Автомонтьор по домовете-проблема е полурешен!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
ValBo
Мнения: 93
Регистриран на: Пон 09 юли 2007 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Автомонтьор по домовете-проблема е полурешен!

Мнениеот ValBo » Чет 29 яну 2009 9:22


Дълго се чудих в коя секция да пусна темата, дали тук или в сервизния подфорум, но реших, че все пак става въпрос за Пасат.
Ако модераторите преценят, че не е на място, ще ги помоля да я преместят

Tрябва ми автомонтьор, който да дойде пред вкъщи и да види защо Пасата отказва да запали.

Пасата е Б4, 94 година, АБС двигател, комби ако това има значение. Вечерта паркирах най-спокойно пред вкъщи, като двигателя изобщо не даваще признаци, че му има нещо. На следващата сутрин запалваше, но гаснеше веднага. Тъй като бензиномера ми се поведи на предния ден, а бензина ми не беше много, реших че съм го сметнал грешно и той е свършил. Вечерта налях 5 литра, но - двигателя изобщо не запалва.
При снощният ми плах опит за диагностика (поради дъжда и ранното стъмняване) стигнах до следните резултати. Бензиновата помпа работи (чува се как подкачва) - не съм разкачвал магистрала, но след толкова нещастни опити да запаля, около колата замириса на бензин, значи качва. Искра до дистибутора достига. Доколкото видях в тъмнината, дистрибуторната капачка е сравнително чиста, без нагар. До свещите нямаше как да проверя - нямам ключ за съжаление. Самите те са на 2000 километра, на толкова е и агренажния ремък, и ролката
Снощи се порових доста в литературата и след като разбрах, че има 6 датчика, които може да са повредени и затова да не пали, реших да викна майстор;-)

Та знаете ли някой който ще се навие да дойде до блока ми в Люлин и да погледне на място. Не ми се тегли кола без хидравлика, а търсенето на репатрак ми се ще да го избегна.

П.С. Колата е при моя от 3 месеца. По принцип сам си ги оправям (поне по голямата част от нещата), но не ми остана време да се запозная с този двигател. Все пак приемам съвети за специфични места от където може да е този проблем
П.П.П Акумулатора е добре. При въртенето на стартера, не се осеща някакво забавяне

Последна промяна от ValBo на Пет 30 яну 2009 17:43, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Автомонтьор по домовете

Мнениеот radotom » Чет 29 яну 2009 9:34


ValBo написа:На следващата сутрин запалваше, но гаснеше веднага.

Аз, за съжаление, съм ти малко далечко, за да хвърля един поглед (пък и не съм майстор), но надявам се, колега от София, дето да помогне, все ще се намери ;)
Само 1 насочващ въпрос: Гаснеше веднага... колко веднага?
Веднага, след като пуснеш ключа да не върти стартера или веднага- след 2-3 секунди?
Ако е след 2-3 секунди- вероятния проблем е имобилайзер.
Ако е веднага, след като пуснеш ключа и той се върне от позиция 'стартер' в позиция 'контакт' - вероятно клемореда (контактните пластини) на ключа ти правят магариите!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Автомонтьор по домовете

Мнениеот zfa159 » Чет 29 яну 2009 9:39


Колега,да ти кажа и моя Пасат така се строши...ама при мен разликата е,че запали,тръгна..мина 2км и тогава постепенно спря.Аз гледах доста неща и още не съм открил причината ама виждам,че не си погледнал всичките :
-можеш да свалиш капака на ангранжния ремък и да погледнеш дали белезните са точни.Ако има разминавки виж дали има изронени заъби по ремъка или да не се е скъсала някоя шпонка.
-не си писал има ли аларма,прекъсва ли запалването или не
-не си споменал дали има газ - ако има на газ пали ли,не пали ли,същото поведение ли има?
-ако е само на бензин трудно можеш да установиш на място сам - може да се е здръстил горивния филтър и да има бензин до моноблока ама да му е ниско налягането и да се лигави.
-трябва да се закачи на софтуер да си каже има ли някакви грешки по ЕКУ-то или не...обикновенно сами си казват какво ги боли ако е във веригите,които управлява ЕКУ-то (въпросните датчици).
При мен след много подробен оглед се оказа,че ангренажа е прескочил незнайно как около 2-3 зъба ама след правилното зацепване положението е същото...което е притеснителното.
Ето ти линк към темата ако може да ти е полезна - http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=122909
Писах на един човек - ако може предполагам ще се свърже с теб за да ти помогне.
Успех!


Потребителски аватар
ValBo
Мнения: 93
Регистриран на: Пон 09 юли 2007 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Автомонтьор по домовете

Мнениеот ValBo » Чет 29 яну 2009 9:55


Прави сте!
Много неща не описах
Нямам имобилайзер. Нямам и газова уредба. Аларма има.
Когато все още палеше задържаше горенето за няколко секунди след отпускане на ключа, но не вдигаше обороти
Не помагаше и натискането на педала на газта.
Помислих си го този вариант с филтъра. Но не намерих в книгата къде се намира, а снощи в тъмното изобщо не ми се ровеше
Агренажният ремък и ролката са нови. Смених ги при вземането на колата. Това естествено не е застаховка, но ми се струва, че е нещо електрическо.


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Re: Автомонтьор по домовете

Мнениеот kossel » Чет 29 яну 2009 11:19


Може бензиновата помпа да е заминала


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Автомонтьор по домовете

Мнениеот kr1s0 » Чет 29 яну 2009 11:29


Човека си пише , че тя подкача.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Автомонтьор по домовете

Мнениеот Winner25 » Чет 29 яну 2009 11:49


Според мен щом при въртене на стартер мирише на бензин, значи гориво има. При мен нещо подобно се случи преди да ми изгори бобината. Искра се появяваше по някога но слабо. Кабела между бобимта и дистрибуторната капачка примерно ако се държи на 2см от двигатела трябва да се вижда искрата и да се чува отчетливо цъкане. Ако там всичко е наред в самия палец имало някъв резистор, който може да се прекъсне. И не на последно място проблема да е от новите свещи.
Това са само предположения, най добре е наистина ако може да я погледне майстор.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Re: Автомонтьор по домовете

Мнениеот L&R » Чет 29 яну 2009 11:55


Често се случва да има искра , но да е ялова, тоест бобина.
Предполагам някой от форума ще се отзове да те посети и да мислите заедно, най-добре със същия мотор като твоя.


Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4434
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Re: Автомонтьор по домовете

Мнениеот ABSOLUT » Чет 29 яну 2009 12:03


ValBo написа:Нямам имобилайзер

Нямаш и фабричния ли? Т.е имаш ли чипче в ключа на автомобила ти?
Аз мисля че всички В4-ки имат поставен фабричен имобилайзер.


Потребителски аватар
ValBo
Мнения: 93
Регистриран на: Пон 09 юли 2007 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Автомонтьор по домовете

Мнениеот ValBo » Чет 29 яну 2009 12:12


Възможно е и да има. Както писах, колата е отскоро моя и не я познавам много добре
все пак - ако имам и той е сдал багажа - нали няма да имам никаква искра


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Автомонтьор по домовете

Мнениеот Winner25 » Чет 29 яну 2009 12:20


ABSOLUT написа:Нямаш и фабричния ли? Т.е имаш ли чипче в ключа на автомобила ти?
Аз мисля че всички В4-ки имат поставен фабричен имобилайзер.

Нямат всички. И аз нямам. В ключа имам бутони за централното :)


GVG
Мнения: 475
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
Двигател: CBDC 2010
Местоположение: София,

Re: Автомонтьор по домовете

Мнениеот GVG » Чет 29 яну 2009 13:01


Колега, при мен така изведнъж угасна и не искаше да пали въобще. Оказа се прекъснала жичка в куплунга, който захранва дюзата на инжекциона. Всички фактори за палене налице, ама не палеше. Просто не впръскваше бензин. Провери го и този куплунг. Той влиза в моноблока отпред. Има четири жички, двете средни захранват дюзата.


Потребителски аватар
jonn_krissy
Мнения: 689
Регистриран на: Пет 09 яну 2009 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гоце Делчев

Re: Автомонтьор по домовете

Мнениеот jonn_krissy » Чет 29 яну 2009 13:06


Но иначе идеята за маистор по домевете е добра.Дано не разберат жените шофиорки разбира се.


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Re: Автомонтьор по домовете

Мнениеот kbot » Чет 29 яну 2009 14:01


Идеята е добра. Някой беше направил подвижна гумаджийница, което ми се струва тъпо.
При мене проблема беше от датчика на Хол. Вечерта я оставих, сутринта не пали. После возих делкото из цяла София с градския транспорт.


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Автомонтьор по домовете

Мнениеот velinsl » Чет 29 яну 2009 16:23


Щом мирише на бенц проблема е в тока. Искрата чможе да я има, но слаба.
Настина е за компютърна диагностика.
Пиши какъв е бил проблема.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта