Проблем с обороти на Голф 3
-
Joro_Spaosov
- Мнения: 3
- Регистриран на: Чет 15 яну 2009 16:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Проблем с обороти на Голф 3
Здравейте, имам Голф 3 1.6 75к ннжекцион. Купих го пред 4 месеца, автомобила беше с АГУ но след около един месец ми гръмнаха колекторите и от там започнаха моите мъки. Колата е карана на газ 3 год. и не е имала сериозни проблеми въпреки, че агу-то не е газов инжекцион.След като гръмнаха колекторите купих чисто нови, ходих на диагностик смених и дросел-клапа, след това чистих и дюзи и куп други неща, вкарах я в официален сервиз и там нищо не направиха, колата продължава да си мени оборотите и да губи мощност въпеки ,че газ-та е отцепена и сега се кара само на бензин.Моля, Ви ако знаете някой майстор или сервиз да ми кажете защото положението с колата е жив ад, а като цяло колата е в добро състояние.
- SIMETO1
- Мнения: 498
- Регистриран на: Вто 10 юни 2008 20:27
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 1999
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с обороти на Голф 3
Колега какъв мотор точно е това,какви са първите 3 букви в талона та да се ориентираме. 
-
Joro_Spaosov
- Мнения: 3
- Регистриран на: Чет 15 яну 2009 16:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с обороти на Голф 3
мотора е АЕЕ 75 коня пълен инжекцион, слагат го и на Поло и Венто
- valka
- Мнения: 304
- Регистриран на: Сря 16 май 2007 19:14
- Автомобил: поцинкован танк
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с обороти на Голф 3
Колега при положение, че колата е карана на газ 3 години, сега си минал на бензин...имаш проблеми с обороти, ала-бала...Погледни си бензиновата помпа дали не ти прави проблеми. 
Re: Проблем с обороти на Голф 3
Колега имах същия проблем кото твоя.Двигателя на колата ми е същия,но моята е с АГУ
инжекцион и върви както на бензин.Както и да е три месеца ходих по мъките.Минах 5
комп.диатностики и всички казаха,че е дроселова клапа или компютъра.Смених комп.
от работеща кола и се оказа че не е той.Вкарах я в сервиз,в който бяха убедени,че е
дросела,но с уговорката,че ако не е няма да го платя.След като го бяха сменили колата
не беше променила изобщо оборотите си-продължи да работи с обороти около 2000.
Автомонтьорите не доумяваха от какво може да бъде.Аз оставих колата и отидох на
работа.Вечерта ми се обадиха и ми казаха ,че колата ми е готова,на което аз изобщо не повярвах.Когато отидох и я запалих тя работеше като часовник.Накрая се оказа,че някакъв кабел,който е захранвал климатик(аз я купих без климатик),не е изолиран
добре и е подавал погрешна информация на компютъра и колата е работила на авариен
режим.
инжекцион и върви както на бензин.Както и да е три месеца ходих по мъките.Минах 5
комп.диатностики и всички казаха,че е дроселова клапа или компютъра.Смених комп.
от работеща кола и се оказа че не е той.Вкарах я в сервиз,в който бяха убедени,че е
дросела,но с уговорката,че ако не е няма да го платя.След като го бяха сменили колата
не беше променила изобщо оборотите си-продължи да работи с обороти около 2000.
Автомонтьорите не доумяваха от какво може да бъде.Аз оставих колата и отидох на
работа.Вечерта ми се обадиха и ми казаха ,че колата ми е готова,на което аз изобщо не повярвах.Когато отидох и я запалих тя работеше като часовник.Накрая се оказа,че някакъв кабел,който е захранвал климатик(аз я купих без климатик),не е изолиран
добре и е подавал погрешна информация на компютъра и колата е работила на авариен
режим.
- SIMETO1
- Мнения: 498
- Регистриран на: Вто 10 юни 2008 20:27
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 1999
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с обороти на Голф 3
КОлега може да си провери6 и центровката аз сум със съшия мотор при мен менеще обороти и се оказа центровка.
- Каспър
- Мнения: 2229
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Проблем с обороти на Голф 3
Joro_Spaosov написа:Здравейте, имам Голф 3 1.6 75к ннжекцион. Купих го пред 4 месеца, автомобила беше с АГУ но след около един месец ми гръмнаха колекторите и от там започнаха моите мъки. Колата е карана на газ 3 год. и не е имала сериозни проблеми въпреки, че агу-то не е газов инжекцион.След като гръмнаха колекторите купих чисто нови, ходих на диагностик смених и дросел-клапа, след това чистих и дюзи и куп други неща, вкарах я в официален сервиз и там нищо не направиха, колата продължава да си мени оборотите и да губи мощност въпеки ,че газ-та е отцепена и сега се кара само на бензин.Моля, Ви ако знаете някой майстор или сервиз да ми кажете защото положението с колата е жив ад, а като цяло колата е в добро състояние.
Как да ти кажем майстор като не се вижда от кой град си?
Дросела нов ли е? След като е сложен адаптиран ли е? Какви обороти държи колата на празен ход (ПХ) когато е топла/студена? Когато е била на газ центровката променяна ли е? Има ли незапушени дупки от където да смуче въздух? Уплътнителните пръстени на колекторите и този под дросела сменени ли са? Лесно ли пали, гасне ли при освобождаване от скорост?
- libris
- Мнения: 60
- Регистриран на: Чет 27 ное 2008 17:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Проблем с обороти на Голф 3
колега аз имах същият проблем с голфа моя е 1.6 101к.с инжекцион от както сложих обикновенна газова уредба съм нямал проблем но един път ми гръмна и отиде дебитомера (масмера) които се намира след въздушният филтър исклиучи му буксата и опитаи пак да е караш то вътре в самият датчик има лентички от стъкло които се чупват и неможе да се поправят в тях е инплантирана платинена нишка която се прекъсва трябва точно да ми обясниш как ти играят оборотите за да ти кажа какво да праиш!!!!
- Каспър
- Мнения: 2229
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Проблем с обороти на Голф 3
libris написа:колега аз имах същият проблем с голфа моя е 1.6 101к.с инжекцион от както сложих обикновенна газова уредба съм нямал проблем но един път ми гръмна и отиде дебитомера (масмера) които се намира след въздушният филтър исклиучи му буксата и опитаи пак да е караш то вътре в самият датчик има лентички от стъкло които се чупват и неможе да се поправят в тях е инплантирана платинена нишка която се прекъсва трябва точно да ми обясниш как ти играят оборотите за да ти кажа какво да праиш!!!!
Разбирам желанието ти да помогнеш, но да ти е хрумвало, че не всички мотори имат дебитомер
Този мотор е с МАП сензор, не с дебитомер.-
ero
- Мнения: 70
- Регистриран на: Вто 23 яну 2007 13:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
Re: Проблем с обороти на Голф 3
същият проблем и при мен.В слабата връзка на предпазителите на алармата се оказа проблема-по точно в гнездата където са поставени предпазителите.
-
Joro_Spaosov
- Мнения: 3
- Регистриран на: Чет 15 яну 2009 16:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с обороти на Голф 3
Как да ти кажем майстор като не се вижда от кой град си?
Дросела нов ли е? След като е сложен адаптиран ли е? Какви обороти държи колата на празен ход (ПХ) когато е топла/студена? Когато е била на газ центровката променяна ли е? Има ли незапушени дупки от където да смуче въздух? Уплътнителните пръстени на колекторите и този под дросела сменени ли са? Лесно ли пали, гасне ли при освобождаване от скорост?[/quote]
Здравей колега, от София съм.
Дросела е сменен но не е нов, а втора употреба, адаптиран е уж, поне така ми каза маистора дето я карах първия път
, на празен ход колата държи много различни обороти, ту е на 1.1 ту се менят от 0.6 до към 1.1
и понякога гасне, иначе си пали без проблеми, но това за смученето на въздух е много вероятно, защото изведнъж губи мощност .
Дросела нов ли е? След като е сложен адаптиран ли е? Какви обороти държи колата на празен ход (ПХ) когато е топла/студена? Когато е била на газ центровката променяна ли е? Има ли незапушени дупки от където да смуче въздух? Уплътнителните пръстени на колекторите и този под дросела сменени ли са? Лесно ли пали, гасне ли при освобождаване от скорост?[/quote]
Здравей колега, от София съм.
Дросела е сменен но не е нов, а втора употреба, адаптиран е уж, поне така ми каза маистора дето я карах първия път
и понякога гасне, иначе си пали без проблеми, но това за смученето на въздух е много вероятно, защото изведнъж губи мощност .
- Каспър
- Мнения: 2229
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Проблем с обороти на Голф 3
Според мен проблема ти е в дросела.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта