Другото което не видях при този двигател е датчика за високо налягане на маслото (мисля, че трябва да е бял). Къде точно се намира той
Имат ли АЕЕ или АЕХ вентилация на капака на клапаните?
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Имат ли АЕЕ или АЕХ вентилация на капака на клапаните?
Питам защото ми писна да го чистя този дросел. По мой наблюдения трябва да се чисти на 5-6000 км. за да са наред оборотите. Така и не разбрах откъде се цапа клапата при положение, че съм изкарал маркуча за картерните газове да духа под колата
Разбрах, че може да се цапа и от този на вентилацията на капака на клапаните, но АЕЕ-то май няма такъв или поне не отделен. Това е снимка на двигател АЕЕ. Ако има такъв маркуч нека някой посочи къде се намира.

Другото което не видях при този двигател е датчика за високо налягане на маслото (мисля, че трябва да е бял). Къде точно се намира той
Знам, че трябва да е долу ниско на блока, но не го виждам 
Другото което не видях при този двигател е датчика за високо налягане на маслото (мисля, че трябва да е бял). Къде точно се намира той
- Bobi_S13
- Der Polizist
- Мнения: 6844
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София(Обеля)
Re: Имат ли АЕЕ или АЕХ вентилация на капака на клапаните?
Аз го имам този маркуч, и е точно там където си го нарисувал. АЕЕ ми е мотора!
- BastunSelski
- Мнения: 600
- Регистриран на: Вто 20 мар 2007 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сеат Ибиза 1.4 АЕХ у Софето
- Контакти:
Re: Имат ли АЕЕ или АЕХ вентилация на капака на клапаните?
Тоя маркуч служи да вкарва топъл въздух и по този начин бангията да загрява по-бързо. От него не може да ти се цапа дросела... А иначе на снимката това е мотор АЕХ , а за маслото не знам къде му е датчика...Истината е ,че дросела си се чисти веднъж в годината това си е.
-
Marto_Polo
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Имат ли АЕЕ или АЕХ вентилация на капака на клапаните?
Освен маркуча който си изкарал има още един който влиза директно в дросела и е по тънък. Той вкарва картерните газове на ниски обороти, а другия е във високите обороти. Но незнам дали от там ти идва проблема.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Имат ли АЕЕ или АЕХ вентилация на капака на клапаните?
Лично аз неуспях да намеря маркуча означен с номер 26 (не се постарах особенно да го търся) 


- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Имат ли АЕЕ или АЕХ вентилация на капака на клапаните?
BastunSelski написа:...
Не гледаите розовия маркуч, той ми е ясен, просто такава снимка имах. Как разбра, че това е АЕX, след като AEE и AEX са еднакви на външен вид
Marto_Polo написа:...
Marto сигурен ли си в това което казваш? В дросела влиза едно тънко маркуче, което мисля е за някакъв въздух или вакум не за газове. Възможно ли е то да цапа толкова дросела?
Anbuch написа:...
Снимката която си приложил не е на AEE или AEX затова няма такъв маркуч.
Вентилация на капака на клапаните очевидно няма. А белия датчик за високо налягане на маслото къде е
-
Marto_Polo
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Имат ли АЕЕ или АЕХ вентилация на капака на клапаните?
Така ми каза майстора миналата седмица. Сваляхме дросела да го чистим и там където влиза това малкото маркуче беше почти задръстено от черна гняс като сажди. Каза ми че там влизали картерните на ниски обороти, но то мисля че другия му край е след самата клапа, т.е. направо в колектора влиза.
- gh0stfac3
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пон 17 ное 2008 21:09
- Автомобил: VW Caddy 2 EcoFuel
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Имат ли АЕЕ или АЕХ вентилация на капака на клапаните?
няма високо и ниско налягане датчик за маслото има само един а налягането е едно и също ... а маркуча дали ще излиза от картера или от капака на клапаните отива на едно и също място най добре щи работи мотора ако го изведеш директно в пространството и въобще да не влиза в въздушния филтер или си купи филтърче за картерните газове преди въздушния филтър за да не ти го мърля и да ти го пълни с гняз
- gh0stfac3
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пон 17 ное 2008 21:09
- Автомобил: VW Caddy 2 EcoFuel
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Имат ли АЕЕ или АЕХ вентилация на капака на клапаните?
единия е горе където си ми го показал колега а другия е долу някъде около масления филтер и те са обратни единия подава налягането когато колата не работи и свети лампата на контакто когато е колата а другия когато колата запали тои подава контакнт на компютъра това е двойно засичане за информация но няма датчик за високо и ниско налягане работят при едно и също налягане и не трябва двата да се разменят щтото са обратни по деиствие явно съм неграмотен нали 
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Имат ли АЕЕ или АЕХ вентилация на капака на клапаните?
Явно си изключително неграмотен.Освен, че не виждаш какво пише отстрани на схемата (кой датчик при какво налягане сработва), не знаеш и как действат. Вземи и прочети малко за налягането на маслото и тогава пълни темата с простотий. Ако не знаеш, къде е датчика или не си сигурен просто не коментирайgh0stfac3 написа:...
Последна промяна от Каспър на Съб 24 яну 2009 20:01, променено общо 1 път.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Имат ли АЕЕ или АЕХ вентилация на капака на клапаните?
gh0stfac3 написа:единия е горе където си ми го показал колега а другия е долу някъде около масления филтер и те са обратни единия подава налягането когато колата не работи и свети лампата на контакто когато е колата а другия когато колата запали тои подава контакнт на компютъра това е двойно засичане за информация но няма датчик за високо и ниско налягане работят при едно и също налягане и не трябва двата да се разменят щтото са обратни по деиствие явно съм неграмотен нали
Я попрочети малко че и на мене ми омръзна да чета какви глупости ръсиш и то не само в тази тема
Това е да се ПООГРАМОТИШ малко

- gh0stfac3
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пон 17 ное 2008 21:09
- Автомобил: VW Caddy 2 EcoFuel
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Имат ли АЕЕ или АЕХ вентилация на капака на клапаните?
Каспър написа:Явно си изключително неграмотен.Освен, че не виждаш какво пише отстрани на схемата (кой датчик при какво налягане сработва), не знаеш и как действат. Вземи и прочети малко за налягането на маслото и тогава пълни темата с простотий. Ако не знаеш, къде е датчика или не си сигурен просто не коментирайgh0stfac3 написа:...
Теодор написа:gh0stfac3 написа:единия е горе където си ми го показал колега а другия е долу някъде около масления филтер и те са обратни единия подава налягането когато колата не работи и свети лампата на контакто когато е колата а другия когато колата запали тои подава контакнт на компютъра това е двойно засичане за информация но няма датчик за високо и ниско налягане работят при едно и също налягане и не трябва двата да се разменят щтото са обратни по деиствие явно съм неграмотен налиviewtopic.php?f=5&t=95352&hilit=%D0%B4%D0%B0%D1%82%D1%87%D0%B8%D0%BA+%D0%B2%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%BA%D0%BE+%D0%B8+%D0%BD%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%BE+%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%8F%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D0%B5+%D0%BD%D0%B0+%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%BE
Я попрочети малко че и на мене ми омръзна да чета какви глупости ръсиш и то не само в тази тема![]()
Това е да се ПООГРАМОТИШ малко
тука секи храни некои сички разбират толкова много а половината и хабер понятие си нямат...
- gh0stfac3
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пон 17 ное 2008 21:09
- Автомобил: VW Caddy 2 EcoFuel
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Имат ли АЕЕ или АЕХ вентилация на капака на клапаните?
всеки дава мнения а не е нужно да ми викаш че съм неграмотен и т.н. ти не даваш мнения ти само обиждаш
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Имат ли АЕЕ или АЕХ вентилация на капака на клапаните?
Ако съм прекалил и съм те обидил, извинявай
Никой не желае да те храни и обижда. Аз не давам мнение, защото когато не съм сигурен в нещо предпочитам да не обърквам. Целта е да се замисляш повече над това, което пишеш, защото вкарваш хората, които не разбират в излишни разходи и нерви. А при тези които питат нещо конкретно разводняваш темите с излишна и неверна информация. Пример: в първия си пост пишеш, че няма такъв датчик и обясняваш за маркуча на картера (аз съм написъл, че маркуча е изкаран т.е. не търся инфо за него). Във втория пишеш, че има датчик и е някъде долу (при положение, че аз съм написал в първия си пост, че е долу на блока, но не знам къде точно) и обясняваш как работят датчиците (за това въобще не съм питал, защото ми е ясна схемата на работа) при това напълно невярно.
Никой не желае да те храни и обижда. Аз не давам мнение, защото когато не съм сигурен в нещо предпочитам да не обърквам. Целта е да се замисляш повече над това, което пишеш, защото вкарваш хората, които не разбират в излишни разходи и нерви. А при тези които питат нещо конкретно разводняваш темите с излишна и неверна информация. Пример: в първия си пост пишеш, че няма такъв датчик и обясняваш за маркуча на картера (аз съм написъл, че маркуча е изкаран т.е. не търся инфо за него). Във втория пишеш, че има датчик и е някъде долу (при положение, че аз съм написал в първия си пост, че е долу на блока, но не знам къде точно) и обясняваш как работят датчиците (за това въобще не съм питал, защото ми е ясна схемата на работа) при това напълно невярно.Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта

Синия датчик(N1 на снимката)е горе на главата и се вижда лесно. Не мога да видя белия(N2 на снимката), който е долу на блока. За маркуча по-горе съм писал, че вече е изкаран