Тестове на българска нафта от колегите от офроуд форума

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Вто 06 яну 2009 20:53


Колеги притежатели на ААЗ. Това дето се дърпа сутрин с лявата ръка при студен двигател е авансьор - жокер (дава малко предварение на впръскването на горивото), а не смукач ,обогатител....мойто обяснение за тези които сутрин трудно палят зимата не от нафтата, а по-износен двигател ...от 10 години имам колата и пали от четвърт и при най-голям студ и никога не съм слагал добавки. Виждал съм дизели /форд/ много дълго върти и като запали отзад черен дим бълва .

PS: Германците му казват ЖОКЕР ... 98 год. я докарах от Германия и така ми каза сестра ми : - сутрин дърпаш жокера ... сега тази дума влезна и в нашия език ... нещо като помощ.
mod edit: gr_kanev
пиша с една ръка а другата ми е трепереща-паркинсон

Последна промяна от kiko946 на Сря 28 яну 2009 12:37, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
filipov
Мнения: 402
Регистриран на: Сря 12 мар 2008 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот filipov » Чет 08 яну 2009 8:00


Kalin72 написа:
filipov написа:Дали 50л. нафта при минус 18 няма да замръзнат за 24 часа?
В книжката към колата ми пише да не се добавят към горивото никакви добавки или бензин - не е добре за двигателя. Към скапаната нафта която продават като се добави и скапан бензин какво ли ще достига до двигателя???

Колега, къде точно го пише това? Ще погледна и моята, но мисля, че това важи само за добавки в маслото, не и в горивото...аз поне слагам Кастрол ТДА, а в САЩ слагах PowerService - PS. Доволен съм от скъпата нафта на ОМВ.

Намери ли го? Намира се в книжка "Съвети" в раздел "горива". Изрично си пише БЕЗ НИКАКВИ ДОБАВКИ! ;)


Svetlix
Мнения: 1204
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: 1.9 TDI AFN
Местоположение: Плевен

Мнениеот Svetlix » Чет 08 яну 2009 9:57


ISRalien написа:
stoqnov_s написа:Аз пускам мотора по следният начин. Завъртам на стартер няколко оборота без да дърпам обогатител, само да поразбие маслото. След това, натискам педала на гаста и вартя (без обогатител) след като запали го дарпам.

Не се ли задавя така? Колко натискаш педала?


Дизел не се дави ... :roll:


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Чет 08 яну 2009 11:06


filipov написа:
Kalin72 написа:
filipov написа:Дали 50л. нафта при минус 18 няма да замръзнат за 24 часа?
В книжката към колата ми пише да не се добавят към горивото никакви добавки или бензин - не е добре за двигателя. Към скапаната нафта която продават като се добави и скапан бензин какво ли ще достига до двигателя???

Колега, къде точно го пише това? Ще погледна и моята, но мисля, че това важи само за добавки в маслото, не и в горивото...аз поне слагам Кастрол ТДА, а в САЩ слагах PowerService - PS. Доволен съм от скъпата нафта на ОМВ.

Намери ли го? Намира се в книжка "Съвети" в раздел "горива". Изрично си пише БЕЗ НИКАКВИ ДОБАВКИ! ;)

Да, намерих го.


Потребителски аватар
dany75
Мнения: 45
Регистриран на: Нед 01 апр 2007 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dany75 » Пет 09 яну 2009 16:45


само алпин дизел от омв и си карам като пич без никакви добавки и простотии :dance:


Потребителски аватар
kusho
Мнения: 288
Регистриран на: Пон 07 яну 2008 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kusho » Пет 09 яну 2009 21:49


:arrow:

Последна промяна от kusho на Пет 09 яну 2009 22:35, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Пет 09 яну 2009 21:57


От къде си сигурен,че е била замръзнала нафтата,а не е била развалена самата колонка?Ако е замръзнала нафтата няма да работи само пистолета за тази нафта.Но ако цялата колонка не е работила,значи проблема е бил в самата колонка.


Потребителски аватар
anger
Мнения: 788
Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
Автомобил: GTE GMK7 und Tiguan MK2 TDI
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Тестове на българска нафта от колегите от офроуд форума

Мнениеот anger » Вто 27 яну 2009 14:24


Такааааа...малко да вдигна темата.
Понеже и аз обичам да проверявам нещата си направих експеримент с чудото на 21 век - нафта от ОМВ. За целта изполвах 2 бензиностанции - едната е срещу гарата във Варна, а другата е до Фабрика "Филикон" в Пловдив. Изминах около 1000 км, от които 500 в градски условия и 500 в извънградски. Времето за теста беше около 1 месец. Изводите ми са следните:
- разход на гориво - непроменен;
- вървеж на колата - непроменен;
- шум на двигателя - непроменен;
- разход на средства: + 20 ст/л.
Сигурно пропускам нещо, но и да е така, то няма да повлияе на крайния резултат. Искам само да вмъкна факта, че колата е слънце, в перфектно техническо състояние. Другото е, че досега е карана само с едно и също гориво от една и съща бензиностанция на ЕКО и много рядко се е случвало да се сипва от другаде (когато се е налагало е било пак от ЕКО). Винаги е доливана добавка Castrol TDA. За експеримента с нафтата на ОМВ не ползвах добавка.
Това е от мен. Както бях писал по - горе, преди време правихме експеримент с колата на брат ми, която е Мазда 6 2.0 143 к. с. и трябва да се кара само със качествено гориво. Този експеримент показа същите резултати.
Поздрави!

П. С.: Става въпрос за Алпин Дизел на ОМВ.


Потребителски аватар
didi7777
Мнения: 96
Регистриран на: Чет 25 дек 2008 15:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Тестове на българска нафта от колегите от офроуд форума

Мнениеот didi7777 » Вто 27 яну 2009 18:48


момчета да ви кажа и аз,от омв алпина е добара нафта,като я сварша зареждам от шел випауар колата става савсем друга направо излита, корена разлика(ибиза01,110к)

Последна промяна от didi7777 на Сря 28 яну 2009 20:43, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Тестове на българска нафта от колегите от офроуд форума

Мнениеот Stivi » Сря 28 яну 2009 11:57


didi7777 написа:момчета да ви кажа и аз,от омв алпина е добара нафта,като я сварша зареждам от шел випауар колата става савсем друга направо излита, корена разлика(ибиза02,110к)


Да,забелязваме че колата ти направо лети-от ускорението ти се дръпва кръвта от главата и резултата е абсолютно неграмотно писане.... :deal


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: Тестове на българска нафта от колегите от офроуд форума

Мнениеот kiko946 » Сря 28 яну 2009 12:18


обаче вижте как пали с омв нафта... е може да не лети ама си пали... и без добавки:
http://vbox7.com/play:7d1ad6ce


Потребителски аватар
didi7777
Мнения: 96
Регистриран на: Чет 25 дек 2008 15:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Тестове на българска нафта от колегите от офроуд форума

Мнениеот didi7777 » Сря 28 яну 2009 18:11


ти пак какво забелязваш бе стиви ли миви ли си исказвам мнение аре бутаи там, и не се исказваи в множествено число ти да неси еоод груп


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Re: Тестове на българска нафта от колегите от офроуд форума

Мнениеот stenly_m » Пет 30 яну 2009 11:20


Винаги е доливана добавка Castrol TDA. За експеримента с нафтата на ОМВ не ползвах добавка.

излиза от думите ти, че на ОМВ нафтата без добавка се държи както Екото с добавка...една добавка е колко пари? 10-15 лв? ако е 10 лв...тези +20 не са реални защотот за 1 резервоар без добавка ти излиза като 1 с добавка...ако е повече от 15 лв, си е по-добре ОМВ от гледна точка на това, че не слагаш добавка...


Потребителски аватар
anger
Мнения: 788
Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
Автомобил: GTE GMK7 und Tiguan MK2 TDI
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Тестове на българска нафта от колегите от офроуд форума

Мнениеот anger » Пет 30 яну 2009 15:55


Castrol TDA 250 мл струва 10 лв. Значи аз тази добавка си я слагам за собствено успокоение и не, за да не замръзва нафтата. В повечето време колата си стои в топъл гараж и не ме вълнува колко градуса е навън. Имало е моменти, когато заради пробата не съм наливал от нея и колата не променя поведението си. Хайде малко сметки:

Относно добавката - 250 мл са за 250 л на цена 10 лв -> 1 мл струва 4 стотинки. Разликата в цената на Алпин и дизела на ЕКО е 20 стотинки точно. Ползвам карта за отстъпка на ЕКО, която ми сваля цената на литър с 2 ст. -> оскъпявам всеки налят литър с по 2 ст. Значи излиза, че половината от стойността на добавката е за сметка на бензиностанцията. :Mr Green Fun
От всичко това следва, че разликата става не 20, а 18 стотинки на литър, което в никой случай не накланя везните в полза на ОМВ.
Искам само да допълня, че с комбинацията нафта от ЕКО и добавка Castrol TDA миналата зима при стоене на колата 1 месец в най - дивата зима навън, си палеше чакмак.


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Re: Тестове на българска нафта от колегите от офроуд форума

Мнениеот propparo » Пет 30 яну 2009 16:51


добре,никой ли не схвана явната реклама в темата на офроуда?????
Кои са тези които са правили тестовете?Как ще ми докажат коя нафта действително от къде е?
Комисия имаше ли да следи за коректността на теста?Всъщност що за булшит е тоя тест,фризер със сладоледи и шишета с нафта до тях :screwy .
И накрая ОМВ шампиони.
Кой от където си е бил доволен досега от там да си кара и занапред.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта