Съвет за Пасат 3/4

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
zdrash
Мнения: 681
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
Автомобил: Touareg 7P
Двигател: CVWA
Местоположение: RED village

Re: Съвет за Пасат 3/4

Мнениеот zdrash » Пон 09 фев 2009 17:18


казваме само че за 5000 лв ПАСАТ Б4 - няма алтернатива
а за 8-9000лева ПАСАТ Б5 е една от последните коли които бих си купил
и едва ли някой мисли че Б5 е по лош от Б4 сам по себе си, но като сложиш парите за
покупка и поддръжка - Б5 седи много по зле на пазара




Потребителски аватар
vwpassatblade
Мнения: 104
Регистриран на: Съб 27 дек 2008 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: VW Passat B4 2.0 115 kc

Re: Съвет за Пасат 3/4

Мнениеот vwpassatblade » Пон 09 фев 2009 21:48


колега не се колебаи грабваи Б4 желязна машина кола мечта аз сивзех такъв 93г 2,0 115 кс с спортен филтър го зех крушум е ама с избочено гърне прави сметка карам си го на бензинец горими 7-7,3 на 100 км возията е добра като цяло колата си е СУПЕР !


Потребителски аватар
mitacee
Мнения: 153
Регистриран на: Вто 05 фев 2008 20:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Съвет за Пасат 3/4

Мнениеот mitacee » Пон 09 фев 2009 21:53


hanoi написа:
1.JPG
а какъв едишън са тези ,които интериора им е оборудван с подлакътник м/у предните седалки, защото гледам не се срещат много такива, а мисля че това е готина екстра ?

мойто комби го има и се води модел пасифик и циферблатите са му бели с червени стрелки колата е 96г предполагам че е некакво оборудване допълнителна екстра и не е вярно че само американски изпалнения го имат имаго и тук майче го имат последните бройки от това производство на това купе


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Съвет за Пасат 3/4

Мнениеот zfa159 » Вто 10 фев 2009 8:47


MITKO_DVD написа:
myrshavija написа:
zfa159 написа:... Ако ще караш предимно извън града по-добре да е дизела.ако караш предимно градско по-добре да е бензиновия.Защото дизела не може да бъде максимално ефективен в града - тръгнеш спреш,тръгнеш-спреш,не можеш да го вкараш в турбото и да го покараш като хората - не е полезно нито за двигателя нито за разхода ;) ...

:не: Кви са тия простотии, ся? Тия дето си купуват дизели да не карат само извънградско?


Колега евалЯ ей страшна работа си ти се нареждаш в моята класация на един от най-големите разбирачи в тоз форум :evil: :evil:

Е...това да ме нахраните здраво се очакваше.По принцип не толкова градското колкото здръстването пречи на турбодизеловия двигател.
Ето ви и извадка от правилата за експлоатация на турбодизелов двигател от дизеловия раздел ->
7. Ако двигателя е вкарван в обороти и е "настъпван" за по-продължителен период (повече от 5-6 минути) или колата е настъпвана яко по сфетофари, кръстовища или по магистралата, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО после се кара поне 5-6 километра съвсем спокойно, без юркане или ако няма възможност за това, двигателя не се гаси при спиране, а се оставя да работи на празен ход поне 5-6 минути, преди да се угаси.
Някой ако може да ми каже как като го юрнеш по Цариградско на по-високи обороти,после спреш за 2-3 минути (ако няма задръстване) на Орлов Мост и оттам после пак го урнеш за 1-2км и пак спреш за 2-3 минути....получаваш много голяма ефективност и безкрайно дълъг живот на турбото....успех!
Разбира се това има своя начин за предотвратяване и това е карането с по-хубаво масло,с по-честата му смяна и тем подобни ама ефекта не е същия.
И не съм казал дизел да не се кара градско....просто е по-удачно да се прецени доре,защото ако човека ходи само до работа с тази кола и минава на ден по 20-тина км изцяло градско и с нея почти няма да излиза извън града за какво му е този дизел,за какво му е големия въртящ момент,за какво му е турбото...само за да амортизира двигателя многократно по-бързо? Когато исках да си сменя Пасат-а също гледах В4 1.9ТДИ и се консултирах с доста хора от форума дали има смисал да взимам дизел при положение,че извън града не се очертаваше да карам кой знае колко много и хората ми обясниха еднозначно,че разхода няма да е кой знае колко малък (спрямо обърнато в литри газ на 100км при единичната и цена) а за двигателя няма да е много полезно...и ми обясниха подробно защо...което се опитвам да споделя и с вас ама...май няма да успея.
Накратко казано турбината се слага с цел повишаване ефективността на двигателя и подобраване на изгарянето на горивото както и намаляване на разхода (което е ясно от горните две неща) и тя съвсем не пречи на двигателя да се кара и градско и извънградско и планинско и където и да е....просто неправилната и есплоатация съкращава живота и а пък карането на двигателя постоянно в много ниски обороти води до неефективност на турбината...а градското са точно тези двете неща....не можеш да караш нормално понеже тогава си принуден да нарушиш горе цитираната точка 7 а ако караш на ниски обороти турбото почти не оказва влияние на работата на двигателя....затова и аз се спрях на бензинова кола на газ,която се ползва почти изцяло градско за служебна а другата ми алтернатива беше обикновен дизел без турбо (ама говоря и за стара кола от 90-те години понеже по-нова без турбо няма разбира се).


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Съвет за Пасат 3/4

Мнениеот Гергин » Вто 10 фев 2009 9:14


zfa Аз те разбрах :D Има голяма логика.

Е сега вече ще разделим "храненето" :Mr Green Fun


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Съвет за Пасат 3/4

Мнениеот myrshavija » Вто 10 фев 2009 9:52


zfa159 написа:... Ако ще караш предимно извън града по-добре да е дизела.ако караш предимно градско по-добре да е бензиновия.Защото дизела не може да бъде максимално ефективен в града - тръгнеш спреш,тръгнеш-спреш,не можеш да го вкараш в турбото и да го покараш като хората - не е полезно нито за двигателя нито за разхода ;) ...

Струва ли ми се или тук казваш, че двигателят не може да се натовари?
zfa159 написа:...Някой ако може да ми каже как като го юрнеш по Цариградско на по-високи обороти,после спреш за 2-3 минути (ако няма задръстване) на Орлов Мост и оттам после пак го урнеш за 1-2км и пак спреш за 2-3 минути....получаваш много голяма ефективност и безкрайно дълъг живот на турбото....успех!

А тук казваш, че не е полезно да се юрка в града и да се спре на светофара?
zfa159 написа:...почти няма да излиза извън града за какво му е този дизел,за какво му е големия въртящ момент,за какво му е турбото...само за да амортизира двигателя многократно по-бързо?

Би ли направил едно сравнение на амортизацията на турбодизеловите двигатели и на атмосферните бензинови? Не на турбините, а на самите двигатели?
zfa159 написа:...хората ми обясниха еднозначно,че разхода няма да е кой знае колко малък (спрямо обърнато в литри газ на 100км при единичната и цена) ...

Започнахме спор за ефективността, а не за цената на километър пробег. Нека не закачаме цената! Най-вече да не изтъкваме колко е неикономично карането на къси разстояния, защото това важи за абсолютно всички двигатели и горива.
zfa159 написа:а за двигателя няма да е много полезно...и ми обясниха подробно защо...което се опитвам да споделя и с вас ама...май няма да успея.

Да, ако си противоречиш, няма да успееш. Очаквам с интерес обяснението за ефективността на дизелите в градски условия - последователно и без да намесваме цените и екологията и каквото и да е друго. Кое е това "неполезно" нещо за дизеловия двигател, което е полезно или поне не пречи на бензиновия?
zfa159 написа:Накратко казано турбината се слага с цел повишаване ефективността на двигателя и подобраване на изгарянето на горивото както и намаляване на разхода (което е ясно от горните две неща) и тя съвсем не пречи на двигателя да се кара и градско и извънградско и планинско и където и да е....просто неправилната и есплоатация съкращава живота и а пък карането на двигателя постоянно в много ниски обороти води до неефективност на турбината...а градското са точно тези двете неща....не можеш да караш нормално понеже тогава си принуден да нарушиш горе цитираната точка 7 а ако караш на ниски обороти турбото почти не оказва влияние на работата на двигателя....затова и аз се спрях на бензинова кола на газ,която се ползва почти изцяло градско за служебна а другата ми алтернатива беше обикновен дизел без турбо (ама говоря и за стара кола от 90-те години понеже по-нова без турбо няма разбира се).

Гроздето е кисело. Сам казваш, че нови дизели без турбо почти няма. Това малко противоречи на твоята теза за наеефективността на дизелите в града - би следвало хората, които купуват дизели да карат предимно извънградско, което съвсем не е така.
Личните ми впечатления от турбодизела са, че може да бъде много икономичен, когато не се натиска много и се кара в ниските обороти, както и доста приятен за каране, когато се настъпва.
Личният ми автомобил никога не е бил и вероятно никога няма да бъде дизел, но това съвсем не е заради неефективността или на неикономичността на дизеловите двигатели при градско каране, а е просто въпрос на капризи.
Навсякъде където пиша "дизелови" двигатели визирам турбодизелови с директно впръскване, каквито са най-разпространени в момента.


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Съвет за Пасат 3/4

Мнениеот angel1223 » Вто 10 фев 2009 20:10


въпрос на вкус казало кучето и си облизало оная работа че и вашите джафканици коя кола е по хубава кажете си само мнението а колегата ще си направи избора ако вече не го е направип


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Съвет за Пасат 3/4

Мнениеот mili 75 » Вто 10 фев 2009 21:49


Браво бе колеги, оплюхте го горкия б5, направихте го на нищо, утре нправо го пускам за продажба и ще си купя някой в3 от абитурентската вечер на баба ми.Тук за пореден път се проявихме в типично български стил,че високото грозде е кисело.Колега б5 също много поевтиняха и особено бензинов можеш да намериш на добра цена, събери още 1000-2000 лева и си купи модерна кола,защото купето на б5 под формата на б5,5 се произвежда до 2005 година.Недей да правиш мойта грешка да си купуваш в4 и след някоя година б5, защото ще ти излезе по-скъпо.В4 не нищо друго от леко пипнат външно в3, а последният се произвежда от 1988 година сам си прави извода.Просто колкото и да ви е жалко колеги ерата на в3 е към своя край и много скоро ще го сполети съдбата на ладите и жигулите.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Съвет за Пасат 3/4

Мнениеот zfa159 » Вто 10 фев 2009 23:15


myrshavija написа:
zfa159 написа:... Ако ще караш предимно извън града по-добре да е дизела.ако караш предимно градско по-добре да е бензиновия.Защото дизела не може да бъде максимално ефективен в града - тръгнеш спреш,тръгнеш-спреш,не можеш да го вкараш в турбото и да го покараш като хората - не е полезно нито за двигателя нито за разхода ;) ...

Струва ли ми се или тук казваш, че двигателят не може да се натовари?
Не да се натовари,а да бъде ефективен..което е доста различно.Той може да се натоварва точно колкото може и прост атмосферен двигател било дизелов или бензинов...ама няма своята фективност и по-нисък разход защото през част от времето турбото му не работи а дори да работи работи за кратко време и се износва повече (което също е показател за износването на двигателя като цяло).
zfa159 написа:...Някой ако може да ми каже как като го юрнеш по Цариградско на по-високи обороти,после спреш за 2-3 минути (ако няма задръстване) на Орлов Мост и оттам после пак го урнеш за 1-2км и пак спреш за 2-3 минути....получаваш много голяма ефективност и безкрайно дълъг живот на турбото....успех!

А тук казваш, че не е полезно да се юрка в града и да се спре на светофара?
Aми да,не е полезно защото като спреш турбото започва да загрява маслото и по този начин се охлажда и преди да се е охладило напълно тръгваш отново и започваш отново да го загряваш,после пак да го охлаждаш ама не докрай и така до като свършат светофарите.Не може да застане на определен температурен режим и да работи на него....непрекъснато се менят оборотите на втулките,оттам тяхното загряване и охлжадане и това го износва повече от нормалното.Затова и като спреш на едно място или си карал бързо трябва после да го оставиш да работи на ниски обороти за да се охлади добре преди да си изгасил двигателя....колко то хората с дизел като минат през града оставят двигателя преди да го изгасят пред работата си или дома си да поработи поне 5 минути за да охлади турбото....много малка част.Отделен е въпроса и,че много хора и след извънградксо не го правят.
zfa159 написа:...почти няма да излиза извън града за какво му е този дизел,за какво му е големия въртящ момент,за какво му е турбото...само за да амортизира двигателя многократно по-бързо?

Би ли направил едно сравнение на амортизацията на турбодизеловите двигатели и на атмосферните бензинови? Не на турбините, а на самите двигатели?
На самите двигатели износването е еднакво...не го отричам изобщо...говоря само за турбото.Дизела с турбо има далеч по-голям въртящ момент от обикновенния и ако е с променлива геометрия както са повечето от доста време позволява по-добра устойчивост на натоварвания на двигателя при всякакви обороти.Тъй като турбото е част от двигателя и както е известно без турбо двигателя е убит,това какво значи - износи ли се турбото целия двигател отпада от движение.При по-стара кола това е доста голям шанс понеже никой не знае как е гледана,какво е правена и като я купуваш не можеш да и разглобиш турбото да видиш как са втулките и дали въобще има витла.
zfa159 написа:...хората ми обясниха еднозначно,че разхода няма да е кой знае колко малък (спрямо обърнато в литри газ на 100км при единичната и цена) ...

Започнахме спор за ефективността, а не за цената на километър пробег. Нека не закачаме цената! Най-вече да не изтъкваме колко е неикономично карането на къси разстояния, защото това важи за абсолютно всички двигатели и горива.
Тук смело мога да си противореча - ако колата е нова за един дълъг пробег излиза най-ефтино да си с турбодизел - най-икономичен е както и да го гледаме понеже цената на турбото разбита на толкова много километри пробег е нищожно оскъпяване..дори турбото да се предаде на 70% от живота си пак е по-изгодно...ама това не важи въобще за кола на 15 години....независимо каква е.
zfa159 написа:а за двигателя няма да е много полезно...и ми обясниха подробно защо...което се опитвам да споделя и с вас ама...май няма да успея.

Да, ако си противоречиш, няма да успееш. Очаквам с интерес обяснението за ефективността на дизелите в градски условия - последователно и без да намесваме цените и екологията и каквото и да е друго. Кое е това "неполезно" нещо за дизеловия двигател, което е полезно или поне не пречи на бензиновия? - еднозанчен отогор - турбината - понеже даде ли фира тя всичко спира до смяната и.А това време идва по-скоро при предимно градско каране и неправилната и експлоатация.
zfa159 написа:Накратко казано турбината се слага с цел повишаване ефективността на двигателя и подобраване на изгарянето на горивото както и намаляване на разхода (което е ясно от горните две неща) и тя съвсем не пречи на двигателя да се кара и градско и извънградско и планинско и където и да е....просто неправилната и есплоатация съкращава живота и а пък карането на двигателя постоянно в много ниски обороти води до неефективност на турбината...а градското са точно тези двете неща....не можеш да караш нормално понеже тогава си принуден да нарушиш горе цитираната точка 7 а ако караш на ниски обороти турбото почти не оказва влияние на работата на двигателя....затова и аз се спрях на бензинова кола на газ,която се ползва почти изцяло градско за служебна а другата ми алтернатива беше обикновен дизел без турбо (ама говоря и за стара кола от 90-те години понеже по-нова без турбо няма разбира се).

Гроздето е кисело. Сам казваш, че нови дизели без турбо почти няма. Това малко противоречи на твоята теза за наеефективността на дизелите в града - би следвало хората, които купуват дизели да карат предимно извънградско, което съвсем не е така.
Личните ми впечатления от турбодизела са, че може да бъде много икономичен, когато не се натиска много и се кара в ниските обороти, както и доста приятен за каране, когато се настъпва.
Личният ми автомобил никога не е бил и вероятно никога няма да бъде дизел, но това съвсем не е заради неефективността или на неикономичността на дизеловите двигатели при градско каране, а е просто въпрос на капризи.
Навсякъде където пиша "дизелови" двигатели визирам турбодизелови с директно впръскване, каквито са най-разпространени в момента.

Напълно си прав за коеото и аз не съм тръгнал да споря с теб за това,че турбото видиш ли само пречи.Както написах и по-горе за една нова кола турбото е благодат и наистина излиза най-ефтин като разход.За старата не е така понеже не можеш да знаеш какво взимаш и колко живт има и как е гледано преди теб...а едно турбо струва колкото еидн цял бензинов двигател ;)
По повод ефективността - един двигател е най-ефектиаен,когато е достигнал максимален въртящ момент (не максимална мощност)...тогава върви с най-голяма лекота и харчи най-малко....това вече конкретно зависи от конкретния двигател....има бензинови,които имат максималем въртящ момент на 2500 оборота и дизели,които имат максимален въртящ момент на 4000 оборота.Повечето дизели имат максимален въртящ момент на по-ниски обороти от бензиновите...както и ти сам си казал дизела е много приятен за каране без да се настъпва много и е много икономичен тогава....то тогава и турбото му почти не работи реално погледанто....което отговаря на въпорса ти защо пък турбото да не е удачно за градско - просто почти не може да се използва за да е нужно а изпозлването му пък му скъсява живота.
Съвсем не искам да обрщам темата на заюждане или да се правя на капацитет и тем подобни...всеки сам си решава какво да кара и си прави сметката сам за себе си :beer .Опитвам се да пресъздам това,което съм чел,разглеждал и чувал за дизелите и поведението на турбото в градски условия от хора,които се занимават с дизели и турбини...не мога да твърдя нищо различно от това,което са ми обеснявали и което са успяли да аргументират пред мен (и аз съм им задавал същите въпроси които и ти ме питаш сега и искаш своето обяснение на нещата).
Ами...това е,коеот мога да кажа в своя защита :)


hanoi
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 08 фев 2009 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Съвет за Пасат 3/4

Мнениеот hanoi » Сря 11 фев 2009 0:28


добре де , чесно да ви кажа вече се обърках, досега съм карал само бензинови коли ( лични ) и няколко служебни дизела, такаче нямам никаква представа как се подържа нафта и по какво се познава имали живот в еднин дизелов мотор , карал съм пасат б4 1.9.тд , и съм с много добри впечатления , но само с това си оставам . . .


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Съвет за Пасат 3/4

Мнениеот myrshavija » Сря 11 фев 2009 6:21


Всичко е до късмет - може да се набуташ и да се съсипеш от ремонти както с бензинова, така и с дизелова кола. А може и да си късметлия и с години да не смениш нищо, ако е гледана добре. Добра идея е да потърсиш помощ при избора от някой, който разбира повече от теб и да си оставиш 1-2к за всеки случай след покупката. Ако дадеш и последните си пари за да купиш колата, после във всички случаи ще ти дойде нанагорно - колата си е бездънна яма за пари. Освен това изборът трябва да направиш сам, защото колкото хора има, толкова и вкусове - всеки луд с номера си. Важното е колата да те кефи ТЕБ, а не да се водиш по това какво са казали хората - все пак ти ще я караш. Искай от приятели да караш колите им, вземи си кола под наем - със сигурност не са пари хвърлени на вятъра - така ще изградиш собствено мнение, което е най-важно. Само гледай да се абстрахираш от положителните или отрицателни качества на кола, които зависят само от състоянието и. Например "тая Б5-ца много бучи - не е хубава кола" може да се дължи на какво ли не, като започнеш с лоши гърнета. Няма две коли, които да са в еднакво състояние - всички придобиват "характер" с времето. Затова колкото повече караш, толкова повече ще се доближиш до истината. Аз вече смених три Б3-ки и може да се каже, че съм открил всички недостатъци на колата, но си ме кефи много и не бих я сменил за нищо на света. Особено докато имам и служебна :mrgreen:

zfa159 :beer


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Съвет за Пасат 3/4

Мнениеот zfa159 » Чет 12 фев 2009 0:36


myrshavija написа:Всичко е до късмет - може да се набуташ и да се съсипеш от ремонти както с бензинова, така и с дизелова кола. А може и да си късметлия и с години да не смениш нищо, ако е гледана добре. Добра идея е да потърсиш помощ при избора от някой, който разбира повече от теб и да си оставиш 1-2к за всеки случай след покупката. Ако дадеш и последните си пари за да купиш колата, после във всички случаи ще ти дойде нанагорно - колата си е бездънна яма за пари. Освен това изборът трябва да направиш сам, защото колкото хора има, толкова и вкусове - всеки луд с номера си. Важното е колата да те кефи ТЕБ, а не да се водиш по това какво са казали хората - все пак ти ще я караш. Искай от приятели да караш колите им, вземи си кола под наем - със сигурност не са пари хвърлени на вятъра - така ще изградиш собствено мнение, което е най-важно. Само гледай да се абстрахираш от положителните или отрицателни качества на кола, които зависят само от състоянието и. Например "тая Б5-ца много бучи - не е хубава кола" може да се дължи на какво ли не, като започнеш с лоши гърнета. Няма две коли, които да са в еднакво състояние - всички придобиват "характер" с времето. Затова колкото повече караш, толкова повече ще се доближиш до истината. Аз вече смених три Б3-ки и може да се каже, че съм открил всички недостатъци на колата, но си ме кефи много и не бих я сменил за нищо на света. Особено докато имам и служебна :mrgreen:

zfa159 :beer

Нямаш идея колко си прав.Истината си е такава - всичко е до въпрос на конкретн кола.За дизел и турбодизел има изписани около 3 страници плътен текст как се диарностицира колата в полеви условия преди да се ходи въобще по сервизите и т.н.За бензина - също.
Така или иначе колата си е прав - ззвиси ти какво харесваш.Дизела не е хубаво да се ръчка много...трябва да се кара по-спокойно..ама пък върви повече от бензина при еднакви конски сили (да кажем 1.9 ТДИ 90к.с. върви по-добре от 1.8 бензин 90к.с. ако и двата двигателя са напълно изправни....просто дизела има по-голям въртящ момент).
За поддръжката - аз лично не бих си купил дизел понеже истината е,че в БГ няма свестна нафта и това е основния проблем на дизела...те не палят зимата не защото двигателя е издухал или нещо си а просто защото горивата са ни такива...ама и за бензина е същото...те вече газта разреждат а смятайте за другите горива дето даже са течни ;)
Така или иначе важните неща са няколко - колата да е добре поддържана,да ти харесва на теб как върви и да се чустваш добре в нея....останалото са теории,късмет и тем подобни неща.Ралзика в ценовата поддръжка на дизел и бензин няма (за В4 говоря понеже иначе има доста разлики) и елементите за обслужване са горе-долу еднаква цена (ангренажа на бензиновия е около 30-40лв всичко,на дизела не помня точно ама и той беше някъде там или може би с 10-20лв разлика).При по-сериозни ремонти дизела излиза по-солен понеже пипане по горивна помпа или турбо струва солено ама ако си избереш добре колата доста дълго време няма да ти се налага.За бензина пък трябва да сменяш кабели,капачка,палец свещи и тем подобни...които хубави (аз карам само с Beru на моя двигател 1.8 моно) излизат около 120лв всичко.
Общо взето поддръжката на дизела не е проблем....по-голям проблем е намирането на читав дизел понеже дизеловия двигател ако не се пази се износва повече от бензиновия зашото работи с друг тпи гориво и натоварванията при дизела са по-голями заради по-високата степен на сгъстяване и по-различния му принцип на работа.
Най-добре както каза и колега каквато и кола да си взимаш вземи с теб някой,който има идея за какво иде реч и да гледате двамата - ти гледаш дали ти допада и дали ти харесва а той техническото и състояние...няма гаранция,че няма да попаднеш на добре прикрита барака ама шанса намалява доста.А иначе дори да има дребни забележки това не прави колата лоша или модела и несполучлив - просто лоша бройка или неотстранен дребен проблем (който ако си добре запознат можеш да използваш за намаляване на цената с някой лев ;) ).
Успех!


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Съвет за Пасат 3/4

Мнениеот myrshavija » Чет 12 фев 2009 6:41


zfa159 написа:...Дизела не е хубаво да се ръчка много...трябва да се кара по-спокойно..ама пък върви повече от бензина при еднакви конски сили (да кажем 1.9 ТДИ 90к.с. върви по-добре от 1.8 бензин 90к.с. ако и двата двигателя са напълно изправни....просто дизела има по-голям въртящ момент)...

:mrgreen: Ще излезе, че се заяждам, но тук пак не съм съгласен. Разликата идва най-вече от турбината, която присъства на всички съвременни дизели и отсъства на почти всички бензинови мотори, което ти удобно пропускаш. Що не сравняваш 1.8 моно с 1.9Д - мисля, че съвсем друга ще е песента. Или да сравниш 1.9ТДИ от преди ПД поколението(1Z или AFN) с 1.8Т или G60? Да не закачаме предкамерните турбодизели, че там положението е ТРАГИЧНО. Вярно е за въртящия момент на дизелите, но, по принцип, при дизел и бензин с еднакъв обем и еднакъв тип пълнене, от бензиновия се изкарват повече коне (и само при новите мотори 2.0TSI vs. 2.0TDI по-малко въртящ момент), от колкото при печките. A при старите мотори бензиновите винаги са напред като вървеж. Разликата е най-вече в тракането и пушенето mhihi ПЕЧКА ПАУА СЪКС :bishop


hanoi
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 08 фев 2009 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Съвет за Пасат 3/4

Мнениеот hanoi » Чет 12 фев 2009 11:59


спрях се на вариянта , да си докарам кола от германия ,като разчитам ,че там шанса да купя , поддържана кола е голям . . , , :beer


Потребителски аватар
zdrash
Мнения: 681
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
Автомобил: Touareg 7P
Двигател: CVWA
Местоположение: RED village

Re: Съвет за Пасат 3/4

Мнениеот zdrash » Чет 12 фев 2009 12:02


hanoi написа:спрях се на вариянта , да си докарам кола от германия ,като разчитам ,че там шанса да купя , поддържана кола е голям . . , , :beer

до 4-5 години сигурно е така, ама за 12-15 годишна не се надявай много
Успех



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 13 госта