Болта на носача на селеновата втулка превърта(към купето)г2.
- тръба
- Мнения: 1656
- Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Болта на носача на селеновата втулка превърта(към купето)г2.
Нито напред, нито назад. Идеи?
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Болта на носача на селеновата втулка превърта(към купето)г2.
Германка е нали!
Доколкото помня болта се завива в предния мост в заварена на него гайка. Ще трябва да се свали целия мост и да се оправи отгоре проблема. Не е голям проблем но трябва подемник. При мен се случи веднъж и смяна на тампони отиде цял ден
Лошото е че след като един е превъртял има опастност и другите да го направят или да се скъсат, но трябва да се пробва. ВД40, нагряване с оксижен... такива филми. Това беше една от основните причини да продам колата. В Германия им се разказва играта отдолу!
Доколкото помня болта се завива в предния мост в заварена на него гайка. Ще трябва да се свали целия мост и да се оправи отгоре проблема. Не е голям проблем но трябва подемник. При мен се случи веднъж и смяна на тампони отиде цял ден

- тръба
- Мнения: 1656
- Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Болта на носача на селеновата втулка превърта(към купето)г2.
Да, колата е от Германия, но конкретния проблем се появи в следствие на удар. Влезнах в една канавка и носача пое най-много.
Ето на какво се натъкнах търсейки в Гугъл:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... f9ab917896
Ще проверя и ще пиша за резултати.
Искрено се надявам, да не ми се налага да свалям моста.
Ето на какво се натъкнах търсейки в Гугъл:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... f9ab917896
Ще проверя и ще пиша за резултати.
Искрено се надявам, да не ми се налага да свалям моста.

Re: Болта на носача на селеновата втулка превърта(към купето)г2.
Колега ако става въпрос за задния болт (вертикален) дето влиза в купето маиката му е вдигане на мокета рязане на ламарината заваряване на гаиката с телоподаващо и развиване .Ако е предният (хоризонтален) рязане на ушето горе и долу от към главата на болта за да извадиш носача после с телоподаващо се заварява гаика и развиваш после се връща с чука и се заварява. И двата метода съм ги правил и номера став. Ако е задният болт магарето не може да го смукнещ освен да срежеш болта но после пак опира до гаиката в купето.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта