...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Вто 05 окт 2004 8:53


vw_golf_2_Memphis написа:Колкото до смяната на карбуратора с друг-само за това мисля в последно време :lol: ама търся по възможност такъв който да пасне на моя колектор...без фланец демек :wink: Ако някой се сети нещо да ми каже..може и на ЛС.


Ако се върнеш на първата страница, щевидиш какво съм намерил и съм цитирал. Според някакви англичани Weber 32/34 DMТR е директен заместител на Pierburg 2E2.
По автоморгите можеш да го търсиш като карбуратор от Фиат Ритмо 1,6 100 или 105к.с. след 85г.

Последна промяна от Flatmo на Вто 05 окт 2004 19:45, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Вто 05 окт 2004 9:00


vw_golf_2_Memphis написа:Предполагам че от никъде не му смуче въздух поне при мен е така...а колат продължава да не върви :(
Много гаден карбуратор е това ей!Ако имате избор бягайте надалеч :lol:


Е точно това имам предвид. Фланеца не съм го сменял, но ако кажете, и него ще сменя.
Поне да знам, че не е от него.
А иначе колата не върви....разхода е нормален (10 градско), но ускорява до някъде (~2000 оборота )и....това е. Трябва да превключвам на следващата предавка за да продължа с ускорението.
Че аз преди имах една Застава....е нямах такива проблеми.
Направо летеше тая кошница :lol: ...Чак ме е страх като си спомня как съм я карал.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Вто 05 окт 2004 9:05


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:55, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Вто 05 окт 2004 9:34


Изображение

това го дават за преход към Вебер.
Първо, не е ясно откъде ще намерим самия Вебер и за колко пари :lol:
Гледам, че по света е около 60 долара(нов).
Ако става, бих ги дал. Че аз съм дал повече за диагностика :x


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Вто 05 окт 2004 9:39


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:55, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Вто 05 окт 2004 9:48


От Интернет. Сега четох, че подобни проблеми можело да има и от т.нар. економайзер. Поредната тъпотия в тоя карбуратор.
Да, ама аз и тия мембрани съм ги сменял :? ...няма ефект.

Май само ще сменя фланеца и минавам на газ.!!!

Изображение

икономайзера е позиция 12


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Вто 05 окт 2004 12:29


Golf 2GL написа:От Интернет. Сега четох, че подобни проблеми можело да има и от т.нар. економайзер. Поредната тъпотия в тоя карбуратор.
Да, ама аз и тия мембрани съм ги сменял :? ...няма ефект.

Май само ще сменя фланеца и минавам на газ.!!!

Изображение

икономайзера е позиция 12


И аз съм с 2Е2, я кажете тая джаджа (27 ли е, 28 и 34 на картинката) ако не се лъжа това трябва да е прочутия вакуумен регулатор на клапата колко пари може да се намери и как да се уверя, че наистина не работи :)


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Вто 05 окт 2004 12:29


Golf 2GL написа:От Интернет. Сега четох, че подобни проблеми можело да има и от т.нар. економайзер. Поредната тъпотия в тоя карбуратор.
Да, ама аз и тия мембрани съм ги сменял :? ...няма ефект.

Май само ще сменя фланеца и минавам на газ.!!!

Изображение

икономайзера е позиция 12


И аз съм с 2Е2, я кажете тая джаджа (27 ли е, 28 и 34 на картинката) ако не се лъжа това трябва да е прочутия вакуумен регулатор на клапата колко пари може да се намери и как да се уверя, че наистина не работи :)


Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Вто 05 окт 2004 12:49


Това е част от т.нар. автоматичен смукач. Струва май към 50 лева.
А дали работи...запушваш едната дупка и смучеш от другата (е, ако имаш ръчна вакуум помпа може и с нея :lol: ). Лостчето трябва да влезе навътре и да се задържи в тая позиция.
Ако не ти работи, сутрин докато загрее ще имаш доста проблеми.

Всъщност то отваря въздушната клапа на 2 етапа: на 2 и на 5мм.
После като загрее водата, клапата се отваря от биметалната пластина и стои напълно отворена.


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Вто 05 окт 2004 12:54


Golf 2GL написа:Това е част от т.нар. автоматичен смукач. Струва май към 50 лева.
А дали работи...запушваш едната дупка и смучеш от другата (е, ако имаш ръчна вакуум помпа може и с нея :lol: ). Лостчето трябва да влезе навътре и да се задържи в тая позиция.
Ако не ти работи, сутрин докато загрее ще имаш доста проблеми.

Всъщност то отваря въздушната клапа на 2 етапа: на 2 и на 5мм.
После като загрее водата, клапата се отваря от биметалната пластина и стои напълно отворена.


Ммм да, точно за автоматиш смукача е проблема и затова мисля, че е отишла (тоест вече го пробвахме номера със смученето и май няма никой) :) Идеята е как се регулира туй нещо? Защото каква е гаранцията, че като го сменя ще е регулирано :) Значи отпреди има един отвор за шестограм...чул съм че джаджата се върти наляво и надясно, но отпред ли дето е това с шестограма или някъде от другаде?


Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Вто 05 окт 2004 13:26


Регулиране на стартовите хлабини на въздушната клапа

Изображение

Необходима для выставления правильных зазоров ВЗ. Проделывается в 2 этапа:

Снимаем с пневмопривода обе трубочки. Вместо той, что идет вниз карба, вставляем в пневмопривод более длинную. Ее другой конец суем себе в рот и всасываем воздух, слегка закрывая пальцем ВЗ до появления ощутимого сопротивления (на холоде она закроется сама). Зазор нижней части ВЗ со стенкой смесительной камеры должен быть 2.2 мм (замерять можно сверлом.). Регулируется зазор путем вращения передней крышки пневмопривода. На случай, если она не крутится рукой, в ее центре есть отверстие для шестигранника на 6 мм;
Затыкаем вторую трубочку и опять всасываем воздух из первой. Зазор теперь должен составлять 5.1 мм. Регулируется винтом под внутренний шестигранник на 2, который вкручен в тягу пневмопривода с обратной стороны. Под этот винт в задней стенке карба сделано отверстие.

Изображение


Noble

Мнениеот Noble » Вто 05 окт 2004 17:36


Flatmo написа:
vw_golf_2_Memphis написа:Колкото до смяната на карбуратора с друг-само за това мисля в последно време :lol: ама търся по възможност такъв който да пасне на моя колектор...без фланец демек :wink: Ако някой се сети нещо да ми каже..може и на ЛС.


Ако се върнеш на първата страница, щевидиш какво съм намерил и съм цитирал. Според някакви англичани Weber 32/34 DTMR е директен заместител на Pierburg 2E2.
По автоморгите можеш да го търсиш като карбуратор от Фиат Ритмо 1,6 100 или 105к.с. след 85г.


Или Ritmo/Regata 85S/100S - едно време имах такова Ritmo и беше с такъв карбуратор.


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Вто 05 окт 2004 19:30


Раздухай малко как се справя чудесията.
Имал ли си проблеми?
С три болта ли се захваща за всмукателния колектор?
Питам те понеже опитите ми да намеря каквато и да е информация за Вебера са неуспешни. Досега и на снимка не съм го виждал даже.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Вто 05 окт 2004 20:20


Тук пише на какви коли е слаган фабрично този карбуратор . . .
http://www.novaload.net/forums/viewtopic.php?t=88701&highlight=
Хайде със здраве!


Потребителски аватар
meltin
Мнения: 167
Регистриран на: Вто 05 окт 2004 19:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот meltin » Чет 14 окт 2004 15:21


Тази тема трябваше да я видя преди да си купя голф 1.3 карбуратор :(



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 39 госта