Значи... Колата е ПАСАТ Б5 1.9 ТДИ ПД. 2000 г. Сравнявам работата на климатроника му с работата на климатроника на Шкода СУПЕРБ 2003г. На глед машинките са еднакви, но работят по различен начин. На супрба при режим АУТО или ЕКОН и нагласена температура 24 гр. при студен двигател започва да духа много слабо и след като позагрее двигателя се усилва духалката постепенно! При мен на ПАСАТА като го огася на АУТО или ЕКОН на сутрината паля и духалката въпреки, че е студен двигателя започва да духа на средно положение и има опасност да хвада СИНУЗИТ ако не намаля вентилатора ръчно!!! Като си направи градусите не намалява вентилатода а явно само отваря и затваря клапите за топъл и студен въздух и с тях си поддържя температурата без да мени оборотите на вентилатора!
Въпроса ми е дали при Б5-иците така си действа троника или аз имам ПРОБЛЕМ с тая джаджа???
Благодаря предварително



Климатроник на Passat B5 1.9 TDI PD. 2000г.
Климатроник на Passat B5 1.9 TDI PD. 2000г.
Последна промяна от dobrin на Нед 22 фев 2009 0:00, променено общо 2 пъти.
Причина: В технически и е мястото на тази тема! И без главни букви в заглавието!
Причина: В технически и е мястото на тази тема! И без главни букви в заглавието!
- dgenkov
- Мнения: 106
- Регистриран на: Сря 19 мар 2008 23:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Климатроник на Passat B5 1.9 TDI PD. 2000г. ВЪПРОС
Моят Пасат е същия като твоя. По описанието, което си дал климатроникът работи като този на Шкодата, т.е. вероятно при теб нещо не е наред. Диагностика пускал ли си му?
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Климатроник на Passat B5 1.9 TDI PD. 2000г. ВЪПРОС
Ми аз съм с по-стар ама и при мен е като в Суперб-а. Когато навън е студено и колата е студена (независимо дали е АУТО или ЕКОН) дуга много слабо и в началото само в краката. Когато започне да загрява въздуха постепенно почва да дуга по-силно и се мести (пак постепенно) от краката на таблото. Като си достигне температурата която съм задал силата на вентилаторите се намалява.
През лятото е друга история (АУТО). Като е мното топло вътре си затваря клапата за външен въздух и прави вътре ураган от студено. След 3-4 мин. като се поохлади намалява силата на духане и пуска външен въздух.
През лятото е друга история (АУТО). Като е мното топло вътре си затваря клапата за външен въздух и прави вътре ураган от студено. След 3-4 мин. като се поохлади намалява силата на духане и пуска външен въздух.
Re: Климатроник на Passat B5 1.9 TDI PD. 2000г. ВЪПРОС
Хммм.........
Как може да му се направи диагностика ??? С ВАГ КОМ ??? Дали е поправимо или трябва да си търся нов пулт за управление ? Инъче всичко си работи баси ! Няма ли някакво копче за РЕСЕТ това чудо (като повечето нови електроники в днешно време)като пти компютрите ако бъгяса софтуера да си го РЕСЕТ-неш и да му изчистиш грешките?

Как може да му се направи диагностика ??? С ВАГ КОМ ??? Дали е поправимо или трябва да си търся нов пулт за управление ? Инъче всичко си работи баси ! Няма ли някакво копче за РЕСЕТ това чудо (като повечето нови електроники в днешно време)като пти компютрите ако бъгяса софтуера да си го РЕСЕТ-неш и да му изчистиш грешките?
- dgenkov
- Мнения: 106
- Регистриран на: Сря 19 мар 2008 23:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Климатроник на Passat B5 1.9 TDI PD. 2000г. ВЪПРОС
Може с VAG-COM, може и от панела на климатроника. Виж тази тема: viewtopic.php?f=6&t=111971&start=30
На трета страница към средата съм написал как се пуска диагностиката, а малко по-надолу един колега е дал таблица с кодовете на грешките.
П.П. Могат и да се изчистват грешките - като стигнеш до края на списъка и задържиш ECON, но разбира се ако е някаква трайна повреда (като при мен) грешката после се появява пак. Аз в събота ще ходя да го видим този пуст датчик за скорост ще работи ли или да го сменям.
На трета страница към средата съм написал как се пуска диагностиката, а малко по-надолу един колега е дал таблица с кодовете на грешките.
П.П. Могат и да се изчистват грешките - като стигнеш до края на списъка и задържиш ECON, но разбира се ако е някаква трайна повреда (като при мен) грешката после се появява пак. Аз в събота ще ходя да го видим този пуст датчик за скорост ще работи ли или да го сменям.
Re: Климатроник на Passat B5 1.9 TDI PD. 2000г. ВЪПРОС
Пуснах му самодиагностиката по описания начин (дадох на контакт, натиснах едновременно ЕКОН и РЕЦИРКУЛАЦИЯ и ги задържах 2-3 сек.) появи се следното

Пробвах после с копчетата за увеличаване и намаляване на температурата да сменям нещо по дисплея но нищо не помръдва ! стоят си само 444-ворките и 00-ите

Пробвах после с копчетата за увеличаване и намаляване на температурата да сменям нещо по дисплея но нищо не помръдва ! стоят си само 444-ворките и 00-ите
Re: Климатроник на Passat B5 1.9 TDI PD. 2000г. ВЪПРОС
Нямаш грешки по климатроника. Тия 4-ки означават точно това а на мястото на 00 се появяват други числа при наличие на грешки, съответно се променят и 444.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта