Здравейте,
някой кара ли такъв пасат тук от форума, интересува ме как върви, не е ли малък 80 к.с. двигател за купето, колко гори, и като цяло що за кола е. Става дума за Пасат Вариант (Комби). Мерси!
Passat 1,6TD SB инфо
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Petyoffy
- Мнения: 625
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CBBF 2012
- Местоположение: София
Passat 1,6TD SB
Здравейте. За първи път отговарям, така че дано не съм объркал нещо.
Относно Passat 1,6 TD.
От 2 години карам такъв модел - 1,6 ТДИ, но е седан.
Колата е перфектна. Разхода и е:
- градско: от 6,5 до 7,5 ( относително е, но все пак става въпрос за София )
- извънградско: пада под 5,0/100 ( говоря за София-Варна )
- смесен режим: около 6,0.
Все пак тези стойности са приблизителни.
Относно Passat 1,6 TD.
От 2 години карам такъв модел - 1,6 ТДИ, но е седан.
Колата е перфектна. Разхода и е:
- градско: от 6,5 до 7,5 ( относително е, но все пак става въпрос за София )
- извънградско: пада под 5,0/100 ( говоря за София-Варна )
- смесен режим: около 6,0.
Все пак тези стойности са приблизителни.
- tatenceto
- Мнения: 781
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat 1,6TD SB
имам голф с такъв мотор и този разход е точнияPetyoffy написа:Здравейте. За първи път отговарям, така че дано не съм объркал нещо.
Относно Passat 1,6 TD.
От 2 години карам такъв модел - 1,6 ТДИ, но е седан.
Колата е перфектна. Разхода и е:
- градско: от 6,5 до 7,5 ( относително е, но все пак става въпрос за София )
- извънградско: пада под 5,0/100 ( говоря за София-Варна )
- смесен режим: около 6,0.
Все пак тези стойности са приблизителни.
- Petyoffy
- Мнения: 625
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CBBF 2012
- Местоположение: София
Мотора за Пасата е малко тромав при потегляне, но при 2200-2500 об./мин излита ( все пак е 85 к.с.). При нормално каране, а не при спортно този мотор си носи това купе перфектно. Знам че такива мотори не са много на Пасат и то главно са на комби. Моя е седан и не знам как е при комбито, а при Голфа би трябвало да е идеално.
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- rusty
- Мнения: 437
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Oldenburg
Новите двигатели с директно впръскане не могат да се сравняват със старите прекамерни дизели. Единственият им недостатък са ниските обороти които се копменсират от високият въртящ момент. За съжаление аз не мога да си позволя такова нещо и затова помислих за 1,6 ТД с интеркулер като евтина алтернатива. Някой знае ли каква е раеалистична цена за такъв пасат комби?
- Petyoffy
- Мнения: 625
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CBBF 2012
- Местоположение: София
Варианта 1,6ТДИ е добър защото интеркулера запазва по-дълго двигателя и е с 5 коня по-мощен, докато при 1,9 ТД много често пукат главите - знам го от личен опит ( два Пасата и един Голф Вариант ).
Двигателите AAZ ги има като Турбо-Дизел - 1992 до 1993г. на купе Б3 и чист Дизел 1994г. на по-новото купе от където скача и цената). За съжаление обаче мисля че няма да намериш читав Дизел 3000 лв. Дано греша. Късмет повечко и очите на четири.
Двигателите AAZ ги има като Турбо-Дизел - 1992 до 1993г. на купе Б3 и чист Дизел 1994г. на по-новото купе от където скача и цената). За съжаление обаче мисля че няма да намериш читав Дизел 3000 лв. Дано греша. Късмет повечко и очите на четири.
- passat_1.6TdI
- Мнения: 241
- Регистриран на: Чет 22 май 2008 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Не и само заради 7к.с. защото мотора е 1.6тди 82к.с. по върви от 1.9тд заради -интекулера,ГНП помпата на 1.6тди е по добра и заради това че е 7к.с. повече от 1.9тд.Но това доста се осеща при вървежа на една кола примерно аз с моят пасат съм дигал 180, а до 160-170 ги прави на норматив просто, а от 170 до 180 стрелката много бавно се движи, но ако има някъде надолнище и с попътен вятър може да дигне и 190.Мотора е много здрав и ефтин за подръжка, а 1.9тд пукат глави защото нямат интеркулер и имат проблеми с демпферната шайба та затова те насочвам към 1.6тди 82к.с.А и забравих да напиша че на 1.6тди и турбината надува повече от на 1.9тд.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта