Шплентове на предния капак?
- emohrisstov
- Мнения: 1487
- Регистриран на: Съб 18 мар 2006 14:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Село София
- Контакти:
- emohrisstov
- Мнения: 1487
- Регистриран на: Съб 18 мар 2006 14:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Село София
- Контакти:
- emohrisstov
- Мнения: 1487
- Регистриран на: Съб 18 мар 2006 14:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Село София
- Контакти:
- Golf_1.6
- Мнения: 104
- Регистриран на: Вто 13 фев 2007 17:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Шплентове на предния капак?
Да питам и аз как точно заключват тези шплентове и само аз ли мога да ги отключа? Няма ли някакъв друг начин за заключване на предния капак, че не ми се дупчи...а от както ми открадхака акумулатора нямам много доверие на фабричното заключване...Надявам се колегата няма нищо против, че му използвам темата.
- emohrisstov
- Мнения: 1487
- Регистриран на: Съб 18 мар 2006 14:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Село София
- Контакти:
Re: Шплентове на предния капак?
Не колега, нямам нищо против, аз така или иначе се отказах да слагам
- whity
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пет 28 мар 2008 21:27
- Автомобил: VW GOLF MK IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Добрич
Re: Шплентове на предния капак?
Golf_1.6 написа:Да питам и аз как точно заключват тези шплентове и само аз ли мога да ги отключа? Няма ли някакъв друг начин за заключване на предния капак, че не ми се дупчи...а от както ми открадхака акумулатора нямам много доверие на фабричното заключване...Надявам се колегата няма нищо против, че му използвам темата.
То не се слага да ти е заклю4ен капака. Слагат ги истинските зверове дето като вдигне6 300 все пак да не ти фръкне фабри4ния капак. Ей затова.
- Golf_1.6
- Мнения: 104
- Регистриран на: Вто 13 фев 2007 17:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Шплентове на предния капак?
Виждал съм и такива с ключета...както и да е намерих по-практичен начин.
- Stef4o
- Мнения: 1532
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
- Автомобил: Golf V
- Двигател: BKD
- Местоположение: София
Re: Шплентове на предния капак?
Golf_1.6 написа:Да питам и аз как точно заключват тези шплентове и само аз ли мога да ги отключа? Няма ли някакъв друг начин за заключване на предния капак, че не ми се дупчи...а от както ми открадхака акумулатора нямам много доверие на фабричното заключване...Надявам се колегата няма нищо против, че му използвам темата.
ето как работят:
ето сайт с инфо, начин на инсталация и т.н -цък
- POLO PAVLETI
- Мнения: 1675
- Регистриран на: Съб 13 авг 2005 20:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Airport Sofia (SOF / LB SF)
Re: Шплентове на предния капак?
Слагал съм си Спарко такива и наистина не ръждясват. Сега имам проблем с жилото за отваряне на капака на Корадото, и мисля да сложа едни такива с ключе обаче и направо ще разкарам жилото
- T.C.T.
- Мнения: 1234
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СофиЯ
Re: Шплентове на предния капак?
POLO PAVLETI написа:Слагал съм си Спарко такива и наистина не ръждясват. Сега имам проблем с жилото за отваряне на капака на Корадото, и мисля да сложа едни такива с ключе обаче и направо ще разкарам жилото
Ако я паркираш на открито (пр. на улицата,пред блока...),по добре недей,веднага ще зарадваш някой наркоман или циганин защото той тия закопчалки ги вижда като потенциални 20лв взети от продажбата на акомулатора ти... (може и друго да ти свали)
Re: Шплентове на предния капак?
Малко да ъпдейтна темата, но в същия контекст е да не дублират.
Малко пред история, преди два месеца по време на движение ми се отвори капака и стъклото се спука, капака и пантите се изкривиха.
Вече замених капака и пантите и всичко си ляга, но заключващия механизъм не държи, въпреки че и него смених, но явно самата греда отдолу нещо се е осукала (някога и удар е имала колата) и не се знае какво що. Сега капака затваря, но няма нужда да се дърпа от лостчето,а ако се дръпне нагоре с не голяма сила си се отваря.
Предполагам вече се досещате на къде бия, дали едни такива шлентове биха свършили работа, и да съм сигурен и спокоен че ако се кара с над 70 + км/ч няма капака да се отвори и процедурата на ново.
От гледна точка на сигурност, нз вече дали би пипал кола от 93 та година е вече не много добър външен вид.
Въпреки че тези за около 50 лв имат и ключалка.
И гледайки какво има на пазара, не ми изглежда сложно поставянето, но ако има трик или нещо спецефично при монтажа.
Благодаря!
Малко пред история, преди два месеца по време на движение ми се отвори капака и стъклото се спука, капака и пантите се изкривиха.
Вече замених капака и пантите и всичко си ляга, но заключващия механизъм не държи, въпреки че и него смених, но явно самата греда отдолу нещо се е осукала (някога и удар е имала колата) и не се знае какво що. Сега капака затваря, но няма нужда да се дърпа от лостчето,а ако се дръпне нагоре с не голяма сила си се отваря.
Предполагам вече се досещате на къде бия, дали едни такива шлентове биха свършили работа, и да съм сигурен и спокоен че ако се кара с над 70 + км/ч няма капака да се отвори и процедурата на ново.
От гледна точка на сигурност, нз вече дали би пипал кола от 93 та година е вече не много добър външен вид.
Въпреки че тези за около 50 лв имат и ключалка.
И гледайки какво има на пазара, не ми изглежда сложно поставянето, но ако има трик или нещо спецефично при монтажа.
Благодаря!
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2150
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: Шплентове на предния капак?
Шплентовете държат здраво,дори и да блъснеш колата отпред и да караш със 140, пак трудно ще се отвори капака,стига поне единия да е оцелял.При два исправни шпл2нта и с 200 да се движиш няма да се отвори капака,но най-добре сложи 4,както е на бегачките.
Re: Шплентове на предния капак?
Мерси колега и аз предположих, че не би трябвало да има проблем и да друса нещо, че на ключалаката нямам доверие въобще и не искам да наливам допълнително пари за тенекеджии и да ми кажат има изкривяване.
Колата се ползва за работна и 140 км/ч е максимума с който се кара на магистрала, рядко дори (капака се отвори с около 90 км/ч на околоврстното към северната тангента).
Видях има няколко вида шплентове, едни с ключове, други по стари модели.
Вече е въпрос на сигурност, дали някой ще реши че му трябва стария акумулатор и стартер, че от кола набор 93г няма кой знае какво.
Мерси все пак, направо тия дни ще взимам едни такива и съм спокоен, че няма да се занимавам с разправии отново (въпреки, че може да се каже, че извадих късмет,защото пораженията бяха стъкло,капак, панти и в момента не задържащата машинка).
Колата се ползва за работна и 140 км/ч е максимума с който се кара на магистрала, рядко дори (капака се отвори с около 90 км/ч на околоврстното към северната тангента).
Видях има няколко вида шплентове, едни с ключове, други по стари модели.
Вече е въпрос на сигурност, дали някой ще реши че му трябва стария акумулатор и стартер, че от кола набор 93г няма кой знае какво.
Мерси все пак, направо тия дни ще взимам едни такива и съм спокоен, че няма да се занимавам с разправии отново (въпреки, че може да се каже, че извадих късмет,защото пораженията бяха стъкло,капак, панти и в момента не задържащата машинка).
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта