въпрос за плочката

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
balamata
Мнения: 507
Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
Автомобил: Renault Laguna
Двигател: F3P720
Местоположение: Плевен

Re: въпрос за плочката

Мнениеот balamata » Чет 22 яну 2009 20:18


qnis3 написа:
balamata написа:
qnis3 написа:GPL 12MX00030002

(Methane 12MX00030002)

ingombro max = 10

diff. Ø int = 38 (34)

А би ли казал за 1.8АБС,колко трябва да е вътрешния диаметър на плочката?

Та те хората са си ло написали. :D Това е за газ а в скобите е за метан.

Те хората са го написали,но никъде не е упоменато,че е за 1.8/90к.с.А нали се сещаш,че размера на плочката за всеки двигател трябва да е различен.




Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: въпрос за плочката

Мнениеот joker » Чет 22 яну 2009 20:39


qnis3 написа:Преди време бях качил тук едни снимки и четежи.
Та ето снимка на тази плочка. :D
http://www.fiat-bg.org/Downloads/Gazovi ... 030002.jpg
Това е чертежа.
http://www.fiat-bg.org/Downloads/Gazovi ... %20122.jpg
А пък това е писанието към чертежа.
GPL 12MX00030002

(Methane 12MX00030002)

ingombro max = 10

diff. Ø int = 38 (34)
А бакелитовата плочка трябва да си стои над плочката. Защото дюзата навлиза в отвора на дефузьора и колата не варви на бензин и харчи много на газ. Харчи на газ защото сместа е много богата във високи обор. :D

Колата не върви на бензин с бакелитовата плочка,защото дюзата стои много високо и качеството на сместта
на бензин контролирано от ламбда сондата не отговаря на зададеното...оттам и влошена динамика на бензин...мисля,че подобен проблем вече дискутирахме във форума.За повишения разход на газ без бакелитова плочка ще пиша допълнително след като засека разхода си...но нека не заравяме,че газововъздушната смес е много по-проста за регулиране,защото става въпрос за две газови фази,а сместта бензин-въдух е аерозол....и качеството е много по-трудно регулируемо.Но факт е,че на бензин в момента колата ми е чувствително по-добре отколкото преди!


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: въпрос за плочката

Мнениеот qnis3 » Чет 22 яну 2009 20:51


...?

Последна промяна от qnis3 на Пет 23 яну 2009 9:31, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: въпрос за плочката

Мнениеот joker » Чет 22 яну 2009 22:15


qnis3 написа:
joker написа:
Колата не върви на бензин с бакелитовата плочка,защото дюзата стои много високо и качеството на сместта
на бензин контролирано от ламбда сондата не отговаря на зададеното...оттам и влошена динамика на бензин..

Ти май изобщо си нямаш на престава как работи двигателя и особедно системата БОШ МОНО а само трупаш постове. mhihi

Искаш да кажеш Monomotronic!!!.....искаш ли материали да почетеш мъничко..щото аз вече 30 години чета и още има какво да науча...винаги е така!...затова и когато не знам питам ,но само тези които знаят...


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: въпрос за плочката

Мнениеот qnis3 » Чет 22 яну 2009 22:30


...?

Последна промяна от qnis3 на Пет 23 яну 2009 9:52, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: въпрос за плочката

Мнениеот joker » Чет 22 яну 2009 22:45


qnis3 написа:Още 30г. като прочетеш се обади. :D

Една последна молба към теб....спри да съсипваш темите ....


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: въпрос за плочката

Мнениеот mafiota » Пет 23 яну 2009 8:35


при мен бакелитовата плочка е сложена над смесителя, и няма как да се махне, защото щуцерът на смесителната плочка ще опре в горната част на моноинжекцияа.


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: въпрос за плочката

Мнениеот qnis3 » Пет 23 яну 2009 9:39


joker написа:
qnis3 написа:Още 30г. като прочетеш се обади. :D

Една последна молба към теб....спри да съсипваш темите ....

Не заслужавате човек да ви помага! Съжалявам че ви отпуснах инфо на всезнайковци :screwy и твърди глави :banghead: *тези неща важат само за някой хора*!!!


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: въпрос за плочката

Мнениеот joker » Чет 29 яну 2009 8:52


joker написа:
nikolai_an написа:
joker написа:Има!Особено за динамиката със сигурност!Преди 2 дни смених плочката..оказа се,че моята е прекалено голяма...Сега колата не мога да я позная...Тя и преди вървеше добре на газ,но при пълна газ леко се замисляше..Сега направо лети!!!

а промяна в разхода има ли?

Още не съм успял да я засека,но по вървенето съм сигурен,че гори по-малко...просто с по-малко газ колата е много по-динамична.....освен това и на бензин вече върви по-добре,защото махнахме дебелата тесктолитова изолационна плочка и свалихме дюзата на нормалната за нея височина!

Такааааааааа!!!!Засякох колата...само градско и то на къси разстояния...4-5 км.Разход 10.4/100...при предишен разход при подобно каране 12-13/100...минус 2л,което си е много добре!!!.е вярно,че и мембрани сменяхме,но е факт,че колата гори учудващо малко и то при зимни условия....



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта