Благодаря!
Проблем с двигателя на Пасат 1.8 АБС - катализатор - Решено!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с двигателя на Пасат 1.8 АБС...доста неясен вече
Онзи ден един колега ми каза за Жигула (не,че има общо ама си мислех,че нашите са по-скъпи в пъти от тяхните)...те били по 4 или 5 лв на бройка....а нашите по 2.50....идеално 
Благодаря!
Благодаря!
- Vasseto
- Мнения: 2716
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с двигателя на Пасат 1.8 АБС...доста неясен вече
Може да не се форсира заради аспуха.Имах такъв случай на една бензинова помпа хванала нагар на аспуха.Отвора беше към 1-1/2'' ,но имаше нагар,така че не можеш да си навреш и кутрето.Симптомите бяха същите дето си ги описал.На тихи обороти е перфектна,но ако я форсираш и се дави и гасне.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с двигателя на Пасат 1.8 АБС...доста неясен вече
Vasseto написа:Може да не се форсира заради аспуха.Имах такъв случай на една бензинова помпа хванала нагар на аспуха.Отвора беше към 1-1/2'' ,но имаше нагар,така че не можеш да си навреш и кутрето.Симптомите бяха същите дето си ги описал.На тихи обороти е перфектна,но ако я форсираш и се дави и гасне.
Ако тихи обороти се приемат 300 и мояата е перфектна....около 10 секунди
Ауспуха отзад е черен и мизерен точно както и свещите които извадих от двигателя.Тъкмо беше станал чист от газта и свещите кафеникакви и....сега пак мизерия
Васко ще я гледа другата седмица в Петък живот и здраве...пък дано открие някоя елементарна тъпотия,която сме изпуснали при експериментите.
- Paida
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 24 юли 2008 21:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София-Дружба 1
- Контакти:
Re: Проблем с двигателя на Пасат 1.8 АБС...доста неясен вече
някъде февроари 2008 Виктор Рейнц за 1,3MH мотор,а мисля че стават и на мн. др.35лв.комплекта от един квартален магазин.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с двигателя на Пасат 1.8 АБС...доста неясен вече
Ами благодаря...дано не стигам чак дотам ама.....каквото има да става ще става 
Другия Петък ще има резултат - ще я гледаме с Васко и ако се наложи ще я обезглавявам.
Другия Петък ще има резултат - ще я гледаме с Васко и ако се наложи ще я обезглавявам.
- VW_forever
- Мнения: 558
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Проблем с двигателя на Пасат 1.8 АБС...доста неясен вече
То темата май се изчерпа от към идеи, ама все пак защо не провериш бобината и комутатора с какво напрежение се захранват.
Мисълта ми е, че са голям консуматор и евентуално някоя хлабава връзка е достатъчна за голям пад на напрежение...
Това, че си ги сменявал, не означава, че захранването към тях е било ОК.
Аз лично бих боднал две карафички директно на кабелите и да меря с уреда.
Симптомите са ти подобни, както на мен, когато започна да ми "умира" бобината,
тя изгоря за два дена...
Така че след като отпадна варианта със шпонката, продължавам да залагам на проблем с тоците,
но умерен залог, защото все пак поне с тях, не би трябвало да имаш проблеми...
Мисълта ми е, че са голям консуматор и евентуално някоя хлабава връзка е достатъчна за голям пад на напрежение...
Това, че си ги сменявал, не означава, че захранването към тях е било ОК.
Аз лично бих боднал две карафички директно на кабелите и да меря с уреда.
Симптомите са ти подобни, както на мен, когато започна да ми "умира" бобината,
тя изгоря за два дена...
Така че след като отпадна варианта със шпонката, продължавам да залагам на проблем с тоците,
но умерен залог, защото все пак поне с тях, не би трябвало да имаш проблеми...
-
jerrry
- Мнения: 355
- Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с двигателя на Пасат 1.8 АБС...доста неясен вече
VW_forever написа:... продължавам да залагам на проблем с тоците

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с двигателя на Пасат 1.8 АБС...доста неясен вече
jerrry написа:VW_forever написа:... продължавам да залагам на проблем с тоците
Единствения шанс да е токов проблема е скъсан кабел примерно или поне здраво замасил понеже всички модули,участващи по един или друг начин в електрото са проверени - делко,комутатор с бубина,ЕКУ,сменени са капачката и палеца и свещите.
Пък и има искра да му се не знае....
Все пак както казах все се наядявам да е някоя глупост...просто да съм тъп и да съм я пропуснал и аз и другите хора дето я гледахме понеже иначе нямам идея какво му е на тоя двигател
Re: Проблем с двигателя на Пасат 1.8 АБС...доста неясен вече
e добре де ,тия високи тоци с какно ги мерите ,че нещо не разбрах ? казвате ,че са ОК!как разбрахте? имал съм случай със смяна на свещите - чисто нови палят 1 (един) път и на второто са умряли . пробваш ги отвън -работят , на цилиндъра -не !налягането ги гаси ! еееее? що не му е.....ш в такъв случай !какво правиш и какво казваш на клиента в такъв случай? пробмайте с осцилоскоп или мотор тестер . дай снимки . ако няма кой да прочете графииге , ще помогна. стига с тая кола ! 
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с двигателя на Пасат 1.8 АБС...доста неясен вече
Е,васко ще я гледа - ще каже какво я мъчи.
Ми гледал съм я по много начини - със стробоскоп се вясва когато трябва.Ако напрежението е под 15кV стробоскопа не задейства (пише си го на него).Отделно колата пали ама за кратко и после гасне,пак я палиш - пак си пали и пак си гасне,пак я палиш - пали си и си гасне....и така до безкрай.
Свещите са Beru като и предишните дето карах с тях около 15к км без проблем...пък и със стари и с нови - все тая.
От какво може да е ниско напрежението на искрата като се замисли човек :
-скапан датчик на хол - сменен с цялото делко
-скапан комутатор - ми да де ама на Голф със същия мотор пали от четвърт и работи екстра
-скапано ЕКУ (нали то бъзика предварението) - ми да де ама и него го закачах на друга кола - идеално си работи с нея
-скапана капачка - сменях я с две други (едната от работеща кола) - никаква промяна
-скапан палец - две смени също с работещи - никаква промяна.
-скапани кабели - ми и тях взех от работеща кола (включително централния) - ми никаква промяна
-скапани свещи - е и тя ги сменявах 2 пъти (едните ги свалих от работещ двигател) - пак нищо.
-скапан ТАП на газта - замостих го с един кламер - никаква промяна.
Друго не се сещам,което да гледам за искрата и което да пробвам
На осцилоскоп няма как да я кача сега - казах,че колата е без зацепен ангренаж защото Васко помоли да я оставя така за да го зацепим с него в петък - не са възможни каквито и да е експерименти с двигателя в момента...ще поживеем ще видим и на вас ако ви е любопитно аз направо не си намирам място.....така или иначе ми е чсно,че колата ще се оправи...колкото струва - толкова...ама се измъчвам какво е да му се не знае....какво ме тормози и какво пропускаме всички...направо ще започна да взимам успокоителни скоро
Ми гледал съм я по много начини - със стробоскоп се вясва когато трябва.Ако напрежението е под 15кV стробоскопа не задейства (пише си го на него).Отделно колата пали ама за кратко и после гасне,пак я палиш - пак си пали и пак си гасне,пак я палиш - пали си и си гасне....и така до безкрай.
Свещите са Beru като и предишните дето карах с тях около 15к км без проблем...пък и със стари и с нови - все тая.
От какво може да е ниско напрежението на искрата като се замисли човек :
-скапан датчик на хол - сменен с цялото делко
-скапан комутатор - ми да де ама на Голф със същия мотор пали от четвърт и работи екстра
-скапано ЕКУ (нали то бъзика предварението) - ми да де ама и него го закачах на друга кола - идеално си работи с нея
-скапана капачка - сменях я с две други (едната от работеща кола) - никаква промяна
-скапан палец - две смени също с работещи - никаква промяна.
-скапани кабели - ми и тях взех от работеща кола (включително централния) - ми никаква промяна
-скапани свещи - е и тя ги сменявах 2 пъти (едните ги свалих от работещ двигател) - пак нищо.
-скапан ТАП на газта - замостих го с един кламер - никаква промяна.
Друго не се сещам,което да гледам за искрата и което да пробвам
На осцилоскоп няма как да я кача сега - казах,че колата е без зацепен ангренаж защото Васко помоли да я оставя така за да го зацепим с него в петък - не са възможни каквито и да е експерименти с двигателя в момента...ще поживеем ще видим и на вас ако ви е любопитно аз направо не си намирам място.....така или иначе ми е чсно,че колата ще се оправи...колкото струва - толкова...ама се измъчвам какво е да му се не знае....какво ме тормози и какво пропускаме всички...направо ще започна да взимам успокоителни скоро
-
mili 75
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с двигателя на Пасат 1.8 АБС...доста неясен вече
Колега, не видях да пишеш нещо за дебитомера.И като си обичаш толкова колата, вземи махни тази газова уредба, че има още много да се чудиш какво става с мотора.Разберете, че тези коли не са правени заводски да работят на газ, и евтинията накрая ви излиза през носа.Да не говорим, че да не дава господ,при един удар си си чиста бомба.
- vasstop
- Гадфадъ'

- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с двигателя на Пасат 1.8 АБС...доста неясен вече
Тикви с грозде!mili 75 написа:Да не говорим, че да не дава господ,при един удар си си чиста бомба.
И един мармот завива шоколад в станиол...
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с двигателя на Пасат 1.8 АБС...доста неясен вече
mili 75 написа:Колега, не видях да пишеш нещо за дебитомера.И като си обичаш толкова колата, вземи махни тази газова уредба, че има още много да се чудиш какво става с мотора.Разберете, че тези коли не са правени заводски да работят на газ, и евтинията накрая ви излиза през носа.Да не говорим, че да не дава господ,при един удар си си чиста бомба.
Дебитомер - нищо не казвам за него...то няма и какво да кажа за него освен че нямам такъв
По повод газовата - не е тук мястото да се дискутира за или против газта - темата е за съвсем друго и е ясно на 99% от форума,че проблема да не работи двигателя не е заради газовата уредба (не казвам в а заради понеже в момента не е ясно кое точно е проблема ама като се оправи ще си се кара на газ още много километри
- mafiota
- Мнения: 1583
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Проблем с двигателя на Пасат 1.8 АБС...доста неясен вече
mili 75 написа:........... вземи махни тази газова уредба, че има още много да се чудиш какво става с мотора.Разберете, че тези коли не са правени заводски да работят на газ, и евтинията накрая ви излиза през носа...........................
Някои хора май пишат еи така само да се намират на работа .....
Тези коли са направени да се карат САМО на ГАЗ
-
mili 75
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с двигателя на Пасат 1.8 АБС...доста неясен вече
Колеги виждам, че въобще не вниквате в това, което казвам относно газта, но понякога в колите не се возите само вие. Не искам да споря с хора, които пишат че тези коли са направени да работят само на газ, може би тази новост е убягнала на производителите дори, включих се в темата за да намекна на "всезнаещия" колега да не се изказва неподготвен относно "дизела и отоплениенто",той ще се сети за какво става дума.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: alpinab, georgi_1986, Samy и 72 госта