От няколко дена насам хидравликата на волана нещо неработи както трябва, като завия на ляво или на дясно почти пълен няма хидравлика,волана се вдървява и едвам правя маневрите,след като изправя волана се оправя т.е. има хидравлика не всеки път го прави този номер макар и рядко но се случва особенно когато най малко очаквам !!!! няма виене на ремък,само когато е загряла колата чувам някакъв нехарактерен шум от хидравликата които е различен от нормалния шум на хидравликата незнам защо се променя шума и дали е свързано с помпата !!!! нивото на маслото е много малко над максимума незнам дали му пречи това,несъм го сменял карам си я така !!!! мотора е 2.0 инжекция В-3-ка 93-та година !!!!!! въпроса ми е от какво се вдървява хидравликата !!!!? предварително благодаря за отговорите !!!!!
поправих ти заглавието
прочети правилата за постване
mod edit: batmilko
нещо става с хидравликата на Б3-ка !
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 11 фев 2008 17:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
нещо става с хидравликата на Б3-ка !
Последна промяна от nnanov на Пон 06 окт 2008 19:01, променено общо 1 път.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12135
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Тъкмо мислех и аз да пускам тема по въпроса!
Онзи ден ми се случи един път на място и усещането беше все едно има някакъв ограничител. Тогава обаче си помислих че може нещо да се е намокрил ремъка защото валеше и да приплъзва, което на високи обороти няма да се усети, но комбинацията от въртене на място и ниски обороти на двигателя да не е направило нужното налягане на маслото в рейката.
Онзи ден ми се случи един път на място и усещането беше все едно има някакъв ограничител. Тогава обаче си помислих че може нещо да се е намокрил ремъка защото валеше и да приплъзва, което на високи обороти няма да се усети, но комбинацията от въртене на място и ниски обороти на двигателя да не е направило нужното налягане на маслото в рейката.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12135
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
nnanov написа:при мен се получава и когато е валяло и когато е сухо !!! моля се да не е само помпата за смяна че кой знае колко ще струва !!!!!
Мисля си че тия помпи трудно стават за смяна. Моята я карах 20км по планински път без грам масло. На всеки завой виеше на умряло, но вече година след това я карам и не се чува че работи.
Иначе при мен проблема се появи онзи ден за първи път и нямам подробни наблюдения
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB -2 0 4motion
- Местоположение: Велико Търново
За да ти излезе по евтино, ако както казваш ти е старо маслото на хидравликата го смени. Купи си такова масло от магазин или сервиз на Шкода. Там уж продават оргинално масло за хидравлика. Един литър ти стига. Виж във форума как се сменя - избери си тема. Ако и след смяната не проработи хидравликата ти е за смяна. Помпата доколкото има становища във различните теми за хидравлика струва безбожно скъпо. Пишеш на търсачката "Хидравлика" и чакаш, четеш, гледаш и помниш. Накрая го правиш това което ти харесва и считаш че е правилно. Има и други начини например ремонт на помпата, но не се наемам да прогонозирам какъв ще е ефекта от майктора. 

-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 01 авг 2008 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: привет !!! нещо става с хидравликата на Б3-ка !!!!
Здравейте, колеги!
Нензам дали е удачно да пускам мнението в тази тема, но не исках да отварям нова, а след ползването на търсачката тази ми се стори с най-близко съдържание до моя проблем.
След силен удар(в бордюр), смазах джантата, спуках гума, изкривих кормилна щанга и т.н..Смених я, минах стенд, всичко е ок.Но след удара се появи странен теч от хидравликата.В началото течеше малко(губех по 100-200гр на седмица), след това почна повече, след това още повече и сега съм в положение да сипвам всеки път, преди да се качвам да карам;).
Ходих да я гледам на канал, не тече някъде по системата, ами направо от рейката си тече(маншона, който е на ябълката, дето се съединяват върешния край на щангата и рейката е пълен с масло, а по принцип има само прахоуловителна функция тоя маншон).
Интересното е, че десния е пълен с въздух, отдясно не тече, тече само от лявата страна, където беше удара.Свалих го този маншон и като навия докрай в 1та посока волана се виждат малко от зъбите на рейката, си личи, че оттам явно тече.
Та въпроса ми е:Нужно ли е да купувам нова рейка, или както ми казаха, на Б3ките хидравликата не е пълна, ами е само някакво сервоусилване на управлението и маслото не стига до самата рейка и проблема ми бил в някаква чашка над рейката, като по всяка вероятност от там текло и понеже волана и тези части са от лявата страна, затова ми тече и само от ляво.
Иначе интересното е, че не усещам никаква разлика в управлението, пак мога да си въртя с 1 пръстче волана, както преди, няма някакви луфтове или изкривявания, просто ме ядосва това, че постоянно доливам.
Нензам дали е удачно да пускам мнението в тази тема, но не исках да отварям нова, а след ползването на търсачката тази ми се стори с най-близко съдържание до моя проблем.
След силен удар(в бордюр), смазах джантата, спуках гума, изкривих кормилна щанга и т.н..Смених я, минах стенд, всичко е ок.Но след удара се появи странен теч от хидравликата.В началото течеше малко(губех по 100-200гр на седмица), след това почна повече, след това още повече и сега съм в положение да сипвам всеки път, преди да се качвам да карам;).
Ходих да я гледам на канал, не тече някъде по системата, ами направо от рейката си тече(маншона, който е на ябълката, дето се съединяват върешния край на щангата и рейката е пълен с масло, а по принцип има само прахоуловителна функция тоя маншон).
Интересното е, че десния е пълен с въздух, отдясно не тече, тече само от лявата страна, където беше удара.Свалих го този маншон и като навия докрай в 1та посока волана се виждат малко от зъбите на рейката, си личи, че оттам явно тече.
Та въпроса ми е:Нужно ли е да купувам нова рейка, или както ми казаха, на Б3ките хидравликата не е пълна, ами е само някакво сервоусилване на управлението и маслото не стига до самата рейка и проблема ми бил в някаква чашка над рейката, като по всяка вероятност от там текло и понеже волана и тези части са от лявата страна, затова ми тече и само от ляво.
Иначе интересното е, че не усещам никаква разлика в управлението, пак мога да си въртя с 1 пръстче волана, както преди, няма някакви луфтове или изкривявания, просто ме ядосва това, че постоянно доливам.
- suba
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
- Автомобил: AUDI А6
- Двигател: APS
- Местоположение: София
Re: нещо става с хидравликата на Б3-ка !
Щом се променя звукът от разлика в температурата на двигателя нищо чудно да е от старо масло.В форума има много теми как се сменя.Иначе е помпата.В нея има клапанчета и като се скатят почват проблемите.Вариянтите са няколко:
-ремонт-80-150лв
-нова-1300лв(хиляда и триста лева) в VW BG
-втора ръка от морга или форума
Моята беше с крива ос и не подлежеше на рецеклиране,но
аз си намерих нова (не оригинална разбирасе) за 190лв
(190<<<<<<<1300) и вече 3000км карам без проблем.
Трябва да знаете,че са 2 вида.Единият е с по изнесена шайба.Така,че вижте вашта каква е.
Не знам кой ти ги каза тия работи ама рейката на В3 си е изцяло хидравлична.Това за което говориш съм го виждал само на ПЕЖО 106.Там рейката е механична с един прикачен хидравличен цилиндър отгоре.
Така,че рейката ти си е за ремонт.Пръта който е в рейкат се оплътнява от два семеринга в двата края да не пропуска масло на вън.Маншоните са само прахозащитни.При удара явно си стошил втулката отляво и си сплескал семеринга.Рейките се рецеклират,щото нова е сигурно по скъпа от колата.Да не те излъжа ама мисля,че ремонта е около 200лв.
-ремонт-80-150лв
-нова-1300лв(хиляда и триста лева) в VW BG

-втора ръка от морга или форума
Моята беше с крива ос и не подлежеше на рецеклиране,но
аз си намерих нова (не оригинална разбирасе) за 190лв
(190<<<<<<<1300) и вече 3000км карам без проблем.
Трябва да знаете,че са 2 вида.Единият е с по изнесена шайба.Така,че вижте вашта каква е.
Здравейте, колеги!
Нензам дали е удачно да пускам мнението в тази тема, но не исках да отварям нова, а след ползването на търсачката тази ми се стори с най-близко съдържание до моя проблем.
След силен удар(в бордюр), смазах джантата, спуках гума, изкривих кормилна щанга и т.н..Смених я, минах стенд, всичко е ок.Но след удара се появи странен теч от хидравликата.В началото течеше малко(губех по 100-200гр на седмица), след това почна повече, след това още повече и сега съм в положение да сипвам всеки път, преди да се качвам да карам;).
Ходих да я гледам на канал, не тече някъде по системата, ами направо от рейката си тече(маншона, който е на ябълката, дето се съединяват върешния край на щангата и рейката е пълен с масло, а по принцип има само прахоуловителна функция тоя маншон).
Интересното е, че десния е пълен с въздух, отдясно не тече, тече само от лявата страна, където беше удара.Свалих го този маншон и като навия докрай в 1та посока волана се виждат малко от зъбите на рейката, си личи, че оттам явно тече.
Та въпроса ми е:Нужно ли е да купувам нова рейка, или както ми казаха, на Б3ките хидравликата не е пълна, ами е само някакво сервоусилване на управлението и маслото не стига до самата рейка и проблема ми бил в някаква чашка над рейката, като по всяка вероятност от там текло и понеже волана и тези части са от лявата страна, затова ми тече и само от ляво.
Иначе интересното е, че не усещам никаква разлика в управлението, пак мога да си въртя с 1 пръстче волана, както преди, няма някакви луфтове или изкривявания, просто ме ядосва това, че постоянно доливам.
Не знам кой ти ги каза тия работи ама рейката на В3 си е изцяло хидравлична.Това за което говориш съм го виждал само на ПЕЖО 106.Там рейката е механична с един прикачен хидравличен цилиндър отгоре.
Така,че рейката ти си е за ремонт.Пръта който е в рейкат се оплътнява от два семеринга в двата края да не пропуска масло на вън.Маншоните са само прахозащитни.При удара явно си стошил втулката отляво и си сплескал семеринга.Рейките се рецеклират,щото нова е сигурно по скъпа от колата.Да не те излъжа ама мисля,че ремонта е около 200лв.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12135
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: нещо става с хидравликата на Б3-ка !
150лв ми се върти като цифра споменавана тук във форума за ремонт при майсторите в техническия в София
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 01 авг 2008 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: нещо става с хидравликата на Б3-ка !
И аз така мисля... че трябва някоя гумичка или семеринга да съм издънил или разместил и оттам идва теча.Значи рейката е капсулована, няма как да се смени нищо и за 1 гумичка трябва да купувам чисто нова. ; ) ?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12135
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: нещо става с хидравликата на Б3-ка !
ImpressMe написа:И аз така мисля... че трябва някоя гумичка или семеринга да съм издънил или разместил и оттам идва теча.Значи рейката е капсулована, няма как да се смени нищо и за 1 гумичка трябва да купувам чисто нова. ; ) ?
Рейката се ремонтира. Виж отгоре съм писал.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 01 авг 2008 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: нещо става с хидравликата на Б3-ка !
Е ок, при положение, че няма луфтове или хлопкания рейката, върви леко и няма никакви проблеми, аз трябва да дам 150 лв за рециклиране, най-вероятно заради една гумичка?Не може ли да се измисли нещо друго, бре колеги.Толкоз ли са капсуловани чак тея рейки? ; )
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12135
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: нещо става с хидравликата на Б3-ка !
Ами едните гумички дето са им се вика ремонтен комплект. Струват от 50 до 70 лв по магазините, ако ги намериш. От тук нататък, ако не си с две ръце в задника сигурно ще се справиш с разглобяването на рейката и подмяната им. Не е кой знае колко сложно, но и не е много лесно. Пичовете дето правят ремонт обикновено дават 1 година гаранция, при мене рейката устиска година и два месеца и всичкото масло се изля за секунди. Купих си втора употреба от София за 100лв., вече и тя почна да прокапва, от което стигам до извода, че осве гумичките сигурно и тялото вътре нещо се е нараксало и не ще да уплътнява. Свалянето на рейката от колата също не е най - лесното нещо на света, особено маркучите които са закачени на нея. Гайки запекли с гаечен ключ 18 и 3мм. място за ход на ключа.
И последно за да се извади рейката трябва от лявата /щофьорска/ страна да се откачи предния мост да висне иначе рейката не иска да минава. В общи линии е това. Задължително, нови прахозащитни маншони, евентуално накрайници и след това реглаж на сходимостта на предния мост.
В общи линии това, ако имаш още въпроси питай, ако намеря къде съм ръгнал старата рейка която съм разглобил с идеята да си я ремонтирам, ще ти пратя и сМинки в разглобен вид.
Успех!
И последно за да се извади рейката трябва от лявата /щофьорска/ страна да се откачи предния мост да висне иначе рейката не иска да минава. В общи линии е това. Задължително, нови прахозащитни маншони, евентуално накрайници и след това реглаж на сходимостта на предния мост.
В общи линии това, ако имаш още въпроси питай, ако намеря къде съм ръгнал старата рейка която съм разглобил с идеята да си я ремонтирам, ще ти пратя и сМинки в разглобен вид.
Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта