Ако пак изгорят слагай 6 лампи по 35W и мисля че няма да имаш повече проблеми
към колегите разбиращи от 220в.-ток
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Прегледай всички връзки на кабелите и от и към трафа.Слагал съм безброй луни на 12V,но съм нямал проблеми дори и с най измислените марки.Според мен проблема нее в крушките,без значение каква марка са.А и защо си сложил такъв голям траф при условие че използваш капацитета му на половина,възможно е трафа да нее натоварен достатъчно и затова да прави номера.
Ако пак изгорят слагай 6 лампи по 35W и мисля че няма да имаш повече проблеми

Ако пак изгорят слагай 6 лампи по 35W и мисля че няма да имаш повече проблеми
- george12
- Мнения: 81
- Регистриран на: Нед 21 дек 2008 19:11
- Автомобил: Passat b5 1.8T
- Двигател: AEB 98
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: към колегите разбиращи от 220в.-ток
Понеже основната ми работа е електроинсталации , реших и аз да дам мнение.След всичко прочетено ми идва само едно на ум - проблем в трансформатора.Обикновенно импулсните трафове преобразуват напрежението с висока честота - около 400Hz.Ако трафа е от ментетата , нищо чудно честотата да е по-висока , а халогенките са изчислени да работят на 50/60Hz.По-високата честота може да доведе до по-бързо прекъсване на Волфрамовата жичка.Най - дълго издържат "луничките" ако имат изправител след трафа.Неудобството е че този изправител трябва да е доста мощен(обемист).Сложи си обикновен траф (български) и ще ти се реши проблема.
- tatenceto
- Мнения: 781
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: към колегите разбиращи от 220в.-ток
Трафа който намерих тогава е ,но-неим.Но на обем е това което ми трябва.Колега от форума се ангажира да го погледне,и да си каже мнението.Но аз в момента съм труден от към свободно време.И аз от написаното от колегите съм склонен да вярвам че е от трафа,защото от приятели чувам че и дори ментетата-луни-издържат повече.george12 написа:Понеже основната ми работа е електроинсталации , реших и аз да дам мнение.След всичко прочетено ми идва само едно на ум - проблем в трансформатора.Обикновенно импулсните трафове преобразуват напрежението с висока честота - около 400Hz.Ако трафа е от ментетата , нищо чудно честотата да е по-висока , а халогенките са изчислени да работят на 50/60Hz.По-високата честота може да доведе до по-бързо прекъсване на Волфрамовата жичка.Най - дълго издържат "луничките" ако имат изправител след трафа.Неудобството е че този изправител трябва да е доста мощен(обемист).Сложи си обикновен траф (български) и ще ти се реши проблема.
- tatenceto
- Мнения: 781
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: към колегите разбиращи от 220в.-ток
лошото е че все още моя проблем съществува.доста неща изчетох,но все още не разбирам защо имам този проблем.има ли значение сечението на кабела от трафа до луната.при мен е 0,75.колегата Rabbit идва и гледа,но нищо обезпокоително.дължината,на всеки един от кабелите,е различна.но нямам разлика в светенето на луните.остава да се смени трафа,НО С КАКЪВ.и което е интересното в случая е че луната с най-дълъг проводник още не съм я сменял.а някои ги потретих.
- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: към колегите разбиращи от 220в.-ток
Ако ще сменяш трафа-търси Български...
Вземи си траф на Екоенергия и всичко ще е наред !!!
Вземи си траф на Екоенергия и всичко ще е наред !!!
Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта