МК2 8VT

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот itni » Пет 21 мар 2008 14:06


Vizor написа:Хмм тоя колектор малко странен ми се струва..
не трябва ли да е с малко по дълги рънъри и да са с равна дължина ?
така няма ли да му пречи нещо ?!
я бързо експертите да кажат че ми стана интересно

А това Фи на изходящия колектор (фланеца имам в предвид не му ли е доста малък :shock )


Не всички колектори са с рънери с равна дължина. Незнам по какво съдиш, че е странен...никъде не пише как трябва да изглежда един колектор. Това е само "прототип". Всичко е направено така както го виждаш, за да може да се вмести турбото в ограниченото място, с което разполагам. Двата колектора са от една и съща страна. Ако не е добре, ще се промени естествено, но аз смятам че ще е чудесно, още повече, като за първи опит.




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 21 мар 2008 14:09


Ок де аз само питам :)
иначе па мога да ти кажа че на 8 клапанов колектор от 1.9тди 3-ка заспива като юмрук на боксьорско око :) немаше смисъл да си играеш да го правиш :)

мене ме кефят рошави колектори :)
все пак е хубаво някой дето повечко разбира се изкаже


Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот itni » Пет 21 мар 2008 14:16


Vizor написа:Ок де аз само питам :)
иначе па мога да ти кажа че на 8 клапанов колектор от 1.9тди 3-ка заспива като юмрук на боксьорско око :) немаше смисъл да си играеш да го правиш :)

мене ме кефят рошави колектори :)
все пак е хубаво някой дето повечко разбира се изкаже


Колектор от ТДИ става и то не само от троика, но те са изляти заедно с топлия охлюв на турбината, а това мен не ме устройва, защото е много малък.

И мене ме кефят рошави колектори, ама с тази глава няма как да стане. Ако сложа кросфлоу глава някой ден, тогава.

Не ти трябва кой знае колко много да разбираш, за да направиш един колектор. Има си едни дебели книги и там всичко си пише. След това идва прилагането на теорията на практика - е...аз точно с това съм се захванал :wink:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 21 мар 2008 14:53


Що да са отляти заедно с топлия охлюв, аз имам от 1,6 ТД колектор и няма такова нещо! После ще постна снимки!


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 21 мар 2008 14:54


K_Power написа:Що да са отляти заедно с топлия охлюв, аз имам от 1,6 ТД колектор и няма такова нещо! После ще постна снимки!


точно за такъв колектор става дума :) цял си е и заспива..
за справка може да питате колегата shh, oHua и още доста хора ;)


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Пет 21 мар 2008 15:55


itni написа:
Vizor написа:Ок де аз само питам :)
иначе па мога да ти кажа че на 8 клапанов колектор от 1.9тди 3-ка заспива като юмрук на боксьорско око :) немаше смисъл да си играеш да го правиш :)

мене ме кефят рошави колектори :)
все пак е хубаво някой дето повечко разбира се изкаже


Колектор от ТДИ става и то не само от троика, но те са изляти заедно с топлия охлюв на турбината, а това мен не ме устройва, защото е много малък.
На ТДИ-то колектора си е отделно от топлия охлюв. :wink:


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Мнениеот ANDREYO » Пет 21 мар 2008 16:36


зависи кое тди визираш голф 4 например е с отлят колектор


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Пет 21 мар 2008 16:39


ANDREYO написа:зависи кое тди визираш голф 4 например е с отлят колектор
Голф 3, Пасат В4, Венто. Говорим тука за мотори 1Z, AHU, AFN.


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 21 мар 2008 17:14


Ето го моя колектор! За това става въпрос Визоре, нали!?

Изображение

Изображение

Разбира се е за този фланец на турбината!

Изображение


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Мнениеот ANDREYO » Пет 21 мар 2008 17:36


ahf asv са с отляти :arrow: имам такъв


Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот itni » Пет 13 юни 2008 14:11


Такааа...
След малко повече от 2 седмици се връщам в България! Нямам търпение да довърша колата! А и тук от 3 месеца се возя по трамваи и влакове и не знам как да опиша колко ми се кара всъщност :lol:

Доста работа ме чака...направил съм си хубав списък с нещата, които има да се правят. Та днес се усетих, че докато не съм я сглобил не е лошо да помисля за дюзи за масло под буталата. Някой може ли да сподели дали на блок от PF/PB има такава възможност? Мерси!


Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Дипломен проект...HECHO EN MEXICO

Мнениеот itni » Пет 16 яну 2009 14:24


Има няма 6 месеца не съм писал тук...ужас!!!

Кой знае колко фактически труд не съм свършил, но все пак...

Вече е на 5х100. Някой, ако се интересува мога да пиша с какви части е събрано.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Ето как изглежда колата в момента:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Чака ме: нов колектор, мегаскуирт-а, довършване на спирачките (че сега само отпред отляво е на 5х100 с големите дискове) и 2 тона дреболии :lol:

Скоро ще пиша по-подробно!


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: МК2 8VT

Мнениеот The_Machine » Пет 16 яну 2009 16:07


Аре бе, Ванка, де се изгуби :smackbum :)

Мотора палил ли си го въобще откакто реши, че ще го турбинираш :)


Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: МК2 8VT

Мнениеот itni » Пет 16 яну 2009 23:47


The_Machine написа:Аре бе, Ванка, де се изгуби :smackbum :)

Мотора палил ли си го въобще откакто реши, че ще го турбинираш :)


Ееее...кви са тези въпроси сега :oops:
Учих се да заварявам с аргон, затова се забавиха нещата. А и после докато организирам апарата за заваряване мина доста време. Нов колектор трябва, че "прототипа" се е спукал от много експерименти :lol:


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: МК2 8VT

Мнениеот madcap » Съб 17 яну 2009 1:32


Ще стане, само мерак и повече инат да има, те убавите работи малко по бавно стават :bowdown



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта