Луфт на палеца на делкото....
Луфт на палеца на делкото....
Здравейте колеги! Вчера сменях дистрибуторната капачка и палеца и ми направи впечатление наличието на луфт при опит да завъртиш палчето наляво-надясно. Трябва ли да има изобщо някакъв луфт или трябва да стои стегнато. А слуяайно някой да знае от къде да си купя оригиналните гореизброени части с марката "dusellier" май беше
Благодаря предварително!!! Поздрави...
-
Symptom
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Луфт на палеца на делкото....
Има си го луфта дойче не са го измислили... и познай какво става с центровката... иначе на по стари коли може да се появи аксиален луфт ,аз имах такъв.Нова втулка и си карам 100 000 км не е мръднала 
-
mg design
- Мнения: 93
- Регистриран на: Пет 09 май 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Луфт на палеца на делкото....
Нормално е да има много лек луфт по посоката на въртенето на оста, но не и странично.
-
andro_
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Луфт на палеца на делкото....
На Голф 3 компютърът настройва предварението,така че няма пробл.
На предишните поколения - не знам.
На предишните поколения - не знам.
- ilkomotor
- Мнения: 640
- Регистриран на: Пет 14 юли 2006 10:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Луфт на палеца на делкото....
... допустим НО не и голям , ако имащ проблеми с токовете : палене , прекъсване , и т.н. - тогава го мисли ! ако ли не ГАЗ и тва е 

Re: Луфт на палеца на делкото....
Луфта е малък, което явно е нормално. Иначе нямам проблеми, просто исках да знам дали е нормално. Какво ми е необходимо да мина на система 'Бош', защото сега капачката и палеца са 'Дюселие', и това била френската запалителна с-ма. Възможно ли е изобщо и дали "Бош" е по-добрия вариант? Не можах да открия такава капачка и палец (Дюселие), масово се предлагат на "Бош", но те не са съвместими с моята 

- alex_zazy
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!
Re: Луфт на палеца на делкото....
Според мен палеца и капачката са си палец и капачка се тая на ква фирма са!!! Карай смело ако излезе менте то ще си каже!!!
п.с. Мое мнение: аз карам с по-неизвестни марки, защото Бош и т.н. има много ментета!
п.с. Мое мнение: аз карам с по-неизвестни марки, защото Бош и т.н. има много ментета!
Re: Луфт на палеца на делкото....
fury написа:Луфта е малък, което явно е нормално. Иначе нямам проблеми, просто исках да знам дали е нормално. Какво ми е необходимо да мина на система 'Бош', защото сега капачката и палеца са 'Дюселие', и това била френската запалителна с-ма. Възможно ли е изобщо и дали "Бош" е по-добрия вариант? Не можах да открия такава капачка и палец (Дюселие), масово се предлагат на "Бош", но те не са съвместими с моята
До колкото знам трябва да смениш цялото делко с такова "Бош". Нека и някой който е по запознат да каже дали само делкото трябва да се пипа или и още нещо ще иска. И от други колеги съм чувал че за "Дюселие" трудно се намират части, макар че не знам каква е причината след като се монтират по автомобилите.
-
andro_
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Луфт на палеца на делкото....
Чак пък да няма части...
Има, италианската фирма Intermotor,Topran на Hans Preis.Не,че са много читави,но части има.
За мене тъпото е,че примерно на моя мотор AFT са сложили Ducellier,по каталог уж е с Бош,ама не е.
На AFT и AEK понеже са секвенционални,датчика за положение на рапределителен вал им е сложен на мястото на датчика на Хол в делкото.И не знам ако се строши този датчик какво се прави.
Има, италианската фирма Intermotor,Topran на Hans Preis.Не,че са много читави,но части има.
За мене тъпото е,че примерно на моя мотор AFT са сложили Ducellier,по каталог уж е с Бош,ама не е.
На AFT и AEK понеже са секвенционални,датчика за положение на рапределителен вал им е сложен на мястото на датчика на Хол в делкото.И не знам ако се строши този датчик какво се прави.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: williams_vn и 69 госта