въпрос за плочката

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
vvivas_1971
Мнения: 27
Регистриран на: Нед 18 яну 2009 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

въпрос за плочката

Мнениеот vvivas_1971 » Нед 18 яну 2009 23:56


Наскоро чух че мястото на плочката имало голямо значение за разхода на газ(венто 1.8 мi).Моята гори доста още от както сложих газовата уедба и се чудя дали е сложена правилно ако наистина е така.Някой чул ли е подобно нещо?




Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Re: въпрос за плочката

Мнениеот nikolai_an » Пон 19 яну 2009 21:41


и моята гори мн. 1,6 75к.с. моноинж 13/100 градско лятото,сега незнам ходих на диагностика и ми казаха че следващата стъпка е смяна на плочката(вероятно била по-различна от стандартната),но аз се утешавам че е от"каплите" с гуми 195/50/15,колко ти гори на теб колега?и които е запознат нека да казва......


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: въпрос за плочката

Мнениеот joker » Пон 19 яну 2009 22:22


Има!Особено за динамиката със сигурност!Преди 2 дни смених плочката..оказа се,че моята е прекалено голяма...Сега колата не мога да я позная...Тя и преди вървеше добре на газ,но при пълна газ леко се замисляше..Сега направо лети!!!


Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Re: въпрос за плочката

Мнениеот nikolai_an » Пон 19 яну 2009 22:36


joker написа:Има!Особено за динамиката със сигурност!Преди 2 дни смених плочката..оказа се,че моята е прекалено голяма...Сега колата не мога да я позная...Тя и преди вървеше добре на газ,но при пълна газ леко се замисляше..Сега направо лети!!!

а промяна в разхода има ли?


Потребителски аватар
vvivas_1971
Мнения: 27
Регистриран на: Нед 18 яну 2009 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: въпрос за плочката

Мнениеот vvivas_1971 » Пон 19 яну 2009 23:03


Гори горе-долу като твоята(Николай).Карал съм я 3 пъти на елкон.И 3-мата казаха че двигателя е пушка(на 130 0000км е),но този разход си остана.И идея си нямам от какво може да е.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: въпрос за плочката

Мнениеот joker » Вто 20 яну 2009 0:00


nikolai_an написа:
joker написа:Има!Особено за динамиката със сигурност!Преди 2 дни смених плочката..оказа се,че моята е прекалено голяма...Сега колата не мога да я позная...Тя и преди вървеше добре на газ,но при пълна газ леко се замисляше..Сега направо лети!!!

а промяна в разхода има ли?

Още не съм успял да я засека,но по вървенето съм сигурен,че гори по-малко...просто с по-малко газ колата е много по-динамична.....освен това и на бензин вече върви по-добре,защото махнахме дебелата тесктолитова изолационна плочка и свалихме дюзата на нормалната за нея височина!


Потребителски аватар
spirof
Мнения: 420
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: въпрос за плочката

Мнениеот spirof » Вто 20 яну 2009 19:40


joker написа:
nikolai_an написа:
joker написа:Има!Особено за динамиката със сигурност!Преди 2 дни смених плочката..оказа се,че моята е прекалено голяма...Сега колата не мога да я позная...Тя и преди вървеше добре на газ,но при пълна газ леко се замисляше..Сега направо лети!!!

а промяна в разхода има ли?

Още не съм успял да я засека,но по вървенето съм сигурен,че гори по-малко...просто с по-малко газ колата е много по-динамична.....освен това и на бензин вече върви по-добре,защото махнахме дебелата тесктолитова изолационна плочка и свалихме дюзата на нормалната за нея височина!



Малко по подробна информация може ли?
Каква беше плочката която махна и каква е новата,разликата между двете?
Моля!


Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Re: въпрос за плочката

Мнениеот nikolai_an » Вто 20 яну 2009 19:43


vvivas_1971 написа:Гори горе-долу като твоята(Николай).Карал съм я 3 пъти на елкон.И 3-мата казаха че двигателя е пушка(на 130 0000км е),но този разход си остана.И идея си нямам от какво може да е.

:shock едва ли е на толкова километри маи си се объркал със 130 хил.,с какъв размер гуми я караш?предполагам че моята може да гори много от факта че бог знае кога са и сменяни свещи,кабели,дистр.капачка палец,но колата ми работи добре с тез и съм на принципа да не пипам щом е ок,предполагам,че ако сменя свещите едва ли ще ми смъкне повече от около 0,5 лтр.предполагам,че и джантите ми качват около 1-1,5 лтр. понеже са тежички 15 цолови от Роувър и т.н.т.Все пак 13 на газ градско за 1,6 75к.с моно ми се вижда доста,но знам ли???...пък и си я натискам,като има мегдан.... :wink:


Потребителски аватар
vvivas_1971
Мнения: 27
Регистриран на: Нед 18 яну 2009 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: въпрос за плочката

Мнениеот vvivas_1971 » Вто 20 яну 2009 21:19


Сбъркал съм нулите-на 130 000 км е.14 цола гуми.Елконаджийте казват че всичко и е на ред и за това нищо не съм сменял,


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Re: въпрос за плочката

Мнениеот djshomi » Вто 20 яну 2009 21:42


Значи тук в газовия раздел имаше тема дали да се маха бакелитовата плочка дето е фабрична или да се слага над газовата плочка.От нея никои не ме обеди в едното или другото.Разликата бе бакелитовата е че дюзата за бензин е близко до плочката и има по голям вакум от където винта за реголиране на сместа се развива на 1 до 1,5 оборота.Ако я има бакелитовата плочка винта е на 2 до 2,5 оборота.В първият случаи харчи повече бензин.Аз съм без бакелита и в града съм около 10 извън 7 до 7,5 с МК3 1,4 АБД съм.Има значение примерно дали плочката ти е конусна и как е сложена това влияе на газообразуването .Другия момен е в какви часове караш колата,дали включваш газта когато е позагряла колата защото съм виждал как от изпарител направо тече газ това става когато автоматичния ключ превключи на 2000 оборота след 1 минута като тръгнеш,Зависи от размер гуми респективно джанти дали не тормозиш двигателя.Примерно имам приятел които за един ден сменя през един час 3 кафета и колата все е студена и реве че му харчи 13 , а то нормално голфа му е 1,6 с 15 на 195.Така че разхода зависи от много колпоненти.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: въпрос за плочката

Мнениеот joker » Вто 20 яну 2009 21:55


Малко по подробна информация може ли?
Каква беше плочката която махна и каква е новата,разликата между двете?
Моля![/quote]
Диматерът на старата плочка бе с 2мм по-голям.Имаше подложена 8 мм текстолитова гарнитура за изолация.Махнахме тесктолита и сложиме две гарнитурки по 0.5 мм.Резултата подобрена динамика и на газ и на бензин.....


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: въпрос за плочката

Мнениеот qnis3 » Чет 22 яну 2009 14:32


....?

Последна промяна от qnis3 на Пет 23 яну 2009 9:31, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
balamata
Мнения: 507
Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
Автомобил: Renault Laguna
Двигател: F3P720
Местоположение: Плевен

Re: въпрос за плочката

Мнениеот balamata » Чет 22 яну 2009 16:06


qnis3 написа:Преди време бях качил тук едни снимки и четежи.
Та ето снимка на тази плочка. :D
http://www.fiat-bg.org/Downloads/Gazovi ... 030002.jpg
Това е чертежа.
http://www.fiat-bg.org/Downloads/Gazovi ... %20122.jpg
А пък това е писанието към чертежа.
GPL 12MX00030002

(Methane 12MX00030002)

ingombro max = 10

diff. Ø int = 38 (34)
А бакелитовата плочка трябва да си стои над плочката. Защото дюзата навлиза в отвора на дефузьора и колата не варви на бензин и харчи много на газ. Харчи на газ защото сместа е много богата във високи обор. :D

А би ли казал за 1.8АБС,колко трябва да е вътрешния диаметър на плочката?


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: въпрос за плочката

Мнениеот qnis3 » Чет 22 яну 2009 16:26


...?

Последна промяна от qnis3 на Пет 23 яну 2009 9:32, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Re: въпрос за плочката

Мнениеот nikolai_an » Чет 22 яну 2009 16:31


според вас може ли от гумите(195/50/15)да ми качва 1,5-2 литра,понеже ако е от тях разхода ми ще е около 11-11,5,а тои вече е нормален за градско каране при студена кола.и аз около 2 минути след като я пална на бензин и я прехвърлям на газ(с авт. ключ съм де..)!с едно толедо лятото заредихме от едно и също място и по неговия километраж за 300км разтояние моя показваше 298 км.,а неговия 302км.тои е с гуми 175/70/13,но като ги мерихме височината е абсюлютно еднаква с моите(195/50/15),но неговата гума с джантата е доста по-лека от моята,пък и ширината......може и от това да ми е такъв разхода???спецовете да казват..... :да:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта