Прегрява, а перката не се включва.

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Прегрява, а перката не се включва.

Мнениеот smash_ » Вто 10 фев 2009 23:08


Ами, не минава 90 градуса, но и перката не се включва, ако не пускам климатика. Дали е нормално да не загрява достатъчно, за да пуска перката или така е добрия вариант?




Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Прегрява, а перката не се включва.

Мнениеот smash_ » Сря 11 фев 2009 14:43


Преди малко ходих до Банкя и обратно и ми направи впечатление, че стрелката на температурата не превиши 70 градуса. Иначе като влязох в София и покарах малко стигна 90 и замря там. Така ли е нормално или нещо не е наред? Само да отбележа, че смених целия термостат със всичките му части - легло и там кавото е останалото, марката е Вердещайн.

Последна промяна от smash_ на Сря 11 фев 2009 14:53, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Прегрява, а перката не се включва.

Мнениеот Anbuch » Сря 11 фев 2009 14:52


Не е наред! Най-веройтно термостата се е "разкрачил" ,за което говорих в темата от линка ми.Парното през цялото време и го държа на 4 ?

Последна промяна от Anbuch на Сря 11 фев 2009 15:01, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: Прегрява, а перката не се включва.

Мнениеот snupeca » Сря 11 фев 2009 14:54


smash_ написа:Преди малко ходих до Банкя и обратно и ми направи впечатление, че стрелката на температурата не превиши 70 градуса. Иначе като влязох в София и покарах малко стигна 90 и замря там. Така ли е нормално или нещо не е наред?

Тц, най-вероятно термостата е зациклил на полуотворено положение, и извън града не загрява :wink:


Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Прегрява, а перката не се включва.

Мнениеот smash_ » Сря 11 фев 2009 15:04


А дали е възможно проблема да е от датчика за темпратурата, който да отчита простотии на таблото? И има ли начин да го проверя?


Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Прегрява, а перката не се включва.

Мнениеот smash_ » Сря 11 фев 2009 15:05


Anbuch написа:Не е наред! Най-веройтно термостата се е "разкрачил" ,за което говорих в темата от линка ми.Парното през цялото време и го държа на 4 ?

Ами на 2 го държах, но на макс топло.


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: Прегрява, а перката не се включва.

Мнениеот snupeca » Сря 11 фев 2009 15:17


Щом си сменял термостат, много е възможно и уреда на таблото да прави мизерии :roll:
Според мен, ходи в някой сервиз, да измерят реалната температура :wink:


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: Прегрява, а перката не се включва.

Мнениеот maslinkov » Сря 11 фев 2009 15:32


Пипни пак мъркучите и ще се убедиш че е термостат както казва колегата Анбух /нищо че е нов и "марков"/ ако са еднакво топли преди да достигне 90гр - той е.


Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Прегрява, а перката не се включва.

Мнениеот smash_ » Сря 11 фев 2009 16:46


maslinkov написа:Пипни пак мъркучите и ще се убедиш че е термостат както казва колегата Анбух /нищо че е нов и "марков"/ ако са еднакво топли преди да достигне 90гр - той е.

Хммм, сега ги пипах маркучите и не са еднакво топли преди да стигне 90. Оставих я да работи на празен ход и при 90 градуса температурата на маркучите става почти еднаква. След 15 мин. от запалването и малко след като стрелката стигне 90, се включва и перката. Гледах в книжката на колата и там действително е показано, че температура, варираща между 80 и 110 градуса е нормална. Мисля си, не е ли възможно всичко да си е ОК и просто въздушната струя и студеното време да понижават температурата на дълъг път? Гледам, че и "кичето" под предния капак го нямам, та и отгоре би следвало капака да изстива бързо. Или греша?


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: Прегрява, а перката не се включва.

Мнениеот snupeca » Сря 11 фев 2009 17:00


При нормално работещ термостат, е нормално темп да падне на дълго, но не под 80-85гр :wink:


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: Прегрява, а перката не се включва.

Мнениеот maslinkov » Сря 11 фев 2009 19:24


Нормалното е да има голяма разлика в топлината преди да достигне 90 гр. В студеното сега време при мене горният е горещ, а долният студен чак до 90 гр + още около 3 мин. отгоре на празен ход. Затова и аз мисля че или се е "разкрачил" ако е пластмасов, или иглата му се е изкривила /ба ти качеството/ в полуотворено положение и не може да затвори напълно, както беше писал предният колега.


Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Прегрява, а перката не се включва.

Мнениеот smash_ » Сря 11 фев 2009 19:38


Сега се прибирам и от Овча Купел до Красно село стигна 90 и като се позасилих по Борис падна до 70. Мамка му! Дали пък не се дължи на това, че съм с антифриз само, без вода. Офффф...как не ми се иска да е тъпия термостат...в понеделник им дадох на тея изроди 95лв. за термостат с октопод и всичко и смяна и сега подозирам, че като се върна само ще ми кажат..."ми ко да напраим" и трябва пак да се оръсвам.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Прегрява, а перката не се включва.

Мнениеот Anbuch » Чет 12 фев 2009 10:03


95 лв? Защо пък си сменил "октопода"?
Щом ти излиза толкова смяната на един термостат , ела до Хасково , ще ти купя хубав термостат за 20 лв ,ще ти го сменя за 15 мин и си тръгваш за София. Ама е добре и да си носиш стария "октопод"! Пари няма да ти взема!


Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Прегрява, а перката не се включва.

Мнениеот smash_ » Съб 21 фев 2009 23:24


Само да споделя, че тия от "Друмник" са абсолютно некоректни! След като им дадох 95лв. за смяна на термостат и не го бяха оправили, ходих пак и ми измрънкаха нещо, че не били сложили хубаво уплътнението и затова не загрявала добре. Е, твърдяха, че втория път са го оправили и всичко било наред. Да, ама не - ходих до "Алеко" и естествено като се качвах нагоре си държеше 90 градуса (то до там само на втора се кара), но на слизане стрелката не подмина 70 градуса, даже не беше близо до 70!!! И същата работа се случва, когато се движа по голям булевард със скорост над 40км/ч. Явно ще трябва да си взема още един термостат и сам да си го сменя, че тия "майстори" явно са ми пъхнали такъв, който не затваря напълно и двигателя не може да загрее и да поддържа работна температура. Аман от "европейско обслужване" и "сертификат за еди-какво-си".


Потребителски аватар
rokera
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 28 окт 2008 14:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Прегрява, а перката не се включва.

Мнениеот rokera » Нед 22 фев 2009 9:56


Да човече определено е калпав термостата. Мойта също я карам само с антифриз и то това ми е практика на всички коли които съм имал и проблеми никога. Друг е въпроса, че при смяна не можеш да източиш цялата система така, че остава и малко вода ако е била на такава. Нормално е сега да загрява по бавно особено като си пуснал топлото, но да мени температурата определено не е нормално. Веднъж загрее ли ако щеш до Пловдив по инерция я карай трябва да си я поддържа еднаква. Такива разлики ми дава на Т3-ката, но там системата е много дълга радиатор отпред а двигатела отзад та затова. На твое място бих отишъл да ми го сменят за тяхна сметка докато не стане в ред, но ти си знаеш най добре.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта