Прегрява, а перката не се включва.
Re: Прегрява, а перката не се включва.
Ами, не минава 90 градуса, но и перката не се включва, ако не пускам климатика. Дали е нормално да не загрява достатъчно, за да пуска перката или така е добрия вариант?
Re: Прегрява, а перката не се включва.
Преди малко ходих до Банкя и обратно и ми направи впечатление, че стрелката на температурата не превиши 70 градуса. Иначе като влязох в София и покарах малко стигна 90 и замря там. Така ли е нормално или нещо не е наред? Само да отбележа, че смених целия термостат със всичките му части - легло и там кавото е останалото, марката е Вердещайн.
Последна промяна от smash_ на Сря 11 фев 2009 14:53, променено общо 1 път.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Прегрява, а перката не се включва.
Не е наред! Най-веройтно термостата се е "разкрачил" ,за което говорих в темата от линка ми.Парното през цялото време и го държа на 4 ?
Последна промяна от Anbuch на Сря 11 фев 2009 15:01, променено общо 2 пъти.
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Прегрява, а перката не се включва.
smash_ написа:Преди малко ходих до Банкя и обратно и ми направи впечатление, че стрелката на температурата не превиши 70 градуса. Иначе като влязох в София и покарах малко стигна 90 и замря там. Така ли е нормално или нещо не е наред?
Тц, най-вероятно термостата е зациклил на полуотворено положение, и извън града не загрява
Re: Прегрява, а перката не се включва.
А дали е възможно проблема да е от датчика за темпратурата, който да отчита простотии на таблото? И има ли начин да го проверя?
Re: Прегрява, а перката не се включва.
Anbuch написа:Не е наред! Най-веройтно термостата се е "разкрачил" ,за което говорих в темата от линка ми.Парното през цялото време и го държа на 4 ?
Ами на 2 го държах, но на макс топло.
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Прегрява, а перката не се включва.
Щом си сменял термостат, много е възможно и уреда на таблото да прави мизерии
Според мен, ходи в някой сервиз, да измерят реалната температура
Според мен, ходи в някой сервиз, да измерят реалната температура
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Прегрява, а перката не се включва.
Пипни пак мъркучите и ще се убедиш че е термостат както казва колегата Анбух /нищо че е нов и "марков"/ ако са еднакво топли преди да достигне 90гр - той е.
Re: Прегрява, а перката не се включва.
maslinkov написа:Пипни пак мъркучите и ще се убедиш че е термостат както казва колегата Анбух /нищо че е нов и "марков"/ ако са еднакво топли преди да достигне 90гр - той е.
Хммм, сега ги пипах маркучите и не са еднакво топли преди да стигне 90. Оставих я да работи на празен ход и при 90 градуса температурата на маркучите става почти еднаква. След 15 мин. от запалването и малко след като стрелката стигне 90, се включва и перката. Гледах в книжката на колата и там действително е показано, че температура, варираща между 80 и 110 градуса е нормална. Мисля си, не е ли възможно всичко да си е ОК и просто въздушната струя и студеното време да понижават температурата на дълъг път? Гледам, че и "кичето" под предния капак го нямам, та и отгоре би следвало капака да изстива бързо. Или греша?
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Прегрява, а перката не се включва.
При нормално работещ термостат, е нормално темп да падне на дълго, но не под 80-85гр 
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Прегрява, а перката не се включва.
Нормалното е да има голяма разлика в топлината преди да достигне 90 гр. В студеното сега време при мене горният е горещ, а долният студен чак до 90 гр + още около 3 мин. отгоре на празен ход. Затова и аз мисля че или се е "разкрачил" ако е пластмасов, или иглата му се е изкривила /ба ти качеството/ в полуотворено положение и не може да затвори напълно, както беше писал предният колега.
Re: Прегрява, а перката не се включва.
Сега се прибирам и от Овча Купел до Красно село стигна 90 и като се позасилих по Борис падна до 70. Мамка му! Дали пък не се дължи на това, че съм с антифриз само, без вода. Офффф...как не ми се иска да е тъпия термостат...в понеделник им дадох на тея изроди 95лв. за термостат с октопод и всичко и смяна и сега подозирам, че като се върна само ще ми кажат..."ми ко да напраим" и трябва пак да се оръсвам.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Прегрява, а перката не се включва.
95 лв? Защо пък си сменил "октопода"?
Щом ти излиза толкова смяната на един термостат , ела до Хасково , ще ти купя хубав термостат за 20 лв ,ще ти го сменя за 15 мин и си тръгваш за София. Ама е добре и да си носиш стария "октопод"! Пари няма да ти взема!
Щом ти излиза толкова смяната на един термостат , ела до Хасково , ще ти купя хубав термостат за 20 лв ,ще ти го сменя за 15 мин и си тръгваш за София. Ама е добре и да си носиш стария "октопод"! Пари няма да ти взема!
Re: Прегрява, а перката не се включва.
Само да споделя, че тия от "Друмник" са абсолютно некоректни! След като им дадох 95лв. за смяна на термостат и не го бяха оправили, ходих пак и ми измрънкаха нещо, че не били сложили хубаво уплътнението и затова не загрявала добре. Е, твърдяха, че втория път са го оправили и всичко било наред. Да, ама не - ходих до "Алеко" и естествено като се качвах нагоре си държеше 90 градуса (то до там само на втора се кара), но на слизане стрелката не подмина 70 градуса, даже не беше близо до 70!!! И същата работа се случва, когато се движа по голям булевард със скорост над 40км/ч. Явно ще трябва да си взема още един термостат и сам да си го сменя, че тия "майстори" явно са ми пъхнали такъв, който не затваря напълно и двигателя не може да загрее и да поддържа работна температура. Аман от "европейско обслужване" и "сертификат за еди-какво-си".
Re: Прегрява, а перката не се включва.
Да човече определено е калпав термостата. Мойта също я карам само с антифриз и то това ми е практика на всички коли които съм имал и проблеми никога. Друг е въпроса, че при смяна не можеш да източиш цялата система така, че остава и малко вода ако е била на такава. Нормално е сега да загрява по бавно особено като си пуснал топлото, но да мени температурата определено не е нормално. Веднъж загрее ли ако щеш до Пловдив по инерция я карай трябва да си я поддържа еднаква. Такива разлики ми дава на Т3-ката, но там системата е много дълга радиатор отпред а двигатела отзад та затова. На твое място бих отишъл да ми го сменят за тяхна сметка докато не стане в ред, но ти си знаеш най добре.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта