Как се маха INSPECION-а на дигиталното табло на Голф 2-ка?
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: Пет 15 юни 2007 0:47
- Автомобил:
- Двигател:
Как се маха INSPECION-а на дигиталното табло на Голф 2-ка?
Всеки път като запалвам прави inspection, как да го махна колеги, помагайте!
Re: Как се маха INSPECION-а на дигиталното табло на Голф 2-ка?
няма начин.прави си самопроверка.изчакваш и то си се маха
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: Пет 15 юни 2007 0:47
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Как се маха INSPECION-а на дигиталното табло на Голф 2-ка?
има начин колега, но е на немски и не мога да си го преведа, а на тралслатора не мога да напиша тези изчанчени буквички U например с две точки отгоре. Файла е JPEG и за това няма как освен да ги изписвам.
- pesho_sl
- Мнения: 693
- Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: AGR 1998
- Местоположение: Варна
Re: Как се маха INSPECION-а на дигиталното табло на Голф 2-ка?
shantavelko написа:има начин колега, но е на немски и не мога да си го преведа, а на тралслатора не мога да напиша тези изчанчени буквички U например с две точки отгоре. Файла е JPEG и за това няма как освен да ги изписвам.
Ами постни една снимка, все ще се намери някой немско говорящ да го преведе!

Re: Как се маха INSPECION-а на дигиталното табло на Голф 2-ка?
а аз си мислех,че това е нормални,проверка някав че си прави.айде накой да превежда 

-
- Мнения: 51
- Регистриран на: Пет 15 юни 2007 0:47
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Как се маха INSPECION-а на дигиталното табло на Голф 2-ка?
И аз това си мислех докато едно приятелче не ми каза да си махна инспекшъна защото компютъра влиза в авариен режим и не върви както трябва.
Хайде хора превеждайте моля!
Хайде хора превеждайте моля!
Re: Как се маха INSPECION-а на дигиталното табло на Голф 2-ка?
[quote="shantavelko"]И аз това си мислех докато едно приятелче не ми каза да си махна инспекшъна защото компютъра влиза в авариен режим и не върви както трябва.
Хайде хора превеждайте моля
Хайде хора превеждайте моля
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: Сря 13 авг 2008 19:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Как се маха INSPECION-а на дигиталното табло на Голф 2-ка?
Здравейте,
според разбраното от прочетеното, копчето за часовете се задържа натиснато при изгасен двигател и ключ в нулево положение.
Дава се на контакт и се пуска копчето за часовете.
Копчето за часовете се натиска често (на импулси, сиреч припомпва се) докато в поле "Б" надписа за инспекция започне да мига.
Задържа се натиснато копчето на минутите за период по голям от 2 секунди и така данните за инспекция са върнати в начално състояние 15000 км и 12 месеца.
Връща се ключа на контакта
Пише, че и ако се смени таблото с друго пак трябва да се направи такава процедура за валидиране на данните за инспекция.
А сега на мой ред да попитам, това табло има ли MFA - сиреч да показва разход, изминати километри и количество налично гориво спрямо километри?
П.П Така както гледам ми се вижда, че има такова нещо. Предполагам, че с едно такова табло,кабел за инсталация и ключ за чистачките с MFA работата ще стане. Въпроса е голфа има ли такива ключета на лостчето за чистачките. Ще съм безкрайно благодарен ако колегата успее да сподели тази информация!
Надявам се съм помогнал.
Поздрави
според разбраното от прочетеното, копчето за часовете се задържа натиснато при изгасен двигател и ключ в нулево положение.
Дава се на контакт и се пуска копчето за часовете.
Копчето за часовете се натиска често (на импулси, сиреч припомпва се) докато в поле "Б" надписа за инспекция започне да мига.
Задържа се натиснато копчето на минутите за период по голям от 2 секунди и така данните за инспекция са върнати в начално състояние 15000 км и 12 месеца.
Връща се ключа на контакта
Пише, че и ако се смени таблото с друго пак трябва да се направи такава процедура за валидиране на данните за инспекция.
А сега на мой ред да попитам, това табло има ли MFA - сиреч да показва разход, изминати километри и количество налично гориво спрямо километри?
П.П Така както гледам ми се вижда, че има такова нещо. Предполагам, че с едно такова табло,кабел за инсталация и ключ за чистачките с MFA работата ще стане. Въпроса е голфа има ли такива ключета на лостчето за чистачките. Ще съм безкрайно благодарен ако колегата успее да сподели тази информация!
Надявам се съм помогнал.
Поздрави
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Как се маха INSPECION-а на дигиталното табло на Голф 2-ка?
Браво страхотна тема!
Ако може да направиш превод и за нулиране на маслото ще съм много благодарен!
А и какво точно пише след INSP1, INSP2, OЕL....
Ако може да направиш превод и за нулиране на маслото ще съм много благодарен!
А и какво точно пише след INSP1, INSP2, OЕL....
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: Сря 13 авг 2008 19:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Как се маха INSPECION-а на дигиталното табло на Голф 2-ка?
Здравейте отново,
Да си дойдем на думата. Грешката е вярна
.
поле А - изминати километри/оставащи километри до обслужване
поле B - оставащо време в месеци
поле C - поле за показания
и така в поле C принципно трябва да не показва нищо, поле А си показва километрите, а поле В -месеците.
При мигащ надпис инспекция в поле С, в поле В започва да показва един от трите надписи:
OEL - смяна на маслото на двигателя - на 15000 километра
1n:01 - инспекция (предполагам смяна на консумативи като ремъци, масла и др) - Европейският начин на 12 месеца
1n:02 - инспекция + добавка (предполага се ремонт по двигателя - вероятно датчици или поради грешка в компютъра )
Доколкото разбрах не съм допуснал грешка, ами просто се нулира показанието в полето Б тъй като то е основното поле индикиращо каква е грешката от горе написаното.
Грешките в поле В се нулират по един и същ начин, поне според прочетеното, но освен това съм забравил да спомена че като се даде на контакт след натиснат бутон за часовете трябва да се запали двигателя след като се даде на контакт и чак тогава да се пусне бутона. След това операциите са същите.
Надявам се да ми помогнете с малко информация за това табло, наличното му МФА и типа на инсталацията, тъй като предполагам, че въпросното табло има същите букси като другите табла + една допълнителна за уреда поставен в жилото за скоростомера. Предполагам, че МФА лостчето се свързва към бушониерата (както при голф3) и това е единствената операция, която се прави.
Тъй като виждам, че колегата aradovanov, който също ми е градски вероятно притежава такова табло, би било добре да предостави малко информация. Също така би било възможно и да запознаем голфовете
.
Поднасям извиненията си към админите, че малко променям темата, но тъй като мисля че двете неща са свързани е възможно да се получи една доста добра темичка.
Поздрави
Да си дойдем на думата. Грешката е вярна

поле А - изминати километри/оставащи километри до обслужване
поле B - оставащо време в месеци
поле C - поле за показания
и така в поле C принципно трябва да не показва нищо, поле А си показва километрите, а поле В -месеците.
При мигащ надпис инспекция в поле С, в поле В започва да показва един от трите надписи:
OEL - смяна на маслото на двигателя - на 15000 километра
1n:01 - инспекция (предполагам смяна на консумативи като ремъци, масла и др) - Европейският начин на 12 месеца
1n:02 - инспекция + добавка (предполага се ремонт по двигателя - вероятно датчици или поради грешка в компютъра )
Доколкото разбрах не съм допуснал грешка, ами просто се нулира показанието в полето Б тъй като то е основното поле индикиращо каква е грешката от горе написаното.
Грешките в поле В се нулират по един и същ начин, поне според прочетеното, но освен това съм забравил да спомена че като се даде на контакт след натиснат бутон за часовете трябва да се запали двигателя след като се даде на контакт и чак тогава да се пусне бутона. След това операциите са същите.
Надявам се да ми помогнете с малко информация за това табло, наличното му МФА и типа на инсталацията, тъй като предполагам, че въпросното табло има същите букси като другите табла + една допълнителна за уреда поставен в жилото за скоростомера. Предполагам, че МФА лостчето се свързва към бушониерата (както при голф3) и това е единствената операция, която се прави.
Тъй като виждам, че колегата aradovanov, който също ми е градски вероятно притежава такова табло, би било добре да предостави малко информация. Също така би било възможно и да запознаем голфовете

Поднасям извиненията си към админите, че малко променям темата, но тъй като мисля че двете неща са свързани е възможно да се получи една доста добра темичка.
Поздрави
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Как се маха INSPECION-а на дигиталното табло на Голф 2-ка?
Мерси за инфото!
Моя голф 2 (1989г.) е с такова табло. Наличното МФА има няколко позиции:
1. Изминати километри от последното нулиране
2. Време за което за изминати
3. Средна скорост
4. Среден разход
5. Температура на маслото
6. Външна температура
Относно буксите и инсталацията - изобщо не са еднакви. При мен са две букси от двете страни на таблото но нямат нищо общо с обикновените табла. Най вероятно ако се сменя таблото ще трябва и цялата инсталация или поне буксите и да се пренареждат кабелите. Относно лоста с МФА нямам идея каква е инсталацията при другите табла и не мога да сравнявам. Няма жило за километража а е с датчик (предполагам с ефекта на "Хол" директно от скоростната кутия. Има и вакуум от шсмукателния колектор.
П.П. Относно грешката - беше си изцяло моя! Оправих веднага мнението, но явно има и по-бързи от мен
Моя голф 2 (1989г.) е с такова табло. Наличното МФА има няколко позиции:
1. Изминати километри от последното нулиране
2. Време за което за изминати
3. Средна скорост
4. Среден разход
5. Температура на маслото
6. Външна температура
Относно буксите и инсталацията - изобщо не са еднакви. При мен са две букси от двете страни на таблото но нямат нищо общо с обикновените табла. Най вероятно ако се сменя таблото ще трябва и цялата инсталация или поне буксите и да се пренареждат кабелите. Относно лоста с МФА нямам идея каква е инсталацията при другите табла и не мога да сравнявам. Няма жило за километража а е с датчик (предполагам с ефекта на "Хол" директно от скоростната кутия. Има и вакуум от шсмукателния колектор.
П.П. Относно грешката - беше си изцяло моя! Оправих веднага мнението, но явно има и по-бързи от мен

-
- Мнения: 109
- Регистриран на: Сря 13 авг 2008 19:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Как се маха INSPECION-а на дигиталното табло на Голф 2-ка?
Здравейте,
Относно таблото, и моят голф е 1989 година PN двигател, има си и управление на двигателя (ECU). При мен таблото също е с две букси в двата края и незная дали няма да стане, тъй като инсталацията е преди август 89 и буксите изглеждат като снимките - двете букси черна и бяла от долния сайт:
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Information_161_VW-Golf-MFA-nachruesten.html
Предполагам това ще е най-малкия проблем да се пренаредят, тъй като и за дигиталното табло digifiz мисля че имаше подредбата на кабелите. Въпроса остава, дали обикновените табла с оборотомер и малко дисплейче за часовника мисля, че като голф GTI имат МФА.
Мисля че ще е добре да запознаем голфовете
. Предполагам че понеже в линка са описани кои кабели са за МФА, то би трябвало лостчетата да могат да се свържат направо към таблото дори и без букси. относно датчиците също ще е добре да се погледне за сравнение
П.П намерих и описанието на пиновете за digifiz, така че само трябва да се пренаредят кабелите предполагам. Пиновете на digifiz са 32, а на обикновеното табло са 28 и предполагам останалите 4 са за преобразувателя на жилото на скоростомера.
Ето го и линка :
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Information_6_VW-Golf-DigiFiz.html
Предполагам, че лостчетата за МФА направо става да се вържат към пиновете на таблото.
Поздрави
Относно таблото, и моят голф е 1989 година PN двигател, има си и управление на двигателя (ECU). При мен таблото също е с две букси в двата края и незная дали няма да стане, тъй като инсталацията е преди август 89 и буксите изглеждат като снимките - двете букси черна и бяла от долния сайт:
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Information_161_VW-Golf-MFA-nachruesten.html
Предполагам това ще е най-малкия проблем да се пренаредят, тъй като и за дигиталното табло digifiz мисля че имаше подредбата на кабелите. Въпроса остава, дали обикновените табла с оборотомер и малко дисплейче за часовника мисля, че като голф GTI имат МФА.
Мисля че ще е добре да запознаем голфовете

П.П намерих и описанието на пиновете за digifiz, така че само трябва да се пренаредят кабелите предполагам. Пиновете на digifiz са 32, а на обикновеното табло са 28 и предполагам останалите 4 са за преобразувателя на жилото на скоростомера.
Ето го и линка :
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Information_6_VW-Golf-DigiFiz.html
Предполагам, че лостчетата за МФА направо става да се вържат към пиновете на таблото.
Поздрави
Последна промяна от eng.Kostadinov на Вто 10 фев 2009 15:21, променено общо 1 път.
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Как се маха INSPECION-а на дигиталното табло на Голф 2-ка?
При мен буксите нямат нищо общо. Някои обикновени табла имат МФА:

Мисля, че такова табло ще се сложи по-лесно. Моя Голф няма ЕКУ, но пак има МФА, така че явно това няма отношение. Единствено може да оказва влияние ако имаш "моментен разход", но моя няма.

Мисля, че такова табло ще се сложи по-лесно. Моя Голф няма ЕКУ, но пак има МФА, така че явно това няма отношение. Единствено може да оказва влияние ако имаш "моментен разход", но моя няма.
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Как се маха INSPECION-а на дигиталното табло на Голф 2-ка?
Ей тука намерих доста полезни неща макар и за Пасат:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?p=1447112&sid=d0fb9edb50543f3bccf849c118f922f8
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?p=1447112&sid=d0fb9edb50543f3bccf849c118f922f8
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Sky_is_the_Limit и 43 госта