п.п надявам се някой да се сети за какво става въпрос не можах да се сетя как иначе да го обясня
Предварение
- bbboiko2004
- Мнения: 4314
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Предварение
Може ли някой да ми услужи със снимка на стоковото предварение на делкото на поло 2ф с мотор 3ф че нещо съм разбъзикал делкото и искам да го върна на базовото му място
п.п надявам се някой да се сети за какво става въпрос не можах да се сетя как иначе да го обясня
п.п надявам се някой да се сети за какво става въпрос не можах да се сетя как иначе да го обясня
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Предварение
Снимка няма да ти помогне ,1мм дава отклонение 2-3 градуса 
Ако неможеш да го докараш на слух , отиваш на стенд и това е.
Ако неможеш да го докараш на слух , отиваш на стенд и това е.
- blueice
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 7:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Предварение
Ако се нелъжа е 5 град.предварение с изкл. вакуумен регулатор 
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Предварение
blueice написа:Ако се нелъжа е 5 град.предварение с изкл. вакуумен регулатор
Той няма вакуумен регулатор
Наслух Крисо, разхлаби го, върти обратно на часовниковата докато се влошат празните обороти, върни малко по часовниковата - и ще усетиш къде е. Трябва да имаш стабилни празни обороти - оттам колкото го въртиш повече на дясно -> толкова повече предварение му даваш
Про карба ми има много добър ефект предварението, за инжекцията нз
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: Предварение
Трява да се вземе в предвид и това с какъв бензин е, на различните октанови числа различното предварение оказва различен ефект. А да вземем в предвид и това, че Криско има и газова, което иска и малко по-голямо предварение.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Предварение
Щом си на газ, настройвай я за газ.
На поло AAU ,аз настройката я правих така: Неможех да се ориентирам по звука на двигателя и пробвах друг начин.Първо ,задължително колата трябва да е хубаво загряла. Когато предваренето е много голямо и се движеш на 2тора скорост с около 5-10 км/ч и натиснеш рязко педала на газта по равен терен ,колата първо изхълцуква и тогава се изтегля ,а ако предварението е прекалено малко ,при същите условия ,след натискане на газта рязко - колата се замисля известно време и тогава се изтегля. По този начин и направих настройка на газ като търсих максимално големият ъгъл на запалване без да хълца колата. След време като бях на стенд видях ,че съм я направил на ъгъл 8 градуса на празен ход ,при предписание на производителите,ъгъла да е 5 градуса на празен ходИ тъй като на газ винаги се допуска предварение с 2-3 градуса по-голяма приех ,че центровката съм я направил добре.
Погледнах в АУТОДАТА ,че настройката на предварението за твоят двигател е 5 градуса (плюс-минус 1 градуса) ,но не е на празен ход ,а при 2000-2500 оборота Винаги производителят дава съответен ъгъл но дава и при кои обороти да бъде този ъгъл
По въпроса със зависимоста на ъгъла и оборотите погледни в тази тема:
viewtopic.php?f=7&t=117595&start=15
На поло AAU ,аз настройката я правих така: Неможех да се ориентирам по звука на двигателя и пробвах друг начин.Първо ,задължително колата трябва да е хубаво загряла. Когато предваренето е много голямо и се движеш на 2тора скорост с около 5-10 км/ч и натиснеш рязко педала на газта по равен терен ,колата първо изхълцуква и тогава се изтегля ,а ако предварението е прекалено малко ,при същите условия ,след натискане на газта рязко - колата се замисля известно време и тогава се изтегля. По този начин и направих настройка на газ като търсих максимално големият ъгъл на запалване без да хълца колата. След време като бях на стенд видях ,че съм я направил на ъгъл 8 градуса на празен ход ,при предписание на производителите,ъгъла да е 5 градуса на празен ходИ тъй като на газ винаги се допуска предварение с 2-3 градуса по-голяма приех ,че центровката съм я направил добре.
Погледнах в АУТОДАТА ,че настройката на предварението за твоят двигател е 5 градуса (плюс-минус 1 градуса) ,но не е на празен ход ,а при 2000-2500 оборота Винаги производителят дава съответен ъгъл но дава и при кои обороти да бъде този ъгъл
По въпроса със зависимоста на ъгъла и оборотите погледни в тази тема:
viewtopic.php?f=7&t=117595&start=15
- bbboiko2004
- Мнения: 4314
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Предварение
Мерси на всички за бързите отговори утре ако се освободи гаража от неканени гости ще си вкарам колата и ще видя какво ще направя. Аз зададох този въпрос понеже (на бензин) на някъде около 2500 оборота все едно ми тракат клапаните такъв шум все едно ми издава колата преди един човек ми беше казвал, че това се получава при голямо предварение и затова и зададох въпроса със снимка да видя дали не е много
Може и да съм за пулове де да знам ама пък дори при няколкодневно непалене при запалване няма тракане на клапани което ме води до мисълта, че пуловете са ми здрави 
Може и да съм за пулове де да знам ама пък дори при няколкодневно непалене при запалване няма тракане на клапани което ме води до мисълта, че пуловете са ми здрави - lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Предварение
Нямаш пулове - с хидравлични повдигачи си 
-
velizar987
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 03 фев 2008 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Предварение
.
Последна промяна от velizar987 на Вто 18 сеп 2012 14:08, променено общо 1 път.
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Предварение
Прави се
За всички останали има стробоскоп
При bboiko (Крис) е от друго проблема май-май
За всички останали има стробоскоп
При bboiko (Крис) е от друго проблема май-май
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Предварение
velizar987 написа:
Та въпроса ми е как точно и вярно да определя настройката на предварението(но не на слух)? Чрез Вагком?
И още като подменя палеца на делкото изменя ли се центровката?(на делко с чукче и наковалня се изменя настройката, но на такова с датчик на Хол...?)
Колата ми е Поло 6N1 AER.
Поздрави
Точно се прави със стробоскоп, а ако смениш палеца, не се изменя. И аз съм със същия двг.и така ми я правиха, но 8гр на 98 октана ми дойдоха много, като карам 95 и я върнах "на ухо", докато ми се успокоиха оборотите /играеха при вкл. фарове, та чак гаснеше/Сега съм доволен- предполагам че е 5-6гр.на празен ход,но колицата си върви чудесно и аз приключих с експериментите. /малък разход, само наливам и карам/Ако се интересуваш от пътищата, които избродих до това състояние прочети от любопитство всичките ми писания, докато се добера до истината.
ПП И ако позволиш един съвет: Ако нямаш проблеми, не си ги създавай - карай и си свиркай. Поздрави!
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Предварение
velizar987 , можеш и на вагком да видиш настройката
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта