



Б3 рамо на задна чистачка (комби)
Re: Рамо на задна чистачка (комби)
http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/u/1354/862134883.JPG[/img] Колега ето я прьскалката за задното стькло.Разглобява се както бях написал,сваляш задната кора,махаш декоративната пластмаса,която захлупва прьскалката отгоре,махаш маркуча и я издьрпваш навьтре.Това което наричаш болт е оста на моторчето на чистачката,пластмасовата капачка сьщо се продава,друго не се разглобява 

- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: Рамо на задна чистачка (комби)
Има тема със сигурност за пръскалката, но ще напиша набързо.
Наистина първия път е неясно ако не си разглобявал как е точно устройството.
Сваля се кората под задния прозорец - на 2 винта е които са покрити с пласвасово капаче и щипки (леко с тях).
Пръскалката се състои от 2 части, едното е тръбичка в долния си край на Г (90 градуса), тя се набива от долната страна, другото е "цицката" с по-тънка тръбичка, която се нанизва във долната част след като си я сложил. Обикновено това цялото така спича, че се вади с клещите буквално. Особено от долната страна откачаш маркучето и дърпаш смело, излиза изведнъж. В Ауто+ я имат тая пръскалка, ама малко менте, по-дебела е с една идея и иска повече старание в следващата точка.. След като отсраниш остатъците от старата, фащаш 1 бургия за метал, мисля ф6 беше и хууубаво разпробиваш да падне мръсотията и ръждата. В горната си част отвора е по-тесен, така че не се настоява прекалено (за отгоре и бургииката тр. да е по тънка)- целта е тръбичките да влизат без никакво усилие и запиране в отвора. Това е много важно, за да не се върти струята после с рамото, а да си пръска в средата, а и за да не се строши пак горната част. След като постигнеш това (да влизат без усилие и запиране), мажеш със силиконова грес за да не спече зимата пак и сглобяваш. Операцията е за 30 минути с разглобяването и сглобяването на пластмасата под прозореца.
П.С. Това важи и за Г3 както и за Поло 6Н
Поздрави.
Наистина първия път е неясно ако не си разглобявал как е точно устройството.
Сваля се кората под задния прозорец - на 2 винта е които са покрити с пласвасово капаче и щипки (леко с тях).
Пръскалката се състои от 2 части, едното е тръбичка в долния си край на Г (90 градуса), тя се набива от долната страна, другото е "цицката" с по-тънка тръбичка, която се нанизва във долната част след като си я сложил. Обикновено това цялото така спича, че се вади с клещите буквално. Особено от долната страна откачаш маркучето и дърпаш смело, излиза изведнъж. В Ауто+ я имат тая пръскалка, ама малко менте, по-дебела е с една идея и иска повече старание в следващата точка.. След като отсраниш остатъците от старата, фащаш 1 бургия за метал, мисля ф6 беше и хууубаво разпробиваш да падне мръсотията и ръждата. В горната си част отвора е по-тесен, така че не се настоява прекалено (за отгоре и бургииката тр. да е по тънка)- целта е тръбичките да влизат без никакво усилие и запиране в отвора. Това е много важно, за да не се върти струята после с рамото, а да си пръска в средата, а и за да не се строши пак горната част. След като постигнеш това (да влизат без усилие и запиране), мажеш със силиконова грес за да не спече зимата пак и сглобяваш. Операцията е за 30 минути с разглобяването и сглобяването на пластмасата под прозореца.
П.С. Това важи и за Г3 както и за Поло 6Н
Поздрави.
- dimodiver
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пон 09 ное 2015 20:15
- Автомобил: Passat Touran
- Двигател: AFN 1998 AVQ 2004
- Местоположение: Норвегия
Re: Рамо на задна чистачка (комби)
Здравейте колеги! Имам Пасат 4х4 и Туран. Преди години смених машинката за чистачката на задното стъкло на Пасата. Доста зор видях докато изкарам старата чистачка от оста на машинката. Пръсках със спрей против ръжда, поливах с кока кола. Дори оставих памук напоен с кока кола. След около два часа мъки най накрая изкарах рамото на старата чистачка. Сега имам същия проблем с Турана. В този случай чистачката просто остана да виси надолу. Пластмасата се счупи, а на оста на машинката остана кръглото алуминиево назъбено желязце, което трябва да е заедно с рамото( в дупката на рамото). Поне така беше на новото рамо което купих. При Турана за разлика от Пасата нещата се закучиха. Вече втори ден след работа го пръскам със спрей против ръжда, пръскам го и със спрей WD 40, поливам го с кока кола, но не става. Пак сложих да стои напоен памук с кока кола. За пореден път го стиснах с клещите и пробвах да го завъртя нагоре надолу, но проклетото желязце изобщо не помръдва. Мърда оста на машинката, след което спрях да напъвам защото машинката може да се изкърти от болтовете от вътре. Помислих малко и ми дойде на ум, че мога да пробвам да изроня въпросното желязце. Вижда се че беше алуминиево или от някаква алуминиева сплав. Стиснах го с клещите и завъртях нагоре-надолу. Почна да се рони доста лесно. Естествено продължих и след около 20 мин. стигнах до оста на машинката. Почистих я внимателно със ситна шкурка, след което сложих новото рамо. Получи се! Лека и успех на всички
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта