Доколкото разбрах, се правят в Испания, това не ми звучи много обнадеждаващо. Споделете как е като изработква всичко, като надеждност
Другото което ме интересува- искам да има дискове отзад, това само при 1.4 16V ли е?
някой ако е замервал такава кола срещу 100 коня 3ка, да ми каже има ли разлика във вървежа, полото е по-леко, ама е 1.4 а голфа е 1.6
1.9 турбодизел от кога се слага? 1.4 тди не ме блазни с 3те цилиндъра
Няколко бързи въпроса за Поло след 2000 г
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Няколко бързи въпроса за Поло след 2000 г
Значи те и преди 2000г си се правят в Испания и единствения сериозен проблем които имат е антикорозионната обработка(то се едно другите ФВ преди Глоф 4 и Пасат Б5 го нямат де
) 1.9 тди не се слага на Поло 6Н2 хетчбек.За вървежа 1.4 16в върви осезателно повече(но и доста харчи градско) отколкото Голф 3/4 със 1.6 101к.с. мотор.Дискови спирачки има и 1.6 ГТИ.(Мисля но не съм абсолютно сигурен че всички над 75к.с. имаха 4 дискови спирачки.)
-
jabeto
- Мнения: 241
- Регистриран на: Вто 30 окт 2007 15:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Re: Няколко бързи въпроса за Поло след 2000 г
Колега нещо не можах да хвана мисълта ти .Искаш да кажеш че полотата след 99г.имат проблем с антикорозионната защита и гният. 

-
velizar987
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 03 фев 2008 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Няколко бързи въпроса за Поло след 2000 г
.
Последна промяна от velizar987 на Вто 18 сеп 2012 14:09, променено общо 1 път.
- embi4a
- Мнения: 695
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Няколко бързи въпроса за Поло след 2000 г
Всички Полота много преди 2000г. се правят в Испания. Дори завода, в който се произвежда Сеат и Поло е един и същи. Поло Класик и Кордобата са по-близки роднини отколкото си мислите. 
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Няколко бързи въпроса за Поло след 2000 г
От 90 година си се правят в испания!
Полотата след 99-та година (6N2) са с поцинковани купета
А,преди това имат проблем с ръждата сомо тези произведени преди 90-та година.После до 99-та година :За да ръждяса нещо...то трябва да е удряно.Шприца под боята на поло 6Н е впъти по добър от този на поло 90-94-та година. Преди година са ми лейнали някаква киселина на предният капак....площ колокото метално лвече. Боята се начупи и се изправи като къдрава коса ,но шприца отдолу не е мръднал
Силата на 1.4 16V идва най-вече след 4000 оборота
.
Полотата след 99-та година (6N2) са с поцинковани купета
А,преди това имат проблем с ръждата сомо тези произведени преди 90-та година.После до 99-та година :За да ръждяса нещо...то трябва да е удряно.Шприца под боята на поло 6Н е впъти по добър от този на поло 90-94-та година. Преди година са ми лейнали някаква киселина на предният капак....площ колокото метално лвече. Боята се начупи и се изправи като къдрава коса ,но шприца отдолу не е мръднал
Силата на 1.4 16V идва най-вече след 4000 оборота
Последна промяна от Anbuch на Сря 28 яну 2009 11:51, променено общо 1 път.
- superemo
- Мнения: 85
- Регистриран на: Вто 22 юли 2008 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Няколко бързи въпроса за Поло след 2000 г
Да така е за роднините 
Моето комби 1.4 AUA 16v 2001 на доста джаджи на етикетите пише че е за Сеат Кордоба
Даже са много малки разликите с кордоба варио, ама каквото и да пише на етикетите:

Моето комби 1.4 AUA 16v 2001 на доста джаджи на етикетите пише че е за Сеат Кордоба
Даже са много малки разликите с кордоба варио, ама каквото и да пише на етикетите:

-
kplane
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 18 яну 2009 19:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.В.Търново
Re: Няколко бързи въпроса за Поло след 2000 г
Здравейте
Аз имам Поло 1.4 16в AUA 10.2000 г,от лято 2008.купих го от Испания и съм много доволен.На дълъг път ми дава разход 5.5 / 6л /100 км при скорост 110/120км/4ас.При ускорение е сравнително по/бавна от Голф4 1.6 101 кс.Има мн добри пропорции, маневрена е, багажника побира у4удвасто много
.През студените месеци градския разход се ка4ва 4увствително, като достига 10/11л/100 км.Много си харесвам автомобил4ето.Преди това имах предния модел 10.1999г с мотор 1.4 APQ 60 кс.....Polo по4итател от всякъде.Сериозни проблеми не съм имал за сега нито с предното, нито с по/новото.Но....преди да купувате гледайте добре
.в мобиле . бг виждам 4е има доста обяви на коли със зна4ителни удари.дори на едно поло се вижда как са му лепили капака на въздуцната възглавница.
Поздрави и успех
Аз имам Поло 1.4 16в AUA 10.2000 г,от лято 2008.купих го от Испания и съм много доволен.На дълъг път ми дава разход 5.5 / 6л /100 км при скорост 110/120км/4ас.При ускорение е сравнително по/бавна от Голф4 1.6 101 кс.Има мн добри пропорции, маневрена е, багажника побира у4удвасто много
Поздрави и успех
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта