Искам да попитам колегите с 1.8 абs как са им подредени кабелите на делкото?
Първи цилиндър откъм ангренажния ремък ли се броеше?
И на делкото къде трябва да е първи цилиндър? Моите са 1,3,4,2 - по часовниковата стрелка.
И не мога да разбера защо като се даде по голямо предварение колата става по пъргава на газ, а същевременно от ауспуха започва да мирише на газ.Това е без да се пипа кранчето.



ред на кабелите на делкото
- zdravko555
- Мнения: 642
- Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Видин
Re: ред на кабелите на делкото

едно е реда на работа друго е аванса!
ако си работи без да прекъсва реда е верен после бараш аванса
настрой малък аванс и провари дали работи без да рекъсва, ако не търси причината свеш,кабел
след като си сигурен че имаш нормално горене в всеки един цилиндър тогава си играй с аванса
Успех

Re: ред на кабелите на делкото
Газта гори по-бавно от бензина и се нуждае от по-голямо предварение.Около 30%. Колкото по-близо до ГМТ (след нея)на буталото приключи горенето толкова по пълноценно се използва енергиета на газовете. Колата е по-пъргава и гори по малко. Друг е въпроса че предварението на този двигател се определя от компютър и няма много полза от механичното му увеличаване. По-добре сложи адванс процесор. Виж там http://www.runel-tech.com/ В момента сайта не се отваря но предполагам че е временно. Аз си сложих такъв и определено има ефект.
Re: ред на кабелите на делкото
Интересното е, че като има предварение и колата е по пъргава на газ и върви добре-тогава мирише от ауспуха на неизгоряла газ.А когато се върне на нормална настроика за бензин става по мудна на газ, но и миризмата изчезва.
Миризмата не се усеща когато се движа,само на светофара като спра...
Миризмата не се усеща когато се движа,само на светофара като спра...
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ред на кабелите на делкото
marine написа:Интересното е, че като има предварение и колата е по пъргава на газ и върви добре-тогава мирише от ауспуха на неизгоряла газ.А когато се върне на нормална настроика за бензин става по мудна на газ, но и миризмата изчезва.
Миризмата не се усеща когато се движа,само на светофара като спра...
По принцип на газ за да работи добре трябва да се увеличи аванса според двигателя различно.Примерно за моя е препоръчително 3 градуса допълнително.Стандартната настройка на бензин за моя примерно е 6 градуса,за газ трябва да стане 9.При мен това го прави една джаджа,наречена ТАП,която само при работа на газ измества предварението с различни градуси (задават се ръчно от едни ключета) в моя случай с 3.
Нужно е защото времето,за което се разпалва газта е по-дълго отколкото времето,за което се разпалва бензина и съответно при повече предварение на газ горенето е по-пъноценно и КПД-то по-добро.При аванса,зададен за бензина на газ горенето не е толкова ефективно.
Сега и за миризмата :
-в първия случай гориш опрделено количество газ не чак толкова ефективно.
-във втория случай гориш същото количество газ ама по-ефективно.
Заради разликата в ефективността е редно да се регулира и количеството.
С две думи се опитвам да ти кажа,че като бутнеш аванса трябва да понамалиш малко количеството газ понеже сместа гори по-оптимално и идва богата.а в другия случай идва добре според начина и на горене и изгаря всичката ама не чак толкова ефективно.
Успех!
Практически ако забиеш предварението на *бем ти градуси на газ започва да върви като ненормална ама на бензин забрави да работи въобще някак (говоря за 20+ градуса)...ама това не мисля,че ти е необходимо на теб.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта