Тези дни ще ги слагам, но едно приятелче има и при него някой път в студеното , като мине от къси на дълги и се случва точно в момента на паленето и изгасянето на късите да стане пад на напрежението и дългите да немогат да запаляти в такъв случай оставаш без фарове или с един фар, докато не минеш на къси и те си запалят, което е доста опасно според мен! Едното за което се сещам е реленца, макар че ако е лесно мисля че ще стане да се оставят постоянно светнати късите, а при положение че мощността на ксенона е 35W няма д има проблем с претоварване на веригата и стапяне на буксите!
Промяна начина на работа на фаровете! (едновременно светене)
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Промяна начина на работа на фаровете! (едновременно светене)
Здравейте колеги, понеже си купих H4 биксенон на половерчето искам да питам някой дали е ръчкал по ел инсталацията и знае лесен вариант, при който мога да направя така че, когато включа на дълги, да остане напрежение и на веригата на късите (да светят и те).
Тези дни ще ги слагам, но едно приятелче има и при него някой път в студеното , като мине от къси на дълги и се случва точно в момента на паленето и изгасянето на късите да стане пад на напрежението и дългите да немогат да запаляти в такъв случай оставаш без фарове или с един фар, докато не минеш на къси и те си запалят, което е доста опасно според мен! Едното за което се сещам е реленца, макар че ако е лесно мисля че ще стане да се оставят постоянно светнати късите, а при положение че мощността на ксенона е 35W няма д има проблем с претоварване на веригата и стапяне на буксите!
Тези дни ще ги слагам, но едно приятелче има и при него някой път в студеното , като мине от къси на дълги и се случва точно в момента на паленето и изгасянето на късите да стане пад на напрежението и дългите да немогат да запаляти в такъв случай оставаш без фарове или с един фар, докато не минеш на къси и те си запалят, което е доста опасно според мен! Едното за което се сещам е реленца, макар че ако е лесно мисля че ще стане да се оставят постоянно светнати късите, а при положение че мощността на ксенона е 35W няма д има проблем с претоварване на веригата и стапяне на буксите!
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: Промяна начина на работа на фаровете! (едновременно светене)
Виж са, не знам дали и при теб не е така, но обикновено Н4 е т. нар. "Moving", т.е. винаги свети само една (единствената) верига в крушката и за да минеш на дълги просто крушката се измества, така че да отива светлина и към долната част на рефлектора. Сега, ако са измислили и нещо ново, това вече е отделен въпрос (или ако има двусекционни фарове за поло с Н4).
П.П. Не съм много сигурен за написаното, ако греша ще се радвам някой да ме ограмоти.
Колега, пад на напрежението има винаги и "присъства" постоянно във всяка една затворена ел. верига. Кажи какво точно имаш предвид с този израз, тъй като в случая е употребен неправилно.
П.П. Не съм много сигурен за написаното, ако греша ще се радвам някой да ме ограмоти.
Koksan написа:...да стане пад на напрежението...
Колега, пад на напрежението има винаги и "присъства" постоянно във всяка една затворена ел. верига. Кажи какво точно имаш предвид с този израз, тъй като в случая е употребен неправилно.
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Промяна начина на работа на фаровете! (едновременно светене)
При мен на полото , също с H4 би ксенон , като пусна дългите както каза и колегата по - горе нищо не гасне или да светва по - силно . Просто крушките са с електро - механичен плъзгач и като пусна дълги просто този плъзгач повдига крушката малко нагоре . Поне при мен е така 
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Промяна начина на работа на фаровете! (едновременно светене)
Е мойте са с по две капсули на крушка и съответно с по 2 баласта на фар! БАШ БИКСЕНОН! 
Идеята е че докато се прекъсне веригата на късия, за да светне дългия се получава понякога че и двата баласта са под напрежение и на този на дългите не му достига напрежение за да запали крушката! а през това време огасва късия и оставаш без фар!
Поне при приятеля така става и незнам на какво се дължи това гаснене, но предполагам че е от това!
Идеята е че докато се прекъсне веригата на късия, за да светне дългия се получава понякога че и двата баласта са под напрежение и на този на дългите не му достига напрежение за да запали крушката! а през това време огасва късия и оставаш без фар!
Поне при приятеля така става и незнам на какво се дължи това гаснене, но предполагам че е от това!
-
dj-milen
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 16:14
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател: 2.0 TDI
- Местоположение: Велинград
Re: Промяна начина на работа на фаровете! (едновременно светене)
Дай снимки да видиме как светят бе колега, че и аз мисля да си взема и кажи колко ги взе ?
- blueice
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 7:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Промяна начина на работа на фаровете! (едновременно светене)
Верно е че мощноста е 35W и тока е м/у 2,5-3А но в момента на палене точеца отскача до 8-10А за няколко секунди.На старата си кола бях направил да светят късите заедно с дългите само с един 5А диод.Анода се връзва към края на дългата , а катода към късата светлина.Но в твоя случай ми се струва че без релета няма да минеш.Сега гледам има вече такива Н4 с механични къси-дълги.
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Промяна начина на работа на фаровете! (едновременно светене)
Пробвах с Диод 10А както ти си направил колега и работата не е никак добре! Много загрява диода ... дори като вързах 2 по 10А паралелно пак си грееше! Затова и ги свалих, след което видях темата за Голфа която аз так аи не успях да намеря преди да постна моята ... и го направих по същия начин с мостчето от един 4 квадратов кабел със хубава силиконова и високоволтова изолация и стана .... само още не съм включвал на дълги, защотото не съм остава "сам" на пътя ... а да вадя на колегите очите ... не си заслужава! 
Когато ми остане време ще направя и снимки!
Поздрави!
Когато ми остане време ще направя и снимки!
Поздрави!
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Промяна начина на работа на фаровете! (едновременно светене)
От ксенони не съм се интересувал изобщо и незнам как стоят нещата с тях ,ама тая хватка няма ли да доведе до голямо скъсяване живота на крушката ,а тя не е никак етина..До колкото зная са от 70 лв нагоре
. Верно става въпрос за 35W само , но предполагам ,производителя и за толкова я е и изчилявал (да не се мине нещо китайко)
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Промяна начина на работа на фаровете! (едновременно светене)
Колега, няма какво да скъсяваш! Те са 2 крушки, които се палят по отделен начин! Когато минавам от къси на дълги, просто късата си остава да свети а се пали и дългата покрай нея! Нищо различно! То по принцип може и обикновенната халогенна така да я направиш, но там се получава другия проблем че прегрява първо крушката и изгаря за нула време, а и консумацията по веригата става не 55 или 60W а 115W, което вече си е много и гори инсталацията! Тук ги няма тези проблеми защотото ксенон-а се води така наречената "студена" светлина!
Ама какво ти обяснявам на тебе, при положение че разбираш много повече!
Ама какво ти обяснявам на тебе, при положение че разбираш много повече!
-
jijane
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Re: Промяна начина на работа на фаровете! (едновременно светене)
Koksan написа:Колега, няма какво да скъсяваш! Те са 2 крушки, които се палят по отделен начин! Когато минавам от къси на дълги, просто късата си остава да свети а се пали и дългата покрай нея! Нищо различно! То по принцип може и обикновенната халогенна така да я направиш, но там се получава другия проблем че прегрява първо крушката и изгаря за нула време, а и консумацията по веригата става не 55 или 60W а 115W, което вече си е много и гори инсталацията! Тук ги няма тези проблеми защотото ксенон-а се води така наречената "студена" светлина!
Ама какво ти обяснявам на тебе, при положение че разбираш много повече!
Бе ксенона както и да се води, ако ще и ледена светлина да се води, това не значи, че не грее крушката. Пече си и то никак не малко. И луминисцентните лампи се водят студена светлина, но иди ги пипни където са електродите и ще видиш колко е студена.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта