

Сега към темата. Предлагам тук всеки, да сподели какви са предимствата и недостатъците на автомобилът/лите, които кара или които е карал. Ще помоля, да си изказват колеги които са натрупали добър опит със съответният автомобил, а не да са направили едно кръгче и да кажат - този автомобил не става.
Мисля, че тази тема ще бъде от полза на колеги, на които им предстои закопуване на даден автомобил, и се интересуват от неговите силни и слаби страни.
Започвам аз.
1. Първият автомобил е семейният Пасат комби, набор 91г. GL изпълнение, с бензинов двигател RP, взет на 114000км, в момента е на 146000км.внос от Италия.
ПРЕДИМСТВА:
1. Вътрешно пространство - автомобилът е изключително широк вътре, на задните седалки място за краката има много. Лично аз не съм се качвал на автомобил, който предлага повече място от Пасата, и е в неговият клас. Багажникът също е доста голям, но при газификация с газова бутилка на мастото на резервната гума, доста от обема му се губи.
2. Качество на сглобката и материалите - качеството на материалите горе долу бива, сглабката също е добра. Единствените шумове, се чуват от корите и пластмасовите панели в багажника.

3. Купе - купето е с много добра антикорозионна защита, нащо е поцинковано, има достатъчно пластвасови предпазители, които предпазват от надирани и олюскване на боята. Външният вид на колата също много ми допада.

4.Задвижващ тракт, окачване: двигателят е 1.8 Рп 90кс. Осигурава добър комфорт на пътуване, прилична мощност, максимален въртящ момент при сравнително ниски обороти. Не е претенциозен и скъп за поддръжка.Сравнително икономичен,среден оразход от порядъка на 7.5л е добро постижение. Окачването на Пасата е направо ,,бомбоустойчиво", особенно предното.

сега започвам с неприятната част.

НЕДОСТАТЪЦИ:
1. Вътрешно пространство - единственият недостатък е, че предните седалки не ми осигуряват достатъчна странична опора.
2.Особенно внимание трябва да се обърне на охладителната уредба, три пъти сменявахме термостати. Парното също дава ядове понякога.
3. Въпреки добрата си антикорозионна защита Пасатко има и слаби места - повълхностите около колелата, върху които попадат изхвърлените по време на движение камъчета, както и около и под0 гуменото уплатнение на задниат прозорец.Там доста често избива ръждичка, и нашиат пасат два пъти беше позлагана на процедури по отстраняването и
3. Двигателят, въпреки че всички казват че става за газ, според мен не е така. Първо мощността страшно много се убива, и става куц кон, са равно горе-долу движи, но изнанагорно и при изпреварване се виждате в зор.
Също така, компютъра си трупа грешки, които след това оказват много лошо влияние в/у работата на бензин.Изхода е можнтиране на ключе за ресетване на компа. При сегашните цени на бензина, и недостатъците, които се появават в следствие на монтажа на газовата, просто не си заслужава.
4. Нашият пасат е със задни барабанни спирачки, отпред дискови. Спирачките ми се стуват слаби, особенно внимание да се обърне на спирачните маркучи, които се маркучи.
5.Фаровете му са слаби, може би трябва да се направи реглаж, но не вярвам нещата да се подобрят.
Като цяло предимствата са много повече от недостатъците, и колата е страшен работен кон - товари ли сме го с над 450кг. При редовни грижи, автомобилът ще ви се одблагодари с доста безаварийни километри.
Чао за сега. По-късно ще напиша и за голфа, щото са пръстите ме заболяха.
Дано темата не бъда ,,осрана".
