 13:38


Това не са ли грешки в компа и затова да държи високи обороти?
Аз имах Б3 на газ и имах същият проблем. Оправиха ми го като врътнаха едно нещо близо до инжекциона - не знам какво беше - казаха че ще гори малко повече, но не ми е правила повече проблеми. Мисля, че може и с емулатор да се оправи . . .

П.П. Пробвайте да махнете плюса на акумулатора за 1 минута ( толкова беше при мен) и да се занулят грешките - като го сложите отново би трябвало да е добре.


Потребителски аватар
TURL
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 22:05
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот TURL » Пет 09 яну 2009 14:02


OvivO написа:Това не са ли грешки в компа и затова да държи високи обороти?
Аз имах Б3 на газ и имах същият проблем. Оправиха ми го като врътнаха едно нещо близо до инжекциона - не знам какво беше - казаха че ще гори малко повече, но не ми е правила повече проблеми. Мисля, че може и с емулатор да се оправи . . .

П.П. Пробвайте да махнете плюса на акумулатора за 1 минута ( толкова беше при мен) и да се занулят грешките - като го сложите отново би трябвало да е добре.
потенциометъра на моното са въртяли, износен е и вдига обороти, най-добре да се смени!


Потребителски аватар
kristianatanasov
Мнения: 1280
Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София][Passat B3,ABS

Re: Изведнъж много високи обороти - и на газ и на бензин ...

Мнениеот kristianatanasov » Пет 09 яну 2009 18:03


GT_power написа:Тази сутрин неочаквано акумулатора беше паднал напълно. Сложих друг и когато потеглих бях изненадан, че колата държи много високи и нестабилни обороти на празен ход - около 1500 - 2000 и повече даже.

Колега според мен отговора се крие във въпроса....
Ще го оправиш с рестарт на компа,ако не знаеш как:откачаш + са на акумулатора 30-40мин.са предостатъчни и пак го закачаш,като запалиш колата я отавяш да работи на място,тя пак ще държи високи обороти но постепенно ще се нормализират.....и мисля че това ти е била грешката че не си изчакал на място а направо си тръгнал,на компа му трябва време зада "загрее" :)


Потребителски аватар
OvivO
Мнения: 422
Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
Автомобил: какъвто си искам
Двигател: с който си искам
Местоположение: София

Мнениеот OvivO » Пет 09 яну 2009 20:11


Компа на Б3 се нулира за 1 минута само ! Закачаш отново и си в бизнеса . . .


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Пет 09 яну 2009 21:15


колеги четете....
паднал му акумулатора...
сменил го с друг....следователно е ресетнал компа...от там му са високите обороти...за какво да прави друг рестарт...


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bachest » Пет 09 яну 2009 21:18


Все не мога да разбера кой ги измисля тези глупости с откачането на клемита на акумулатора и изчаквания от 1-2 часа, та даже и 24 часа за по-сигурно ушким. Единственото което се прави е да се махне една от клемите. Колко дълго - откачаш и закачаш. Коя ще откачиш все тая. Целта е да спреш захранването на ЕКУ-то. Ще ме извинява колегата че му дрискам в темата но големи бисери има с тези рестартирания на компютъра. Да не говорим за ритуалите където се откачват и двете клеми и се опират една o друга.


Потребителски аватар
cecko80
Мнения: 54
Регистриран на: Чет 15 май 2008 19:36
Автомобил: PassatB4
Двигател: ADZ1994
Местоположение: София

Мнениеот cecko80 » Пет 09 яну 2009 21:48


Имах подобен проблем с моя Пасат след като му сложиха газовата.От време на време след като го карах на газ после като го палех на бензин не работеше както трябва,откачах му клемата на плюса и се оправяше и така 5-6 пъти.Накрая отидох и ми сложиха емулатор и от тогава трета година този проблем го няма.А отделно майстора който ми го постави и ми е познат каза че с откачането на клемата проблема се решава до един момент в който компютъра не се напълни с грешки и тогава трябва да се смени с нов който не е никак евтин.


Потребителски аватар
mitacee
Мнения: 153
Регистриран на: Вто 05 фев 2008 20:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот mitacee » Пет 09 яну 2009 23:38


аз го имах същия проблем и се оказа тампона на моното просто много малка цепка и видимо се се вижда но смуче въздух и вдигаше оборотите като го смених се оправи


Потребителски аватар
GT_power
Мнения: 159
Регистриран на: Пет 21 яну 2005 12:35
Автомобил:
Двигател: 1.8T
Местоположение: София

Мнениеот GT_power » Съб 10 яну 2009 8:36


Проблема се оправи с рестартиране на компа :D Откачих акумулатора, оставих го така за 1 час за по-сигурно и след това запалих. Сега няма проблем - всичко е в нормални граници :)
Благодаря на всички за дадените съвети и мнения :)
Лек и успешен ден!


Потребителски аватар
kristianatanasov
Мнения: 1280
Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София][Passat B3,ABS

Мнениеот kristianatanasov » Съб 10 яну 2009 20:06


GT_power написа:Проблема се оправи с рестартиране на компа :D Откачих акумулатора, оставих го така за 1 час за по-сигурно и след това запалих. Сега няма проблем - всичко е в нормални граници :)
Благодаря на всички за дадените съвети и мнения :)
Лек и успешен ден!

:wink: Видя ли ...?
Незнам кой говори бисери но при рестарт доста компетентен човек ми каза да изчакам поне 15-20мин.преди да закача клемата затова ти написах че 40-50мин. са предостатъчни,а пък който иска да си ресетва за 1секунда,само ще кажа че точно при такова ресетване за секунди става точно това като при теб.....
Успех ;)


nistelroy
Мнения: 87
Регистриран на: Сря 31 дек 2008 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево

Мнениеот nistelroy » Съб 10 яну 2009 20:32


mitacee написа:аз го имах същия проблем и се оказа тампона на моното просто много малка цепка и видимо се се вижда но смуче въздух и вдигаше оборотите като го смених се оправи

Ето това е колега.....сутринта ме побърка....помислих че се срива двигателя....уплаших се...разтресе се целия и взе да причуква дори...простих се да си призная дори....добре че чух свистене от смукане на въздух там...леле каква дупка стана като пипнах...и с палеца регулирам оборотите и се чудя кво става.....мишката явно добре си е гризнала в гаража на топло при тоя тампон на моното горе отзад вдясно....че и в съседните гаражи тук-там някое казанче потекло или маркуче.Сега нова гумичка-и заспа.


Потребителски аватар
mitacee
Мнения: 153
Регистриран на: Вто 05 фев 2008 20:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот mitacee » Съб 10 яну 2009 22:08


моя близо месец и нещо ме мъчи с тези обороти докато един ден не започна да фучи като прахусмокачка и се оказа тампона на моното и като го смених се оправи


fil71
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 11 яну 2009 10:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Мнениеот fil71 » Нед 11 яну 2009 10:52


имах същият проблем щом ти е паднал акумулатора провери си състоянието на генератора,маси, защото когато акумулатора подне под 10в започва да лъже компа и е най лошо да го прави от време на време както беше при мен



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта