
Как да превърнем един нисан в готин автомобил
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Само за НИСАН да кажa, че които си мисли, че нямат хубави автомобили значи не е чувал за - НИСMО (това е техния еквивалент на М (на БМВ), АМГ (МБ), S, RS (при Ауди) , Скайлайн ГТ-Р, S13, S14, S15, Z-серията, ZX300 biturbo, Datsun -> това е фирмата която е правела и прави едни от най-хубавите и тунинговани спортни автомобили. В момента се очаква новия Скайлаин ГТ-Р, а преди няколко месеца излезна последната версия на Нисмо Скайлаин ГТ-Р34 с 500коня с едно от най-добрите задвиждания 4Х4 в света.
С нетърпение очаквам нови ГТ-Р -> това е автомобила който има най-голям потенциал за тунинговане.
bowdown пред НИСАН за чудесните спортни автомобили, които са направили и все още правят -> 350Z
С нетърпение очаквам нови ГТ-Р -> това е автомобила който има най-голям потенциал за тунинговане.
bowdown пред НИСАН за чудесните спортни автомобили, които са направили и все още правят -> 350Z
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Знам точно за това Нисмо бях написал.
Пиша това щото много хора като чуят нисан и се сещат някое изпърдяно съни, микра или някоя джипка и изобщо не ги свързват с моторните спортове и спортни автомобили.
Много ме кефят ГТ-Р-ките и S-13, S-14 & S15 - тия последните са любимите автомобили на дрифтъри в Жапония.
Пиша това щото много хора като чуят нисан и се сещат някое изпърдяно съни, микра или някоя джипка и изобщо не ги свързват с моторните спортове и спортни автомобили.
Много ме кефят ГТ-Р-ките и S-13, S-14 & S15 - тия последните са любимите автомобили на дрифтъри в Жапония.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
100НХ - > чесно да ти кажа като модел не ме кефи. Не знам на твоя познат с какъв мотор, но този автомобил е ни риба ни рак. Изгелжда като спортен автомобил, а не върви като такъв това е лоша комбинация.
Иначе един мотор 1.8Турбо от S14 би му дошъл добре, само че S14 e със задно, а 100НХ така като гледам е с предно предаване.
Хубаво е че момчето се грижи за колата и не я е осрал със гадни споилери дето ще се напукат след две зими - демек с кит смола и боя.
Иначе един мотор 1.8Турбо от S14 би му дошъл добре, само че S14 e със задно, а 100НХ така като гледам е с предно предаване.
Хубаво е че момчето се грижи за колата и не я е осрал със гадни споилери дето ще се напукат след две зими - демек с кит смола и боя.
- lowrider
- Мнения: 2300
- Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен/София/Berlin
- Контакти:
s13 е 1.8т,а s14 e 2.0т
Доста се грижи за колата да,по принцип на 100нх слагат 1.6 16в и 2.0 16в(eGT).Колата винаги ми се е струвала доста грозна,но сега заприлича на нещо.Неговата е 1.6 16в - 90к.с ,засега маха слага едни вебери,но в момента е с оригиналния си карб и този двигател доста добре се развърта >8000об/мин.Чака колектори и ще слага ето тези сладури:
а това бяха клапаните на s14-ето:


Доста се грижи за колата да,по принцип на 100нх слагат 1.6 16в и 2.0 16в(eGT).Колата винаги ми се е струвала доста грозна,но сега заприлича на нещо.Неговата е 1.6 16в - 90к.с ,засега маха слага едни вебери,но в момента е с оригиналния си карб и този двигател доста добре се развърта >8000об/мин.Чака колектори и ще слага ето тези сладури:



а това бяха клапаните на s14-ето:

По-принцип съм мнооого голям фен на Nissan. Имам 2 в момента, а съм имал още един...обаче NX никога не съм го харесвал. Някак ми грознее отпред. Иначе си върви прилично с 1.6 моторчето, но наистина ако искаш да върви ти трябва SR20DE мотора и тогава вече може да се мисли и за SR20DET(от S14 примерно или Sunny GTI-R
) който сравнително лесно може да влезе.
S13/14/15 обаче вече е религия...
Ето едно добре направено нисанче и една S14ка до него:


S13/14/15 обаче вече е религия...
Ето едно добре направено нисанче и една S14ка до него:



- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Кефят bowdown bowdown bowdown bowdown, жалко, че в Б-я няма много
Тоя НХ от снимка прилича отпред на Хонда Интегра тайп-Р.
Eй тук се продава едно S13 - само, че като гледам май не е в много добро състояние. А подръжката в Б-я май доста скъпичка на тези коли. Я напиши как са им частите и скъпо удоволствие ли са Нисанчета, че това много ми хареса
http://www.mobile.bg/cgi-bin/printdet.c ... 5419358282
http://www.montauto.mobile.bg/
Само дето интериора, който е сминката е от форд Ескорт иначе обявата ми се струва истинска.

Тоя НХ от снимка прилича отпред на Хонда Интегра тайп-Р.
Eй тук се продава едно S13 - само, че като гледам май не е в много добро състояние. А подръжката в Б-я май доста скъпичка на тези коли. Я напиши как са им частите и скъпо удоволствие ли са Нисанчета, че това много ми хареса
http://www.mobile.bg/cgi-bin/printdet.c ... 5419358282
http://www.montauto.mobile.bg/
Само дето интериора, който е сминката е от форд Ескорт иначе обявата ми се струва истинска.
колата е в борса така че е истинска, само дето конете са и ги преувеличили
Тоя е от първите и е преди фейслифта. Имаше на подобни пари по-нови, които си бяха за ремонт на турбини. Бях решил да купувам, но зимата определено не е време за каране на това чудо. По tail happy кола много трудно можеш да намериш. Но страшен кеф носи. С много малко пари става 300 коня и на лекото купе повече не му трябва. Частите са скъпи, защото няма. Говоря за по-екзотичните нисани. За примера и съни има. Аз имам същия мотор като на SX-a, но без турбо - 1.8 129к.с. Много хайтек мотор и обича да се върти много бързо. Червеното е на 7500оборота. Има си отделни бубини на всяка свещ. На близо 300К км е и единственото, което правя е да сменям консумативи, като свещите се сменят на 100000км! При турбо мотора след 3000 оборота е нова година чак до 7500
за тези си коне колата върви меко казано зверски. S14 не е по-бърза, макар и с повечето коне. Лаг-а не е е толкова осезаем. Не става за всекидневна кола обаче. Та скъпи части ама наистина почти не ти се налага да пипаш нещо. Турбото е потенциален проблем, но при всяка подобна кола е така.


- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
То, ако човек си купува такава кола трябва да си знае и да отдели 1000лв. за една нова турбинка. Иначе колата найстина е уникална, не случайно това е най-предпочитана кола от дрифтърите.
.
Да знаеш само как ми се кара нещо подобно и сега има вероятност да ми купят голфа за 5хил лв., но не бих рискувал засега с такова нисанче, просто нямам сериозни доходи - ако нещо му стане. Ако един приятел ми купи колата ще се ориентирам към АБФ-че или 2Е.
Иначе, ако имах сериозна работа в Б-я бих инвестирал пари в такава кола - найстиан си заслужава.

Да знаеш само как ми се кара нещо подобно и сега има вероятност да ми купят голфа за 5хил лв., но не бих рискувал засега с такова нисанче, просто нямам сериозни доходи - ако нещо му стане. Ако един приятел ми купи колата ще се ориентирам към АБФ-че или 2Е.
Иначе, ако имах сериозна работа в Б-я бих инвестирал пари в такава кола - найстиан си заслужава.
може би лятото или есента и аз ако посъбера парички ще взема една. Много ми се караше S14 и ги има в Германия по около 5К евро, но ддс, мито и акциз отиват към 15К лева и излиза много дебело. Иначе една S13ка за свободното време е перфектна. Доста е трудна за каране и това я прави добър старт към по-сериозните машини.
- smurf
- Мнения: 918
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
нисан са от най-яките колииииии:))))а сега сериозно, колега не си прав за "изпърдяното съни", карал ли си съни ГТИ някога??? мога да кажа за нисан съни, че е може би от най-добрите в своя клас, а определено като цяло нисаните са много здрави, издържливи, удобни и т.н. друг е въпросът, че са скъпо удоволствие за нас, ако попаднем на не "толкова гледани" коли......но марката нисан просто е .....абе нямам думи вече:)))))стига толкова за момента
- go6i11
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 20:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
- Контакти:
nisan is the best
пи4ове имах един блубард т12 преди 6-7 години 2000 см 105коня просто не е истина как пале6е гумите калибра150коня ди6а6е прахта, но за подражка направо ме разплаква6е вси4ко бе6е в едни долари та свет ми се вие6е .
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта