Привет пак,
голфа мисля, че има digifant, или нещо подобно, тъй като има такава кутия със същите охладители отзад, намираща се от страната на шофьора под предното стъкло.
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Information_158_VW-Golf-Digifant.html
само че нещо неможах да видя своят двигател там - PN. Предполагам, че е въпрос на проучване да се изнамери кое табло има МФА и кое няма. Предполагам, че само с пренареждането на кабелите работата ще стане, но се надявам да е така и на практика, както и да не ми се секне мерака.
Всякакви мнения ще бъдат полезни, както и от колегата Ваското1, тъй като се носи мълва, че е много голям майстор
Поздрави
Как се маха INSPECION-а на дигиталното табло на Голф 2-ка?
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: Сря 13 авг 2008 19:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Как се маха INSPECION-а на дигиталното табло на Голф 2-ка?
Ще те разочаровам. ПН мотора е с електронен карбуратор, а не с Джиджифант. Това е обикновен карбуратор с повишено самочувствие
Докато работи е префектен като разход, но развали ли се веднъж... скъпи части и почти неподлежи на ремонт. Пoтърси инфо за "Pierburg 2EE". Пак казвам, че компютъра за управление на мотора няма общо с МФА. Аз съм с КР мотор (механичен инжекцион) нямам ЕКУ, но това не пречи да си имам МФА.
П.П. Ако ти трябва документация за този карбуратор драсни Л.С. Имам доста, две години карах ПН мотор.

П.П. Ако ти трябва документация за този карбуратор драсни Л.С. Имам доста, две години карах ПН мотор.
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: Сря 13 авг 2008 19:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Как се маха INSPECION-а на дигиталното табло на Голф 2-ка?
Здравей,
Много благодаря за информацията. Относно управлението на двигателя си прав. Явно само кутията е същата. Води се Motorsteurunggerat - уред за управление на двигателя. Понеже бях видял на голф 3 пин от ЕCU за МФА и затова се заблудих. Относно МФА - стана ми ясно принципа на работа - делят се километрите на показанията от датчика за нивото на горивото, но мисля че може и да е от датчика на хол това показание. Това се извършва в таблото. Именно затова трябват само 2 (3)неща :
1)Табло поддържащо МФА
2)Лостче за чистачки с МФА
при повече желание и
3)кабел свързващ буксата от лостчето на чистачките с инсталацията - може да се направи и чрез директно запояване към пиновете на таблото за МФА, стига да се знаят кои са тези изводи на МФА.
П.П Относно това как да се познае кое табло има МФА и кое няма, мисля че картинката по долу ще отговори ясно какво трябва да се гледа за да се познае :

мисля, не е задължително да са всичките, но поне трябва да има l/100km в противен случай таблото няма МФА.
Още веднъж благодаря за информацията.
Поздрави
Много благодаря за информацията. Относно управлението на двигателя си прав. Явно само кутията е същата. Води се Motorsteurunggerat - уред за управление на двигателя. Понеже бях видял на голф 3 пин от ЕCU за МФА и затова се заблудих. Относно МФА - стана ми ясно принципа на работа - делят се километрите на показанията от датчика за нивото на горивото, но мисля че може и да е от датчика на хол това показание. Това се извършва в таблото. Именно затова трябват само 2 (3)неща :
1)Табло поддържащо МФА
2)Лостче за чистачки с МФА
при повече желание и
3)кабел свързващ буксата от лостчето на чистачките с инсталацията - може да се направи и чрез директно запояване към пиновете на таблото за МФА, стига да се знаят кои са тези изводи на МФА.
П.П Относно това как да се познае кое табло има МФА и кое няма, мисля че картинката по долу ще отговори ясно какво трябва да се гледа за да се познае :

мисля, не е задължително да са всичките, но поне трябва да има l/100km в противен случай таблото няма МФА.
Още веднъж благодаря за информацията.
Поздрави
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: Пет 15 юни 2007 0:47
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Как се маха INSPECION-а на дигиталното табло на Голф 2-ка?
Как го направих след като прочетох как става от колегата.
Натискаш и задържаш копчето за смяна на часовете на часовника.След това даваш на контакт и продължаваш да не пускаш.След това пускаш и почваш да помпаш с минутите, след това задържаш минутите 2 секунди, и след това то си изписва 14 000 км и 12 месеца а на инс2 30 000 км
това е колеги!
Натискаш и задържаш копчето за смяна на часовете на часовника.След това даваш на контакт и продължаваш да не пускаш.След това пускаш и почваш да помпаш с минутите, след това задържаш минутите 2 секунди, и след това то си изписва 14 000 км и 12 месеца а на инс2 30 000 км
това е колеги!
Re: Как се маха INSPECION-а на дигиталното табло на Голф 2-ка?
а при се получи така:минути и часове натиснати,даваш на контакт и нулираш с минутите,а с часовете избираш кое да нулираш.
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: Сря 13 авг 2008 19:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Как се маха INSPECION-а на дигиталното табло на Голф 2-ка?
Здравейте колеги,
Много се радвам, че съм успял да ви помогна! И нека за напред само такива да са проблемите на голфовете и марката VW като цяло
.
Поздрави
Много се радвам, че съм успял да ви помогна! И нека за напред само такива да са проблемите на голфовете и марката VW като цяло

Поздрави
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Sky_is_the_Limit и 57 госта