Здравейте, имам следния проблем, първо карам Passat 92г. 90кс Arriva. Има централно вакуум, което се прецака. Изчел сам почти всички теми за централното на Пасат във форума, но точно такъв проблем като моя не срещнах.
Става въпрос за следното - отивам наработа колата е перфектна, слизам заключвам нема ядове, но тръгвам си и централно няма, не работи. В смисъл отключвам си вратите с ключа, но немога да си отключа багажника. Въпросът ми е има ли някой идея или решение как да отворя багажника? Защото с ключа не става - не се върти в никва посока.
p.s. към моторчето за вакуум достига ток - не е бушон,
преди аварията централното отключва и заключва без признаци за отечка - изпускане на въздух от някъде.
Едното ми решение е може ли някак си да подам въздух към бравата на багажника, през тръбичката която отива там.



Нов проблем с централното на Passat B3
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Нов проблем с централното на Passat B3
Веднага помагам.Първо за багажника :
-често когато не се ползва ключалката (понеже сме с централно) се напълва с мизерия и запича...решението е да я пръскаш с WD-40 и да се мъчиш да я раздвижиш с ключа (внималтено за да не го строшиш вътре).Предполагам ключа все някога си го пробвал дали отваря ключалката нали? В смисъл да не е правено нещо и да е потрошена ключалката или да не е за този ключ?
втория вариант ако не се справиш е ключар.
Ако не успееш да отвориш багажника дано си с комби
Понеже на комбито можеш да свалиш седалките и да влезеш оттам в багажното отделение и да измъкнеш вакуумпомпата...предполагам знаеш къде седи - пдо мокета на багажника под по-малкия метален капак,увита в едно странно нещо като дунапрен.
Виж като си играеш с ключа и от двее предни врати дали въобще компресора се мъчи да тръгва и какви звуци издава.Ако са никакви и си сигурен,че до него достига ток трябва да го отвориш да видиш какво се случва вътре.
Ако тръгва и веднага спира може да имаш запушено макруче за вакуума някъде или както при мен скапано реле,което му дава ток за кратно и веднага след това спира да работи и го спира....релетата обаче са две - едно за отключване и едно за заключване така че е слабо вероятно - при теб не работят и двете положения.
Компресора издава ли някакви зжуци въобще и какви са те?
-често когато не се ползва ключалката (понеже сме с централно) се напълва с мизерия и запича...решението е да я пръскаш с WD-40 и да се мъчиш да я раздвижиш с ключа (внималтено за да не го строшиш вътре).Предполагам ключа все някога си го пробвал дали отваря ключалката нали? В смисъл да не е правено нещо и да е потрошена ключалката или да не е за този ключ?
втория вариант ако не се справиш е ключар.
Ако не успееш да отвориш багажника дано си с комби

Виж като си играеш с ключа и от двее предни врати дали въобще компресора се мъчи да тръгва и какви звуци издава.Ако са никакви и си сигурен,че до него достига ток трябва да го отвориш да видиш какво се случва вътре.
Ако тръгва и веднага спира може да имаш запушено макруче за вакуума някъде или както при мен скапано реле,което му дава ток за кратно и веднага след това спира да работи и го спира....релетата обаче са две - едно за отключване и едно за заключване така че е слабо вероятно - при теб не работят и двете положения.
Компресора издава ли някакви зжуци въобще и какви са те?
- peshodomo
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 31 яну 2009 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Drqnovo
Re: Нов проблем с централното на Passat B3
Звук има само цъка при отваряне и затваряне. Комби е колата и сутринта влезнах през седалките, но вратат е затиснала точно мокета и капака на моторчето. Имам я от септември и като я взех патрона на бажника и тогава не работеше. Бях чел за управляващ модул във шофьорската врата, незнам дали там ще е проблема - да не подава команда към моторчето.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Нов проблем с централното на Passat B3
peshodomo написа:Звук има само цъка при отваряне и затваряне. Комби е колата и сутринта влезнах през седалките, но вратат е затиснала точно мокета и капака на моторчето. Имам я от септември и като я взех патрона на бажника и тогава не работеше. Бях чел за управляващ модул във шофьорската врата, незнам дали там ще е проблема - да не подава команда към моторчето.
Какво ще рече само цъка? - като реле ли се чува докато си се заврял вътре и слушаш?
Нормално е да цъка понеже има две релета - едно за отваряне и едно за затваряне (сменят посоката на въртене на моторчето на вакуумпомпата).Щом ключалката и тогава не е работела вс епак пробвай да я напръскаш с ВД и да я раздвижиш...ако се оправи и си отвориш багажника ще е добре.
ако не успееш свали страничния капак,които се пада от дясната страна и вътре има един тройник,който се пада вакуум разпределител (там е отклонението за към капачката на резервоара).Оттам като откачиш можеш да пробваш да създадеш налягане или да направи вакуум с идеята да се отвори задната врата (разкачи машинката за управлението не резервоарната капачка и през дупката за нея на ваккумпровода пробвай да правиш магарии).Успееш ли да си отвориш вратата отзад остава да измъкнеш компресора и да го разглобиш да видим какъв му е проблема....струва ми се,че става дума за изгоряло моторче вече...или някоя спукана спойка по захранването на моторчето и т.н. ама айде най-напред го измъкни.
В шоф.врата на бравата няма нищо интересно.А и доколкото те разбирам не се получава и от пасажерската врата (тя също управлява централното).Пък и помпата цъка...т.е. се управлява добре.
- peshodomo
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 31 яну 2009 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Drqnovo
Re: Нов проблем с централното на Passat B3
ОК благодаря за инфото, ще пробвам с WD-то или с въздух, пък ще видя кво щте стане, а цъкането го чувам от шофьорската и отсрещната врата- за реле сам доста далеч от машинката.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Нов проблем с централното на Passat B3
Хъм...ами ако има кой да ти помага доближи се до машинката пробвай да чуеш тя какво прави като си играеш с ключа.
ама и двете врати да се скапат едновременно не го вярвам...по-вероятно помпата.
ама и двете врати да се скапат едновременно не го вярвам...по-вероятно помпата.
- peshodomo
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 31 яну 2009 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Drqnovo
Re: Нов проблем с централното на Passat B3
И аз тъй мисля, и май най лесния вариант ще е да подам въздух към ключалката а после моргата работеща машинка и проблем няма. 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Нов проблем с централното на Passat B3
Тук си прав ама може и твойта да може да се оправи...поне я отвори да видиш какво се случва вътре преди да си купиш още една
На моята и беше паднала една пружинка и затова не искаше да се заключва...сложих си една пружинка и...газ 


- peshodomo
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 31 яну 2009 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Drqnovo
Re: Нов проблем с централното на Passat B3
С чиста съвест казвам че тая кола се подиграва с мен.
Отключих вратата с празно шише, като пробих малка дупка в капачката, смачках шишето и бравата отключи.
Свалих машинката, откачих куплунга и маркуча за да видя какво й е - спойки платка като нови.
Закачих куплунга на ново и тоя пущиняк заработи. Сега централното е като преди работи без проблем.
ЧИСТА ПОДИГРАВКА С МОЙТЕ НЕРВИ
))
Отключих вратата с празно шише, като пробих малка дупка в капачката, смачках шишето и бравата отключи.
Свалих машинката, откачих куплунга и маркуча за да видя какво й е - спойки платка като нови.
Закачих куплунга на ново и тоя пущиняк заработи. Сега централното е като преди работи без проблем.
ЧИСТА ПОДИГРАВКА С МОЙТЕ НЕРВИ

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Нов проблем с централното на Passat B3
peshodomo написа:С чиста съвест казвам че тая кола се подиграва с мен.
Отключих вратата с празно шише, като пробих малка дупка в капачката, смачках шишето и бравата отключи.
Свалих машинката, откачих куплунга и маркуча за да видя какво й е - спойки платка като нови.
Закачих куплунга на ново и тоя пущиняк заработи. Сега централното е като преди работи без проблем.
ЧИСТА ПОДИГРАВКА С МОЙТЕ НЕРВИ))
Е,значи ти е ясен проблема - нещо не е контактувал добре куплунга - виж как са перцата,какво се случва въобще с куплунга за да не те изненада отново някой ден

Успех!
- peshodomo
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 31 яну 2009 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Drqnovo
Re: Нов проблем с централното на Passat B3
Всичко е ОК, почистих си куплунга, нямах разхлабени връзки към буксата и центрлалното е като ново. Благодаря за бързата намеса и помощ.
- ezekiel
- Мнения: 2
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 18:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Нов проблем с централното на Passat B3
Здравейте Колеги!
Пиша тук, защото проблема е аналогичен(отключване). Да не отварям нова тема...
(Пасатор, Комби, 92, 1.8 )
Та казуса е:
1.) Направи мизерия алармата и/или централното. Понякога отваряше понякога не. След като попрочетох тук темите, отворих капака в багажника - продухах помпата на вакума и системата - Всичко Заспа(за 6 месеца). След това махнах алармата, че дърпаше ток. Останах на централно работещо от ключ.
2.) След половин година - почна да отваря с ключа, кога всички врати, кога само багажник и задна лява. Когато не иска да отвори, вакум помпата си работи, отваря само задна лява и багажник, а останалите само леко помръдват, но остават заключени. Помпата духа... и спира. На ръка също не могат да се отворят. Дърпаш нагоре обаче електромагнитните устройства си държат заключени.... Писна ми да ме бъзика
- изключих куплунга на помпата, но това не промени нещата. Един от всеки 5 пъти влизам или през задна врата или през багажник.
Как да изключа тези устройства, след като ми дават, че бушона(21) на централното е заедно с плафоните, запалката и компютъра...?
На всичкото отгоре вчера ми изпразни акумулатора, явно някъде окъсяват.
Къде да се заровя да им спра захранването или къде е най-логично да търся прецакания кабел?
(не се отваря и от двете предни врати)
Пиша тук, защото проблема е аналогичен(отключване). Да не отварям нова тема...
(Пасатор, Комби, 92, 1.8 )
Та казуса е:
1.) Направи мизерия алармата и/или централното. Понякога отваряше понякога не. След като попрочетох тук темите, отворих капака в багажника - продухах помпата на вакума и системата - Всичко Заспа(за 6 месеца). След това махнах алармата, че дърпаше ток. Останах на централно работещо от ключ.
2.) След половин година - почна да отваря с ключа, кога всички врати, кога само багажник и задна лява. Когато не иска да отвори, вакум помпата си работи, отваря само задна лява и багажник, а останалите само леко помръдват, но остават заключени. Помпата духа... и спира. На ръка също не могат да се отворят. Дърпаш нагоре обаче електромагнитните устройства си държат заключени.... Писна ми да ме бъзика

Как да изключа тези устройства, след като ми дават, че бушона(21) на централното е заедно с плафоните, запалката и компютъра...?
На всичкото отгоре вчера ми изпразни акумулатора, явно някъде окъсяват.
Къде да се заровя да им спра захранването или къде е най-логично да търся прецакания кабел?
(не се отваря и от двете предни врати)
- WDW
- Мнения: 1505
- Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Нов проблем с централното на Passat B3
И на мен ми скапваше акумулатора и аз просто откачих куплунга на помпата за централното !
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Нов проблем с централното на Passat B3
Е изключвайки помпата не би трябвало да имаш проблем.Тя управялва бравите и като е изключена си действаш само с ключа.За да дърпа ток помпата вероятно от някъде дърпа въздух и тя се включва от време на време пак и пак и така до безкрай.
Ама щом като изключиш помпата продължаваш да не можеш да си отключиш вратата според мен има механичен проблем.
А как отваряш задна преди да си отворил предна?
Ама щом като изключиш помпата продължаваш да не можеш да си отключиш вратата според мен има механичен проблем.
А как отваряш задна преди да си отворил предна?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта